Keywords και Επισκεψιμότητα

Keywords.

Γιατί τελικά οι λέξεις κλειδιά είναι τόσο σημαντικές για το seo;

Θα σας απαντήσω με ένα παράδειγμα. Ας υποθέσουμε ότι μια κοπέλα που πρόσφατα απόκτησε ένα καινούργιο laptop, αποφάσισε να ψάξει στο internet για να βρει μια θήκη μεταφοράς. Συγκεκριμένα αποφάσισε να αγοράσει μια «ροζ θήκη laptop». Εάν βρει το site σας στην κορυφή των αποτελεσμάτων, τότε είναι πολύ πιθανό να την αγοράσει από εσάς!

Χρησιμοποιώντας το παραπάνω παράδειγμα είναι χρήσιμο να τονίσουμε και το εξής: δεν παίζει πάντα ρόλο η ποσότητα των επισκεπτών στην ιστοσελίδα σας, αλλά το πόσοι θα μετατραπούν σε πελάτες και θα αγοράσουν το προϊόν ή την υπηρεσία σας. Θέλουμε να πούμε δηλαδή ότι είναι πιο πιθανό να προβεί κάποιος σε αγορά όταν ψάχνει κάτι συγκεκριμένο (πχ την «ροζ θήκη laptop») παρά κάποιος άλλος που αναζητά laptop αόριστα!

Επισκεψιμότητα.

Πόσες λέξεις πρέπει να είναι οι φράσεις-κλειδιά (τα keywords δηλαδή), που θα πρέπει να χρησιμοποιείτε για να μεγιστοποιήσετε την επισκεψιμότητά σας;

Οι άνθρωποι συνήθως κάνουν αναζητήσεις χρησιμοποιώντας 2 με 3 λέξεις. Οι λιγότεροι χρησιμοποιούν μία λέξη μόνο, ενώ ένα μικρό ποσοστό χρηστών πραγματοποιεί τις αναζητήσεις του με  πάνω από τρείς.

keywords-seo

Όσο και αν φαντάζει περίεργο, συνήθως καλύτερα από όλα αποδίδουν οι μεγαλύτερες φράσεις αναζήτησης για αύξηση κερδών, και αυτό γιατί μιλάμε για στοχευμένη επισκεψιμότητα που είναι διατεθειμένη να προβεί σε αγορές.

Άρα δεν πρέπει να ψάχνετε μόνο δημοφιλείς λέξεις-κλειδιά αλλά αυτές που θα μετατρέψουν την επισκεψιμότητα στην ιστοσελίδα σας σε κέρδος!

Μερικά χρήσιμα στατιστικά στοιχεία:

  • Όταν οι χρήστες του Ίντερνετ αναζητούν να αγοράσουν κάποιες υπηρεσίες ή προϊόν, περισσότεροι από 8 στους 10 βασίζονται στις μηχανές αναζήτησης.
  • Το 85% αυτών που πραγματοποιούν αναζητήσεις δεν κλικάρουν σε επί πληρωμής διαφημιστικά, αλλά σε αποτελέσματα των λεγόμενων natural listings.
  • Όταν σας βρίσκουν από τις πρώτες θέσεις των αποτελεσμάτων των search engines, το conversion rate των πωλήσεών σας είναι κατά 30% αυξημένο.
Scroll to top