Tags Posts tagged with "Targeted traffic"

Targeted traffic

Το Social Media Optimization ή εν συντομία SMO βοηθάει στην αύξηση του κύρους και της αναγνωρησιμότητας ενός website, ενός προϊόντος η μιας υπηρεσίας.

Επιτυγχάνεται μέσω του Social Media Marketing και της σωστής χρησιμοποίησης των online κοινοτήτων των οποίων χαρακτηριστικά παραδείγματα είναι το Facebook και το Twitter.

Τα τελευταία χρόνια και ειδικά την τελευταία διετία σημειώθηκε μια θεαματική αύξηση στον παγκόσμιο πληθυσμό που τα χρησιμοποιεί αφού είναι ένας άμεσος τρόπος κοινωνικοποίησης.

Συναντήσεις φίλων, γνωριμίες αλλά και συζητήσεις για την επικαιρότητα, τις υπηρεσίες και τα προϊόντα που χρησιμοποιούν είναι μερικές από τις καθημερινές δεκάδες ασχολίες των όσων τα χρησιμοποιούν.

Είναι πιο επίκαιρο από ποτέ να συμμετάσχετε ενεργά στην νέα αλλαγή που πραγματοποιείται και να δώσετε το παρόν δημιουργώντας ένα εταιρικό προφίλ.

Σχετικές αναζητήσεις:

  • social media
  • social media optimization
  • media
  • social medias
  • υπηρεσίες social media
  • smo greece
  • seo smo service athina
  • seo smo
  • MEDIAS
  • social media optimization athina

Η μεταβατική περίοδος ως το 2011 έφτασε για το Yahoo! και την Microsoft που δημιούργησαν το Search Alliance.

To Search Alliance είναι η συνεργασία των 2 εταιρειών – κολοσσών για τη δημιουργία μιας δυνατής και άκρως ανταγωνιστικής  υπερδύναμης στον τομέα των αναζητήσεων και της διαδικτυακής διαφήμισης.

Όπως υποστηρίζουν οι ίδιες, η συνεργασία θα βοηθήσει και τις δύο στη διαδικασία επιτάχυνσης καινοτομιών που αφορούν το κομμάτι της online αναζήτησης που πραγματοποιείται από τους χρήστες, καθώς και το κομμάτι που αφορά την βελτιστοποίηση των συνεργαζόμενων εταιρειών που έχουν ως επιλογή τους την προβολή στο paid search.

Αναλυτική περιγραφή μπορείτε να παρακολουθήσετε στο παρακάτω σχετικό video:

Διαχωρίζοντας τις αρμοδιότητες, η Yahoo! θα εξυπηρετεί τους διαφημιζόμενους, τα διαφημιστικά πρακτορεία και τις εταιρείες SEO και SEM, καθώς και τους μεταπωλητές των υπηρεσιών της SearchAlliance.

Από την άλλη η Microsoft θα προσφέρει την πλατφόρμα του AdCenter που θα είναι η βάση για όλες τις καμπάνιες αναζήτησης και για την υποστήριξη των αυτοεξυπηρετούμενων διαφημιστών.

Οι δύο εταιρείες θα κατέχουν συγκεντρωτικά το 30% της αγοράς που αφορά την αναζήτηση (την συντριπτική πλειοψηφία του υπόλοιπου ποσοστού την κατέχει το Google…).

Το τι ακριβώς θα γίνει θα μάθουμε μέσα στο 2011…

Υπομονή λοιπόν!

Σχετικές αναζητήσεις:

  • seo yahoo πληροφοριες
  • yahoo
  • συνεργασίες google
  • paid search marketing περιγραφη
  • pay per click πληροφοριες
  • συνεργασία άκρως
  • συνεργασια microsoft
  • yahoo search engine gr
  • wpi yahoo
  • topothetisis sto bing

Το Google και οι μηχανές αναζήτησης γενικότερα, συνεχώς αλλάζουν, βελτιώνουν, αλλά και αναπροσαρμόζουν τις μαθηματικές φόρμουλες που χρησιμοποιούν για την αποτελεσματική κατάταξη των ιστοτόπων στις αναζητήσεις που πραγματοποιούνται καθημερινά.

