Tags Posts tagged with "Submission"

Submission

Μηχανές αναζήτησης – Κατάλογοι – Pay Per Click μηχανές αναζήτησης

Οι μηχανές αναζήτησης κατηγοριοποιούνται συνήθως στις ακόλουθες ομάδες:

1. στις Μηχανές αναζήτησης που είναι crawler-based,
2. στους Καταλόγους, και
3. στις PPC (pay per click) μηχανές αναζήτησης (σε αυτές δηλαδή που βασίζονται στη πληρωμή ανά κλικ)

Αναλυτικότερα:

1. Οι μηχανές αναζήτησης (όπως π.χ. το Google) χρησιμοποιούν εξελιγμένα προγράμματα ηλεκτρονικών υπολογιστών που αποκαλούνται “αράχνες”. Αυτές οι “αράχνες” (τα επονομαζόμενα crawlers), κάνουν περιήγηση στο Ίντερνετ, αναλύουν τις ιστοσελίδες που βρίσκουν, και προγραμματισμένα αρχειοθετούν τα περιεχόμενά τους σε μεγάλες βάσεις δεδομένων. Oι βάσεις δεδομένων γίνονται το σημεία αναφοράς για τις αναζητήσεις που πραγματοποιούνται, καθώς και για τα αποτελέσματα που παρουσιάζονται στον χρήστη.

Οι καταγεγραμμένες σελίδες κατατάσσονται κάθε φορά ανάλογα με τη δημοτικότητα και τη καταλληλότητα τους για τις φράσεις και τις λέξεις-κλειδιά που χρησιμοποιούνται. Εμφανίζονται με τη μορφή λίστας, και είναι ταξινομημένες ανάλογα με τη δημοτικότητα και το βαθμό σχετικότητάς τους.

Η όλη διαδικασία κατάταξης βασίζεται σε αλγόριθμους και μαθηματικές εξισώσεις που καθορίζουν τη δημοτικότητα και τη συνάφεια της κάθε ιστοσελίδας. Κατανοώντας αυτούς τους παράγοντες μπορούμε να μεγιστοποιήσουμε τη κίνηση και την επιτυχία της ιστοσελίδας μας και να θεωρήσουμε οτι έχουμε εφαρμόσει σωστό Search Engine Optimization.

2. Οι Κατάλογοι είναι θεματικοί οδηγοί και βασίζονται στο ανθρώπινο δυναμικό. Αποτελούνται από κύριες κατηγορίες και υποκατηγορίες συνδέσμων διαδικτυακών τόπων. Οι πιο δημοφιλείς κατάλογοι είναι το Yahoo! και το ODP.

3. Οι PPC μηχανές αναζήτησης (δηλαδή αυτές που βασίζονται σε πληρωμή ανά κλικ) εμφανίζουν αποτελέσματα που στηρίζονται σε διαφημιστική καμπάνια. Συγκεκριμένα, οι διαφημιστές επιλέγουν  για τις αναζητήσεις λέξεις-κλειδιά ή και ολόκληρες προτάσεις για τις οποίες θα εμφανίζονται τα site τους.

Ο όρος pay per click (PPC) αναφέρεται στο κόστος της παράδοσης ενός επισκέπτη στη διαφημιζόμενη ιστοσελίδα, γνωστός ως “click-through».

Στο site μας θα εστιάσουμε την προσοχή σας στο πώς θα βελτιστοποιήσετε την ιστοσελίδα που διαθέτετε έτσι ώστε να είναι ανιχνεύσιμη από τις μηχανές αναζήτησης και να προσελκύσει περισσότερους επισκέπτες.

Σχετικές αναζητήσεις:

  • μηχανες αναζήτησης
  • εισαγωγη σε μηχανες αναζητησης
  • Εισαγωγη ιστοσελιδας σε μηχανες αναζήτησης
  • εισαγωγή url
  • υποβολή ιστοσελίδες σε μηχανές αναζήτησεις
  • εισαγωγη url στη μηχανη αναζητησης στη google
  • εισαγωγη στο google
  • εισαγωγή ιστότοπου στις μηχανές αναζήτησης
  • εισαγωγη στις μηχανες αναζητησης
  • εισαγωγη σελιδασ στο google

Οι μηχανές αναζήτησης δεν περιλαμβάνουν όλες τις σελίδες ενός site, αλλά αντιθέτως προσθέτουν μόνο αυτές που θεωρούν ως τις πιο πολύτιμες από άποψη περιεχομένου.

