Tags Posts tagged with "Yahoo!"

Yahoo!

Η μεταβατική περίοδος ως το 2011 έφτασε για το Yahoo! και την Microsoft που δημιούργησαν το Search Alliance.

To Search Alliance είναι η συνεργασία των 2 εταιρειών – κολοσσών για τη δημιουργία μιας δυνατής και άκρως ανταγωνιστικής  υπερδύναμης στον τομέα των αναζητήσεων και της διαδικτυακής διαφήμισης.

Όπως υποστηρίζουν οι ίδιες, η συνεργασία θα βοηθήσει και τις δύο στη διαδικασία επιτάχυνσης καινοτομιών που αφορούν το κομμάτι της online αναζήτησης που πραγματοποιείται από τους χρήστες, καθώς και το κομμάτι που αφορά την βελτιστοποίηση των συνεργαζόμενων εταιρειών που έχουν ως επιλογή τους την προβολή στο paid search.

Αναλυτική περιγραφή μπορείτε να παρακολουθήσετε στο παρακάτω σχετικό video:

Διαχωρίζοντας τις αρμοδιότητες, η Yahoo! θα εξυπηρετεί τους διαφημιζόμενους, τα διαφημιστικά πρακτορεία και τις εταιρείες SEO και SEM, καθώς και τους μεταπωλητές των υπηρεσιών της SearchAlliance.

Από την άλλη η Microsoft θα προσφέρει την πλατφόρμα του AdCenter που θα είναι η βάση για όλες τις καμπάνιες αναζήτησης και για την υποστήριξη των αυτοεξυπηρετούμενων διαφημιστών.

Οι δύο εταιρείες θα κατέχουν συγκεντρωτικά το 30% της αγοράς που αφορά την αναζήτηση (την συντριπτική πλειοψηφία του υπόλοιπου ποσοστού την κατέχει το Google…).

Το τι ακριβώς θα γίνει θα μάθουμε μέσα στο 2011…

Υπομονή λοιπόν!

Σχετικές αναζητήσεις:

  • seo yahoo πληροφοριες
  • yahoo
  • συνεργασίες google
  • paid search marketing περιγραφη
  • pay per click πληροφοριες
  • συνεργασία άκρως
  • συνεργασια microsoft
  • yahoo search engine gr
  • wpi yahoo
  • topothetisis sto bing

Μηχανές αναζήτησης – Κατάλογοι – Pay Per Click μηχανές αναζήτησης

Οι μηχανές αναζήτησης κατηγοριοποιούνται συνήθως στις ακόλουθες ομάδες:

1. στις Μηχανές αναζήτησης που είναι crawler-based,
2. στους Καταλόγους, και
3. στις PPC (pay per click) μηχανές αναζήτησης (σε αυτές δηλαδή που βασίζονται στη πληρωμή ανά κλικ)

Αναλυτικότερα:

1. Οι μηχανές αναζήτησης (όπως π.χ. το Google) χρησιμοποιούν εξελιγμένα προγράμματα ηλεκτρονικών υπολογιστών που αποκαλούνται “αράχνες”. Αυτές οι “αράχνες” (τα επονομαζόμενα crawlers), κάνουν περιήγηση στο Ίντερνετ, αναλύουν τις ιστοσελίδες που βρίσκουν, και προγραμματισμένα αρχειοθετούν τα περιεχόμενά τους σε μεγάλες βάσεις δεδομένων. Oι βάσεις δεδομένων γίνονται το σημεία αναφοράς για τις αναζητήσεις που πραγματοποιούνται, καθώς και για τα αποτελέσματα που παρουσιάζονται στον χρήστη.

Οι καταγεγραμμένες σελίδες κατατάσσονται κάθε φορά ανάλογα με τη δημοτικότητα και τη καταλληλότητα τους για τις φράσεις και τις λέξεις-κλειδιά που χρησιμοποιούνται. Εμφανίζονται με τη μορφή λίστας, και είναι ταξινομημένες ανάλογα με τη δημοτικότητα και το βαθμό σχετικότητάς τους.

Η όλη διαδικασία κατάταξης βασίζεται σε αλγόριθμους και μαθηματικές εξισώσεις που καθορίζουν τη δημοτικότητα και τη συνάφεια της κάθε ιστοσελίδας. Κατανοώντας αυτούς τους παράγοντες μπορούμε να μεγιστοποιήσουμε τη κίνηση και την επιτυχία της ιστοσελίδας μας και να θεωρήσουμε οτι έχουμε εφαρμόσει σωστό Search Engine Optimization.

