Tags Posts tagged with "Web spiders"

Web spiders

Πώς επηρεάζει η φιλοξενία ιστοσελίδων το SEO

Η Φιλοξενία ιστοσελίδων ή αλλιώς το Web hosting είναι ένα θέμα που οι περισσότεροι κάτοχοι site δε γνωρίζουν ότι επηρεάζει άμεσα αλλά και έμμεσα το SEO.

Υπάρχουν μια σειρά από παράγοντες που καθορίζουν σε αισθητό βαθμό τη διαφοροποίησή σας από τον ανταγωνισμό και είναι ιδιαίτερα χρήσιμο να το έχετε υπόψη σας κατά την διαδικασία επιλογής του πακέτου φιλοξενίας των ιστοσελίδων σας.

Αρχικά θα πρέπει να δώσετε σημασία για τυχόν «κακούς γείτονες» που μοιράζονται την ίδια IP που θα στεγαστεί το site σας.

Όταν επιλέγετε hosting με μοναδικό κριτήριο την τιμή γλυτώνετε χρήματα αλλά πολλαπλασιάζετε τις πιθανότητες εμφάνισης προβλημάτων που ενδεχομένως να πλήξουν την αξιοπιστία του ιστοτόπου σας.

Εάν δεν επιλέξετε με προσοχή την εταιρεία στην οποία θα στεγαστεί η ηλεκτρονική σας παρουσία μπορεί να εμφανιστούν μερικά ανεπιθύμητα αποτελέσματα όπως downtime, αργή ταχύτητα φόρτωσης ή violations των κανόνων κατάταξης στο Google και στις υπόλοιπες μηχανές αναζήτησης.

Συγκεκριμένα, όταν επιλέγουμε ένα πακέτο shared hosting μοιραζόμαστε τον ίδιο χώρο με αρκετές δεκάδες ή πολλές φορές με αρκετές εκατοντάδες άλλα site που για ποίκιλλους λόγους προβολής τους παραβιάζουν τα guidelines του Google.

Σχετικές αναζητήσεις:

  • Βελτιστοποίηση Ιστοσελίδων για τις Μηχανές Αναζήτησης συνοπτικα
  • hosting
  • ποσο το hosting σε εναν server
  • καντε το blogs στο seo
  • αλγοριθμος μηχανης αναζητησης
  • αλγοριθμος αναζητησης link σε site
  • αλγόριθµος αναζήτησης google
  • αλγόριθμος αναζήτησεις
  • web spiders crawlers seach engine optimization
  • web hosting seo

Η μεταβατική περίοδος ως το 2011 έφτασε για το Yahoo! και την Microsoft που δημιούργησαν το Search Alliance.

To Search Alliance είναι η συνεργασία των 2 εταιρειών – κολοσσών για τη δημιουργία μιας δυνατής και άκρως ανταγωνιστικής  υπερδύναμης στον τομέα των αναζητήσεων και της διαδικτυακής διαφήμισης.

Όπως υποστηρίζουν οι ίδιες, η συνεργασία θα βοηθήσει και τις δύο στη διαδικασία επιτάχυνσης καινοτομιών που αφορούν το κομμάτι της online αναζήτησης που πραγματοποιείται από τους χρήστες, καθώς και το κομμάτι που αφορά την βελτιστοποίηση των συνεργαζόμενων εταιρειών που έχουν ως επιλογή τους την προβολή στο paid search.

Αναλυτική περιγραφή μπορείτε να παρακολουθήσετε στο παρακάτω σχετικό video:

Διαχωρίζοντας τις αρμοδιότητες, η Yahoo! θα εξυπηρετεί τους διαφημιζόμενους, τα διαφημιστικά πρακτορεία και τις εταιρείες SEO και SEM, καθώς και τους μεταπωλητές των υπηρεσιών της SearchAlliance.

Από την άλλη η Microsoft θα προσφέρει την πλατφόρμα του AdCenter που θα είναι η βάση για όλες τις καμπάνιες αναζήτησης και για την υποστήριξη των αυτοεξυπηρετούμενων διαφημιστών.

Οι δύο εταιρείες θα κατέχουν συγκεντρωτικά το 30% της αγοράς που αφορά την αναζήτηση (την συντριπτική πλειοψηφία του υπόλοιπου ποσοστού την κατέχει το Google…).

