Youtube Ranking Factors 2015

Youtube Ranking Factors

Το YouTube είναι η δεύτερη δημοφιλέστερη μηχανή αναζήτησης παγκοσμίως μετά την Google και ταυτόχρονα μια τεράστια πηγή απόκτησης δημοφιλίας, virality και traffic προς το site σας, που εφόσον χρησιμοποιηθεί σωστά οδηγεί σε μια αυξημένη μετατροπή των επισκεπτών σας σε αποτέλεσμα.

youtube ranking factors greece

Υπάρχουν μερικοί βασικοί on-site και off-site παράγοντες που επηρεάζουν την κατάταξη ενός Youtube video.

onsite παράγοντες κατάταξης

  • Ο πιο σημαντικός παράγοντας είναι ο χρόνος παρακολούθησης
    (η συμπεριφορά του κοινού που το παρακολουθεί είναι καίριας σημασίας και παίζει καταλυτικό ρόλο για το πόσο θα κρατήσει σε βάθος χρόνου – video retention)
  • Ο τίτλος του βίντεο
  • Οι ετικέτες (τα video keywords) που δηλώνουμε (βοηθάνε στην κατάταξη αλλά και στην εμφάνιση του video στα προτεινόμενα / suggested videos στο sidebar)
  • Geo-related issues
    (συσχετισμός του μέρους προέλευσης του βίντεο με την χώρα προέλευσης του search και του view)
  • Η περιγραφή που έχει χρησιμοποιηθεί και εάν χρησιμοποιείται μέσα σε αυτήν link προς ποιο site είναι (συνυπολογίζεται η σχετικότητα / ποιότητα του συνδέσμου και η δομή του κειμένου)
  • Τα views (αριθμός θεάσεων + ρυθμός απόκτησης τους)
  • Η αντίδραση του κοινού σε αυτό
    (το ratio των Youtube likes / thumbs down, απαντήσεις, προσθήκη στα favorites και στην watch later λίστα)
  • Το age του video / freshness
  • Το κατά πόσο είναι authority ο user που το έχει δημοσιεύσει
    (πόσους subscribers έχει (πως αποκτήθηκαν), πόσες θεάσεις στο κανάλι του, η δημοφιλία των videos)

 

offsite παράγοντες κατάταξης

  • Ο αριθμός διαμοιρασμού στα social media (shares στα social media)
  • Οι σύνδεσμοι (τα backlinks) που αναφέρονται σε αυτό
  • Ο αριθμός των embeds (των ενσωματώσεων)
  • Η ποιότητα των sites που το έχουν κάνει embed

Επίσης, μικρό αλλά σημαντικό boost δίνουν μερικές ακόμα κινήσεις όπως το όνομα του video που κάνατε upload να κάνει match με τον τίτλο ή το κύριο keyword που θέλετε να στοχεύσετε!

Scroll to top