2. Οι Κατάλογοι είναι θεματικοί οδηγοί και βασίζονται στο ανθρώπινο δυναμικό. Αποτελούνται από κύριες κατηγορίες και υποκατηγορίες συνδέσμων διαδικτυακών τόπων. Οι πιο δημοφιλείς κατάλογοι είναι το Yahoo! και το ODP.

3. Οι PPC μηχανές αναζήτησης (δηλαδή αυτές που βασίζονται σε πληρωμή ανά κλικ) εμφανίζουν αποτελέσματα που στηρίζονται σε διαφημιστική καμπάνια. Συγκεκριμένα, οι διαφημιστές επιλέγουν  για τις αναζητήσεις λέξεις-κλειδιά ή και ολόκληρες προτάσεις για τις οποίες θα εμφανίζονται τα site τους.

Ο όρος pay per click (PPC) αναφέρεται στο κόστος της παράδοσης ενός επισκέπτη στη διαφημιζόμενη ιστοσελίδα, γνωστός ως “click-through».

Στο site μας θα εστιάσουμε την προσοχή σας στο πώς θα βελτιστοποιήσετε την ιστοσελίδα που διαθέτετε έτσι ώστε να είναι ανιχνεύσιμη από τις μηχανές αναζήτησης και να προσελκύσει περισσότερους επισκέπτες.

Σχετικές αναζητήσεις:

  • μηχανες αναζήτησης
  • εισαγωγη σε μηχανες αναζητησης
  • Εισαγωγη ιστοσελιδας σε μηχανες αναζήτησης
  • εισαγωγή url
  • υποβολή ιστοσελίδες σε μηχανές αναζήτησεις
  • εισαγωγη url στη μηχανη αναζητησης στη google
  • εισαγωγη στο google
  • εισαγωγή ιστότοπου στις μηχανές αναζήτησης
  • εισαγωγη στις μηχανες αναζητησης
  • εισαγωγη σελιδασ στο google

Οι μηχανές αναζήτησης δεν περιλαμβάνουν όλες τις σελίδες ενός site, αλλά αντιθέτως προσθέτουν μόνο αυτές που θεωρούν ως τις πιο πολύτιμες από άποψη περιεχομένου.

Μερικές από τις σελίδες σας είναι σίγουρα πιο αναγκαίο να συμπεριληφθούν από κάποιες άλλες. Για παράδειγμα, η σελίδα που έχετε με τις υπηρεσίες σας είναι πιο σημαντικό να συμπεριληφθεί από ότι εκείνη που έχετε τη φόρμα επικοινωνίας.

Αυτή η διαφοροποίηση δυστυχώς δεν μπορεί να γίνει αντιληπτή από τα crawlers των search engines δίχως τη δική σας συνεισφορά και για αυτό θα πρέπει να κάνετε το λεγόμενο submission to search engines δηλαδή την υποβολή της ιστοσελίδας σας στους καταλόγους των μηχανών αναζήτησης.

Το πρώτο και το πιο σημαντικό submission που θα πρέπει να κάνετε είναι στο Google (submit site to Google), μιας και είναι ο βασιλιάς στις προτιμήσεις των χρηστών του internet παγκοσμίως. Ενδεικτικά σας αναφέρουμε τα πιο σημαντικά site που θα πρέπει να κάνετε προσθήκη του url που διαθέτετε και είναι τα παρακάτω:

– Submit url to Yahoo!
– Add site to Bing
– Add url to Dmoz

Σας προτείνουμε μόνο αυτά τα 4 γιατί όλες οι μικρότερες μηχανές αναζήτησης αντλούν τα περιεχόμενά τους από αυτά.

Συγκεκριμένα:
– το Google τροφοδοτεί με αποτελέσματα το AOL, το Ask και το Netscape
– το Yahoo τροφοδοτεί με αποτελέσματα το Altavista,το Lycos και το AllTheWeb

ενώ τα παραπάνω τροφοδοτούν με τη σειρά τους και εκατοντάδες άλλες μικρότερες μηχανές αναζήτησης παγκοσμίως.