Το τι ακριβώς θα γίνει θα μάθουμε μέσα στο 2011…

Υπομονή λοιπόν!

Σχετικές αναζητήσεις:

  • seo yahoo πληροφοριες
  • yahoo
  • συνεργασίες google
  • paid search marketing περιγραφη
  • pay per click πληροφοριες
  • συνεργασία άκρως
  • συνεργασια microsoft
  • yahoo search engine gr
  • wpi yahoo
  • topothetisis sto bing

Μηχανές αναζήτησης – Κατάλογοι – Pay Per Click μηχανές αναζήτησης

Οι μηχανές αναζήτησης κατηγοριοποιούνται συνήθως στις ακόλουθες ομάδες:

1. στις Μηχανές αναζήτησης που είναι crawler-based,
2. στους Καταλόγους, και
3. στις PPC (pay per click) μηχανές αναζήτησης (σε αυτές δηλαδή που βασίζονται στη πληρωμή ανά κλικ)

Αναλυτικότερα:

1. Οι μηχανές αναζήτησης (όπως π.χ. το Google) χρησιμοποιούν εξελιγμένα προγράμματα ηλεκτρονικών υπολογιστών που αποκαλούνται “αράχνες”. Αυτές οι “αράχνες” (τα επονομαζόμενα crawlers), κάνουν περιήγηση στο Ίντερνετ, αναλύουν τις ιστοσελίδες που βρίσκουν, και προγραμματισμένα αρχειοθετούν τα περιεχόμενά τους σε μεγάλες βάσεις δεδομένων. Oι βάσεις δεδομένων γίνονται το σημεία αναφοράς για τις αναζητήσεις που πραγματοποιούνται, καθώς και για τα αποτελέσματα που παρουσιάζονται στον χρήστη.

Οι καταγεγραμμένες σελίδες κατατάσσονται κάθε φορά ανάλογα με τη δημοτικότητα και τη καταλληλότητα τους για τις φράσεις και τις λέξεις-κλειδιά που χρησιμοποιούνται. Εμφανίζονται με τη μορφή λίστας, και είναι ταξινομημένες ανάλογα με τη δημοτικότητα και το βαθμό σχετικότητάς τους.

Η όλη διαδικασία κατάταξης βασίζεται σε αλγόριθμους και μαθηματικές εξισώσεις που καθορίζουν τη δημοτικότητα και τη συνάφεια της κάθε ιστοσελίδας. Κατανοώντας αυτούς τους παράγοντες μπορούμε να μεγιστοποιήσουμε τη κίνηση και την επιτυχία της ιστοσελίδας μας και να θεωρήσουμε οτι έχουμε εφαρμόσει σωστό Search Engine Optimization.

2. Οι Κατάλογοι είναι θεματικοί οδηγοί και βασίζονται στο ανθρώπινο δυναμικό. Αποτελούνται από κύριες κατηγορίες και υποκατηγορίες συνδέσμων διαδικτυακών τόπων. Οι πιο δημοφιλείς κατάλογοι είναι το Yahoo! και το ODP.

3. Οι PPC μηχανές αναζήτησης (δηλαδή αυτές που βασίζονται σε πληρωμή ανά κλικ) εμφανίζουν αποτελέσματα που στηρίζονται σε διαφημιστική καμπάνια. Συγκεκριμένα, οι διαφημιστές επιλέγουν  για τις αναζητήσεις λέξεις-κλειδιά ή και ολόκληρες προτάσεις για τις οποίες θα εμφανίζονται τα site τους.

Ο όρος pay per click (PPC) αναφέρεται στο κόστος της παράδοσης ενός επισκέπτη στη διαφημιζόμενη ιστοσελίδα, γνωστός ως “click-through».

Στο site μας θα εστιάσουμε την προσοχή σας στο πώς θα βελτιστοποιήσετε την ιστοσελίδα που διαθέτετε έτσι ώστε να είναι ανιχνεύσιμη από τις μηχανές αναζήτησης και να προσελκύσει περισσότερους επισκέπτες.