Μερικές από τις σελίδες σας είναι σίγουρα πιο αναγκαίο να συμπεριληφθούν από κάποιες άλλες. Για παράδειγμα, η σελίδα που έχετε με τις υπηρεσίες σας είναι πιο σημαντικό να συμπεριληφθεί από ότι εκείνη που έχετε τη φόρμα επικοινωνίας.

Αυτή η διαφοροποίηση δυστυχώς δεν μπορεί να γίνει αντιληπτή από τα crawlers των search engines δίχως τη δική σας συνεισφορά και για αυτό θα πρέπει να κάνετε το λεγόμενο submission to search engines δηλαδή την υποβολή της ιστοσελίδας σας στους καταλόγους των μηχανών αναζήτησης.

Το πρώτο και το πιο σημαντικό submission που θα πρέπει να κάνετε είναι στο Google (submit site to Google), μιας και είναι ο βασιλιάς στις προτιμήσεις των χρηστών του internet παγκοσμίως. Ενδεικτικά σας αναφέρουμε τα πιο σημαντικά site που θα πρέπει να κάνετε προσθήκη του url που διαθέτετε και είναι τα παρακάτω:

– Submit url to Yahoo!
– Add site to Bing
– Add url to Dmoz

Σας προτείνουμε μόνο αυτά τα 4 γιατί όλες οι μικρότερες μηχανές αναζήτησης αντλούν τα περιεχόμενά τους από αυτά.

Συγκεκριμένα:
– το Google τροφοδοτεί με αποτελέσματα το AOL, το Ask και το Netscape
– το Yahoo τροφοδοτεί με αποτελέσματα το Altavista,το Lycos και το AllTheWeb

ενώ τα παραπάνω τροφοδοτούν με τη σειρά τους και εκατοντάδες άλλες μικρότερες μηχανές αναζήτησης παγκοσμίως.

Ο λόγος που σας αναφέρουμε και το Dmoz, είναι γιατί θεωρείται ως «one of the largest human edited website directories», ένα από τα μεγαλύτερα αρχεία ιστοσελίδων δηλαδή που υπάρχουν στο διαδίκτυο. Το βασικό θέμα με το Dmoz είναι να κάνετε την προσθήκη της ιστοσελίδας σας και μετά να ασχοληθείτε με άλλα θέματα που θα έχουν κάποιο αντίκτυπο πιο άμεσο, αφού η όλη διαδικασία της προσθήκης στο Dmoz μπορεί να διαρκέσει μέχρι και αρκετά χρόνια!

Σε αντίθεση με μερικές λανθασμένες αντιλήψεις, η παραπάνω διαδικασία υποβολής πρέπει να γίνει μόνο μία φορά και μετά πρέπει να ακολουθηθεί η υποβολή του sitemap της ιστοσελίδας σας. Η υποβολή του sitemap είναι μια σημαντική διαδικασία που πρέπει να την επαναλαμβάνετε κάθε φορά που προσθέτετε νέο περιεχόμενο στο site σας.

Σχετικές αναζητήσεις:

  • προσθηκη site
  • προσθήκη url
  • add url google
  • προσθηκη ιστοσελιδας
  • υποβολη ιστοσελιδας
  • add url
  • υποβολη site
  • site για μηχανες
  • προσθηκη url στο google
  • url ιστοσελιδας

Παρακάτω σας παραθέτουμε μερικά Search Engine Optimization και Search Engine Marketing Tips.

Website promotion includes SEO efforts that these consist of the following:

Submission on Search Engine and Directories
– Obtaining a steady long-term strategy
Optimizing our own website
– Optimizing for web Spiders
– Keep clean html code
– Keep fresh content
– Get backlinks (especially one way)