Ο λόγος που σας αναφέρουμε και το Dmoz, είναι γιατί θεωρείται ως «one of the largest human edited website directories», ένα από τα μεγαλύτερα αρχεία ιστοσελίδων δηλαδή που υπάρχουν στο διαδίκτυο. Το βασικό θέμα με το Dmoz είναι να κάνετε την προσθήκη της ιστοσελίδας σας και μετά να ασχοληθείτε με άλλα θέματα που θα έχουν κάποιο αντίκτυπο πιο άμεσο, αφού η όλη διαδικασία της προσθήκης στο Dmoz μπορεί να διαρκέσει μέχρι και αρκετά χρόνια!

Σε αντίθεση με μερικές λανθασμένες αντιλήψεις, η παραπάνω διαδικασία υποβολής πρέπει να γίνει μόνο μία φορά και μετά πρέπει να ακολουθηθεί η υποβολή του sitemap της ιστοσελίδας σας. Η υποβολή του sitemap είναι μια σημαντική διαδικασία που πρέπει να την επαναλαμβάνετε κάθε φορά που προσθέτετε νέο περιεχόμενο στο site σας.

Σχετικές αναζητήσεις:

  • προσθηκη site
  • προσθήκη url
  • add url google
  • προσθηκη ιστοσελιδας
  • υποβολη ιστοσελιδας
  • add url
  • υποβολη site
  • site για μηχανες
  • προσθηκη url στο google
  • url ιστοσελιδας

Η Javascript είναι ένα καλό βοηθητικό στοιχείο κυρίως για τις δυναμικές ιστοσελίδες και χρησιμοποιείται εκτενώς, συνήθως για να εξυπηρετεί σκοπούς που αφορούν την πλευρά του πελάτη ενός website.

Για παράδειγμα η javascript χρησιμοποιείται κατά τη διάρκεια των ηλεκτρονικών μας αγορών όταν προσθέτουμε ένα προϊόν στο καλάθι. Τι συμβαίνει όμως ακριβώς;
Το script φορτώνεται στον εκάστοτε περιηγητή ή αλλιώς browser (που χρησιμοποιούν οι χρήστες την ώρα που πλοηγούνται στο site), ενώ ταυτόχρονα πραγματοποιείται και η διαδικασία φόρτωσης που είναι παράλληλη με την ανάγνωση του html κώδικα που υπάρχει στη σελίδα.

Γιατί πρέπει να δώσετε προσοχή στην χρησιμοποίηση της Javascript για ένα ολοκληρωμένο Search Engine Optimization.

Χρειάζεται να τονιστεί ότι οι μηχανές αναζήτησης όπως το Google, το Yahoo! και οι υπόλοιπες, δεν μπορούν να διαβάσουν την Javascript. Αυτό που είναι σημαντικό είναι η κυρίως πλοήγηση του site να μην είναι όλη βασισμένη επάνω της, αλλά να έχει και κλασσικούς html συνδέσμους έτσι ώστε να είναι ορατή από τα search engines.

Αυτά με την σειρά τους, ενώ έχουν ξεκινήσει να «διαβάζουν» και να αρχειοθετούν formats που δεν είναι html (όπως είναι το Word και το PDF) δεν θα ακολουθήσουν τους συνδέσμους που βρίσκονται μέσα τους. Όπως είναι εύκολο να αντιληφθείτε, θα πρέπει για αυτόν ακριβώς τον λόγο να αποφεύγετε να τοποθετείτε σημαντικό περιεχόμενο σε οτιδήποτε μη html γιατί απλούστατα δεν θα βρεθεί από τις μηχανές αναζήτησης. Εάν από την άλλη θέλετε οπωσδήποτε να το κάνετε, τότε φροντίσετε να έχετε αντιγράψει το ίδιο υλικό και στην κανονική σας ιστοσελίδα. Με αυτόν τον τρόπο θα μπορέσετε να κρατήσετε optimized την ιστοσελίδα σας και να διατηρήσετε το περιεχόμενο που θέλετε να προσφέρετε μέσα απο το website σας.

Σχετικές αναζητήσεις:

  • γιατι javascript
  • javascript code search machine
  • all about java script pdf in greek
  • pdf java script code
  • search engine javascript
  • search engines java script
  • seo -sem pdf
  • seo and javascript
  • αναζήτηση search javascript
  • γιατι javascript pdf