Σχετικές αναζητήσεις:

  • μηχανες αναζήτησης
  • εισαγωγη σε μηχανες αναζητησης
  • Εισαγωγη ιστοσελιδας σε μηχανες αναζήτησης
  • εισαγωγή url
  • υποβολή ιστοσελίδες σε μηχανές αναζήτησεις
  • εισαγωγη url στη μηχανη αναζητησης στη google
  • εισαγωγη στο google
  • εισαγωγή ιστότοπου στις μηχανές αναζήτησης
  • εισαγωγη στις μηχανες αναζητησης
  • εισαγωγη σελιδασ στο google

Ο καλύτερος τρόπος για να βελτιστοποιήσετε την αξία, το κύρος αλλά και τις επιδόσεις του site σας είναι αναμφισβήτητα το Search Engine Optimization.

Το SEO είναι το μέσο που μετατρέπει το περιεχόμενο της ιστοσελίδας σας σε σημείο αναφοράς. Θέλοντας να δώσουμε μια γενικότερη εικόνα των όσων αναλύουμε μέσα απο το site μας, θα μπορούσαμε συνοπτικά να αναφέρουμε τα παρακάτω ως κάποιες χρήσιμες συμβουλές – κάποια SEO tips (Search engine optimization tips), που βοηθούν στην αποτελεσματική βελτιστοποίηση των ιστοσελίδων σας:

1 – Page Titles (Τίτλοι Σελίδας). Σκοπός των τίτλων της κάθε σελίδας είναι να υποδυκνύει το περιεχόμενο που εμπεριέχεται σε αυτήν. Σιγουρευτείτε λοιπόν, οι τίτλοι σας να είναι καθαροί από άσχετες και χωρίς σημασία λέξεις, οτι εμπεριέχουν τα keywords – τις λέξεις κλειδιά που πρέπει, και οτι τέλος δίνουν έμφαση στο τι πρόκειται να διαβάσει ο επισκέπτης. Μήν ξεχνάτε, οτι οι search engines χρησιμοποιούν τον τίτλο στα αποτελέσματά τους και άν είναι καλός και επεξηγηματικός τότε θα είναι και πιο αποδοτικός και για τους χρήστες που αναζητούν κάτι συγκεκριμένο.

2 – Heading Tags (Επικεφαλίδες). Εάν φτιάχνετε μια ιστοσελίδα, έχετε τη δυνατότητα επιλογής ανάμεσα σε πολλές επικεφαλίδες όπως H1,H2,H3 κτλ. Είναι απαραίτητο να τις χρησιμοποιήσετε ιεραρχικά – δηλαδή την H1 επικεφαλίδα ώς τη συμαντικότερη, την H2 ως την αμέσως πιο σημαντική κοκ.

3 – Alt Tags. Εκμεταλλευτείτε τα alt tags που μπορείτε να προσθέσετε στις εικόνες που χρησιμοποιείτε στις ιστοσελίδες σας, και πετύχετε δύο σημαντικά πράγματα: πρώτον την εξυπηρέτηση των ανθρώπων που έχουν προβλήματα όρασης (αφού όταν δέν μπορούν να δούν την εικόνα διαβάζουν το περιεχόμενο των alt tags), και δεύτερον την ευκαιρία που σας δίνεται να προσθέσετε έξτρα λέξεις κλειδιά που θα σας βοηθήσουν στην καλύτερη κατάταξή σας στα αποτελέσματα των search engines.

4 – Πλοήγηση. Βεβαιωθείτε οτι υπάρχει διαθέσιμη η βασική πλοήγηση στο πάνω και στο κάτω μέρος του site σας. Για να διευκολύνετε τους αναγνώστες σας αλλά και τις μηχανές αναζήτησης (αφού όσους περισσότερους τρόπους τις δίνετε για να ανακαλύψουν τη δομή του site σας τόσο καλύτερο είναι),  μήν ξεχάστε να τοποθετήστε το βασικό μενού και στη βάση των σελίδων σας.

5 – URL. Βελτιστοποιήσετε και δώστε νόημα στις διευθύνσεις των ιστοσελίδων σας. Διευθύνσεις του τύπου http://www.site.gr/goto.php?page=3245 πρέπει να αποφεύγονται αφού δέν βοηθάνε ούτε τα web spiders αλλά και ούτε είναι φιλικά προς τους χρήστες. Τα αρνητικά τους σημεία; Αφενός είναι σχεδόν αδύνατον να απομνημονευτούν και αφετέρου δέν προσφέρουν βοήθεια στο SEO αφού δέν περιέχουν keywords. Η καλύτερη εικόνα που πρέπει να έχει μία διεύθυνση είναι της μορφής: http://www.site.gr/marketing/website-promotion.html.