Google Algorithm
Βέβαια οι ακριβείς αλγόριθμοι που χρησιμοποιούνται είναι επτασφράγιστο μυστικό για το κάθε search engine ξεχωριστά, αλλά οι εταιρίες και οι freelancers (SEO professionals) που ασχολούνται με τη βελτιστοποίηση και την προώθηση των ιστοσελίδων, γνωρίζουν καλά ποιες γενικές κατευθύνσεις χρειάζεται να ακολουθήσει ένα website για να καταταχθεί ψηλά.

Οι συνεχείς αλλαγές που πραγματοποιούνται στα κριτήρια κατάταξης, μπορούμε να πούμε ότι σχεδόν επιτάσσουν την επίβλεψη, την επιμέλεια και την βελτιστοποίηση μιας ιστοσελίδας από έμπειρους SEO επαγγελματίες, αφού δεν μπορεί πλέον να δημιουργηθεί απλά μια ιστοσελίδα και να ανταπεξέλθει ως έχει στον ανταγωνισμό και τις απαιτήσεις που ολοένα αυξάνονται και τροποποιούνται.

Αξίζει να αναφέρουμε ότι μόνο το 2009 το Google πραγματοποίησε περί τις 350 με 550 αλλαγές στον αλγόριθμο και τους παράγοντες που χρησιμοποιεί για την κατάταξη των ιστοσελίδων.

Σε αυτό που θέλουμε όμως να εστιάσουμε είναι στην σημαντικότητα της χρησιμοποίησης των long tail keywords. Ας πάρουμε για παράδειγμα την λέξη “διακοπές”. Από μόνη της η λέξη προσδίδει μια γενικευμένη έννοια του όρου που δεν σχετίζεται με συγκεκριμένες πληροφορίες αλλά με γενικευμένες ανάγκες, κατάσταση ή αβέβαιης συσχέτισης από τα search engines.

Το τοπίο και η έννοια των διακοπών αλλάζει άμεσα εάν για παράδειγμα αναφερθούμε στις “διακοπές με τα παιδιά”, ή δίνοντας μια ακόμα πιο σαφή εικόνα του τι αναζητάμε, εάν χρησιμοποιήσουμε την φράση “οικογενειακές διακοπές στην Λευκάδα”.

Κατά αυτόν τον τρόπο υπάρχει όφελος από όλες τις πλευρές:

Αρχικά για τους χρήστες που αναζητούν τις οικογενειακές διακοπές στην Λευκάδα, θα βρουν μια ιστοσελίδα που αναφέρεται ακριβώς σε αυτό που ψάχνουν και όχι για παράδειγμα διακοπές στην Μύκονο!

Από την άλλη για τους webmasters των ιστοσελίδων μπορεί ο συγκεκριμένος long tail όρος να μην φέρει το traffic που θα έφερνε η λέξη διακοπές, αλλά όσοι επισκέπτες υπάρξουν είναι παραπάνω από πιθανό να χρησιμοποιήσουν αλλά και να ξαναχρησιμοποιήσουν το περιεχόμενο ή την υπηρεσία που τους παρέχεται. Είναι προφανές ότι εάν πρόκειται και για αγορά προϊόντος ή υπηρεσίας το κέρδος και η αποτελεσματικότητα θα είναι πολλαπλάσια.

Τέλος το long tail keyword προσφέρει μια ξεκάθαρη λύση για τις μηχανές αναζήτησης, ως προς το ποια ιστοσελίδα είναι η καταλληλότερη για την απλή ή την εξεζητημένη αναζήτηση που πραγματοποιείται κάθε φορά.

Περισσότερα για το long tail μπορείτε να μάθετε επισκεπτόμενοι το http://google.about.com/od/googleforbusiness/f/longtailfaq.htm ενώ σύντομα θα είναι διαθέσιμη η προώθηση και προβολή της ιστοσελίδας, της εταιρίας ή του προϊόντος που διαθέτετε από την Web Internet Greece, την νέα εταιρία διαφήμισης και προώθησης που δημιουργήσαμε και στην οποία ανήκει το Search Engine Optimization Greece.

Σχετικές αναζητήσεις:

  • keywords seo
  • μαθηματικοί αλγόριθμοι
  • seo longtail
  • long tail keywords
  • long tail seo
  • κριτήρια κατάταξης στο google
  • κριτήρια αναζήτησης της google στο youtube
  • εξεζητημενη αναζητηση google
  • αποτελεσματικές μηχανές αναζήτησης αλγόριθμοι
  • αλλαγές στα κριτήρια κατάταξης των ιστοσελίδων από την google

Blogs and SEOΗ δημιουργία ενός Blog έχει άμεση σχέση με το SEO! Είτε έχετε μια απλή online παρουσία είτε η δουλειά σας στηρίζεται στο ίντερνετ, η απόκτηση ενός blog μπορεί να βοηθήσει θεαματικά στο δύσκολο έργο της προώθησης της ιστοσελίδας που διαθέτετε.