6 – Meta tags. Χρησιμοποιήστε τα meta tags keywords και το meta tag description. Τα πρώτα χαρακτηρίζουν την κάθε σελίδα αφού εμπεριέχουν τις κυριότερες λέξεις κλειδιά της κάθε σελίδας, ενώ τα δεύτερα δίνουν μια σύντομη περίληψη – περιγραφή των όσων εμπεριέχονται.

7 – Sitemap. Δημιουργήστε ένα sitemap (έναν χάρτη ιστοτόπου), και κρατήστε τον ενημερωμένο για να διασφαλίσετε οτι το Google, το Yahoo! και τα λοιπά γνωστά search engines έχουν μια ολοκληρωμένη εικόνα του ιστοτόπου σας.

8 – Robots. Δημιουργήστε και χρησιμοποιείστε ένα robots.txt για να επιλέξετε τί θα πρέπει να αποκλείετε απο τις μηχανές αναζήτησης να αποθηκεύσουν για μελλοντική τους χρήση. Με αυτόν τον τρόπο σιγουρεύεστε οτι δέν θα έχετε κάποια ποινή εάν υπάρχει διπλό περιεχόμενο κάπου στο site σας.

9 – Keywords. Τέλος σιγουρευτείτε οτι οι σελίδες σας εμπεριέχουν τα keywords, τις επιθυμητές λέξεις-κλειδιά για τις οποίες στοχεύετε να τοποθετηθείτε ψηλά στα αποτελέσματα των αναζητήσεων. Μήν το παρακάνετε απλά βεβαιωθείτε οτι ξεχωρίζουν οι λέξεις και οι φράσεις που είναι πιο σημαντικές για το SEO σας!

Σχετικές αναζητήσεις:

  • seo tips
  • search engine optimization tips
  • χρησιμες συμβουλες για seo
  • keywords tips
  • seo τιτλοες σελίδας
  • ti einai to search tips
  • tips seo
  • tips για seo
  • ιστοσελιδα που μετατρεπει λεξεισ σε εικονες
  • κουμπια navigation για ιστοσελίδες

Φιλική πλοήγηση και δημιουργία σωστών συνδέσμων για σωστό Search Engine Optimization

Σε αυτή την ενότητα θέλουμε να αναφερθούμε στη σημαντικότητα ύπαρξης μιας φιλικής προς τον χρήστη πλοήγησης καθώς και την ανάγκη δημιουργίας συνδέσμων που θα είναι ικανοί να ακολουθηθούν από τα web spiders των μηχανών αναζήτησης.

Χρειάζεται να υπάρχει στο site μία σωστή δομή έτσι ώστε αυτή από μόνη της να βοηθάει στην απρόσκοπτη μετακίνηση των crawlers αλλά και κυρίως των ανθρώπων που πλοηγούνται σε αυτό.

Αναλύοντας τα στοιχεία, από πολλές έρευνες βλέπουμε ότι όταν υπάρχει εύκολη πλοήγηση σε μια ιστοσελίδα, αυξάνονται αυτόματα οι πιθανότητες οι χρήστες του να μετατραπούν σε πελάτες.

Επιπλέον η εύκολη πλοήγηση από τις μηχανές αναζήτησης προσφέρει και αυξημένες πιθανότητες καταχώρησης περισσότερων σελίδων στους καταλόγους τους.

Αυτό με τη σειρά του αυξάνει τις καταχωρημένες λέξεις, φράσεις-κλειδιά που απαρτίζουν, και κατά επέκταση χαρακτηρίζουν τον ιστοχώρο σας.

Άρα από τα παραπάνω αντιλαμβανόμαστε τη σημαντικότητα των άρτιων συνδέσμων και της ορθής πλοήγησης.

Σχετικές αναζητήσεις:

  • σύνδεσμοι ιστοσελίδων
  • sindesmoi istoselidon
  • συνδεσμοι σε ιστοσελιδα
  • συνδεσμοι ιστοσελιδες
  • συνδεσμοι για πλοηγηση σε ιστοσελιδα
  • στοιχεια πλοηγησης ιστοσελίδας
  • στοιχεια πλοηγησης
  • πλοήγηση ιστοσελίδας
  • ιστοσελίδες και πλοηγηση
  • ιστοσελιδα συνδεσμοι