Πολυάριθμα sites– συμπεριλαμβανομένου του Google, προσφέρουν τη δυνατότητα της δωρεάν δημιουργίας ενός blog.

Όμως μπορεί να αναρωτιέστε τελικά τι είναι το blog?

Σαν ορισμό μπορούμε να θέσουμε ότι είναι ένα online περιοδικό μέσα στο οποίο εκφράζουμε σκέψεις, ιδέες, σχολιάζουμε την επικαιρότητα με τον δικό μας τρόπο, κουτσομπολεύουμε τα δρώμενα, αναφέρουμε επιστημονικές ανακαλύψεις αλλά και γράφουμε για οτιδήποτε μπορεί να μας ενδιαφέρει.

Γενικά μπορούμε να πούμε ότι είναι ένας ψηφιακός χώρος που τον χρησιμοποιήσουμε ως μέσο για την προβολή αυτών που ενδιαφέρουν εμάς ή και τους αναγνώστες που πιθανώς διαθέτουμε.

Η μορφή των Blogs ποικίλλει αφού διαφορετικά στυλ, ρυθμίσεις, φωτογραφίες και προτιμήσεις επιλέγονται από τον κάθε χρήστη ξεχωριστά. Υπάρχουν πολλές ιστοσελίδες που παρέχουν templates – έτοιμα προσχέδια δηλαδή – που στιγμιαία μπορούν να αλλάξουν την αίσθηση και την εικόνα που μέχρι εκείνη τη στιγμή διαθέτουν. Η όλη διαδικασία χαρακτηρίζεται από τη δημιουργικότητα και τη μοναδικότητα που μπορεί να αποκτήσει η κάθε ιστοσελίδα.

Για να ξεκινήσετε ένα blog πρέπει να κάνετε μια δωρεάν εγγραφή στο blogging site της επιλογής σας και να διαλέξετε ένα όνομα, τίτλο και περιγραφή. Δημοφιλή blogging sites είναι το Blogger και το WordPress που χρησιμοποιούνται από τη συντριπτική πλειοψηφία των χρηστών παγκοσμίως.

Όμως γιατί είναι σημαντικό για το search engine optimization να διαθέτετε blog?

Ο πρώτος λόγος είναι το καινούργιο περιεχόμενο. Δημοσιεύοντας ένα άρθρο, προσφέρετε νέο υλικό για τα search engines, που στόχος τους είναι να παρέχουν έγκυρα και πρόσφατα αποτελέσματα στις όποιες αναζητήσεις πραγματοποιούνται.

Ο δεύτερος σημαντικός λόγος είναι ότι με τη δημοσίευση άρθρων μπορείτε να δημιουργήσετε κοινό που έχει ενδιαφέροντα που συμπίπτουν με τα δικά σας, ή που αναζητούν να ενημερωθούν για προϊόντα που εσείς μπορεί να διαθέτετε προς πώληση.

Επομένως είτε εμπλουτίζοντας το υλικό του site σας με έξτρα keywords, είτε αυξάνοντας την επισκεψιμότητα σας με targeted group βοηθάτε σημαντικά στο πώς αντιλαμβάνονται οι μηχανές αναζήτησης το site σας και στο έργο της βελτιστοποίησης για την καλύτερη απόδοση και κατάταξη του στα search engine results.

Σχετικές αναζητήσεις:

  • seo blogger
  • blogger seo
  • search engine optimization and blogs
  • seo δημιουργία blogs
  • δωρεάν blog

How to Increase Traffic

How to increase traffic

Όλες οι ιστοσελίδες χρειάζονται επισκεψιμότητα για να χαρακτηριστούν ως επιτυχημένες, και για να είμαστε πιο ακριβείς χρειάζονται στοχευμένη επισκεψιμότητα. Για να μπορέσουμε να διασφαλίσουμε ότι το site μας θα αποδώσει και ότι οι επισκέπτες του θα μετατραπούν σε πελάτες μας, τότε θα πρέπει να υπάρξει ένας πολύ προσεκτικός σχεδιασμός και να βρεθούν οι κατάλληλοι τρόποι αύξησης της επισκεψιμότητας (how to increase traffic). Αυτό που θέλουμε είναι να έχουν την πρόθεση να αγοράσουν αυτά που έχουμε προς πώληση, ή να κάνουν εγγραφή στο blog του site και στη λίστα αλληλογραφίας (mailing list) που διατηρούμε.

Αυτό που είναι ζωτικής σημασίας είναι η βελτιστοποίηση της ιστοσελίδας μας για τα σωστά keywords, για τις σωστές λέξεις κλειδιά. Θέλουμε οι επισκέπτες να προέρχονται όσο το δυνατόν περισσότερο από αναζητήσεις που έγιναν με λέξεις κλειδιά άμεσα συσχετισμένα με το ύφος και το περιεχόμενο της σελίδας μας.

Για αυτόν τον σκοπό η χρησιμοποίηση keyword research tools όπως το εξαιρετικό δωρεάν Εργαλείο Λέξεων-Κλειδιών που διατηρεί το Google είναι πολύ σημαντική υπόθεση. Ακόμα είναι απαραίτητη η χρησιμοποίηση meta tags με τα κύρια keywords στον τίτλο (page title) και την περιγραφή (meta description). Δημιουργήστε και διατηρήστε τις σελίδες σας όσο το δυνατόν με πιο φυσικό ύφος και όχι σκεπτόμενοι μόνο τις μηχανές αναζήτησης και το seo. Θυμηθείτε επίσης να χρησιμοποιείτε πάντα λέξεις που υπάρχουν στο περιεχόμενο της κάθε σελίδας, αφού στοιβάζοντας απλά πολλά keywords για να επωφεληθείτε κινδυνεύετε να αποκλειστείτε από τα αποτελέσματα των search engines.

Ένας επιπρόσθετος αποτελεσματικός τρόπος για να αυξήσετε την επισκεψιμότητα στην ιστοσελίδα σας, είναι και η προσθήκη ενός blog. Με αυτόν τον τρόπο και με τα άρθρα που θα δημοσιεύετε, θα δίνετε συνεχώς φρέσκο περιεχόμενο που λατρεύουν οι μηχανές αναζήτησης. Εφόσον διατηρήσετε και προβάλλετε σωστά το blog σας, θα έχετε αποκτήσει έναν σημαντικό τρόπο να προσελκύσετε targeted traffic (στοχευμένη επισκεψιμότητα). Το ίδιο σημαντικά είναι και τα RSS feeds αφού είναι ικανά να ενημερώνουν τους επισκέπτες και τους πελάτες σας για όλα τα νέα σας που δημοσιεύετε χωρίς καν να χρειάζεται να επισκεφτούν το site σας!

Η απόκτηση συνδέσμων προς το website σας είναι ένας επιπρόσθετος παράγοντας αύξησης του traffic των σελίδων σας που όμως χρειάζεται να είναι από ιστοσελίδες με παρόμοιο περιεχόμενο. Βέβαια για να αποκτήσετε link, πιο εύκολο και πιο αποτελεσματικό, και ειδικά για το ξεκίνημα σας, είναι το να συγγράψετε μερικά άρθρα και να τα δημοσιεύσετε σε ιστοσελίδες που δέχονται και προωθούν τα κείμενά σας όπως είναι το Ezinearticles.com και το Ελληνικό Way.gr. Αυτός ο τρόπος είναι ο πιο εύκολος και ο πιο ανέξοδος για να αποκτήσετε επισκεψιμότητα, backlinks και αναγνωρισιμότητα.

Το σίγουρο είναι ότι στην πάροδο του χρόνου, προσφέροντας ποιοτικό περιεχόμενο και προωθώντας το κατάλληλα θα εδραιωθείτε και θα καταξιωθείτε στον χώρο που ανήκετε.

Σχετικές αναζητήσεις:

  • Αύξηση επισκεψιμότητας
  • αύξηση επισκεψιμότητας Blog
  • επισκεψιμότητας
  • επισκεψιμότητα blog
  • αύξηση επισκεψιμότητας ιστοσελίδας
  • αυξηση επισκεψιμοτητας site
  • επισκεψιμοτητα site
  • πως θα αποκτήσει επισκεψιμότητα το site μου?
  • related:marketingr info/plan/how-to-raise-website-traffic/ istoselida episkepsimotita
  • τροποι να αυξήσεις το twitter