Tags Posts tagged with "Strategy"

Strategy

Σύμφωνα και με την επίσημη θέση του Google μέσω του εκπρόσωπου της Matt Cutts, το Twitter και το Facebook είναι και τυπικά ένας από τους παράγοντες κατάταξης στα αποτελέσματα των μηχανών αναζήτησης.

Ενώ ως και τον Μάιο του 2010 οι ανακοινώσεις έλεγαν ότι δεν επηρεάζουν τις κατατάξεις, τελικά στα μέσα του Δεκέμβρη μας γνωστοποιούν ότι καταλαβαίνουν τη σημαντικότητα του κάθε συνδέσμου από το πόσο δημοφιλής είναι ο εκάστοτε εκδότης περιεχομένου.

Αυτό σημαίνει ότι κάθε φορά που δημοσιεύεται ένα link, τα search engines αναλύουν το εάν και το πόσο θα ασχοληθούν με αυτό οι followers του εκδότη. Αυτό που λέει η λογική είναι ότι εάν δεν τους αρέσει ή εάν δεν το θεωρήσουν σημαντικό τότε απλά δεν θα το μοιραστούν και δεν θα το διαδώσουν!

Βέβαια σε πρώτη φάση χρησιμεύει περισσότερο για το live search που χρειάζονται άμεσα αποτελέσματα και τα αντλούν στιγμιαία από πηγές όπως το Twitter. Στην συνέχεια όμως και αφότου περάσει ένα εύλογο χρονικό διάστημα θα είναι σε θέση να αποφασίσουν εάν θα πρέπει να του δοθεί μεγαλύτερη βαρύτητα.

Για ακόμα μία φορά η λέξη κλειδί της όλης υπόθεσης είναι η ποιότητα του περιεχομένου και το κύρος και η αξιοπιστία των social users που συνδέονται και διαδίδουν την κάθε είδηση.

Μπορείτε να δείτε το σχετικό βίντεο από τον Matt Cutts, τον head of Google’s Webspam team.

Σχετικές αναζητήσεις:

  • twitter search
  • facebook greek αναζητηση
  • twitter facebook
  • κατάταξη google
  • twitter gr/news
  • facebook η twitter
  • twitter
  • facebook to twitter
  • facebook search engine
  • θεση καταταξης στο google

Η μεταβατική περίοδος ως το 2011 έφτασε για το Yahoo! και την Microsoft που δημιούργησαν το Search Alliance.

To Search Alliance είναι η συνεργασία των 2 εταιρειών – κολοσσών για τη δημιουργία μιας δυνατής και άκρως ανταγωνιστικής  υπερδύναμης στον τομέα των αναζητήσεων και της διαδικτυακής διαφήμισης.

Όπως υποστηρίζουν οι ίδιες, η συνεργασία θα βοηθήσει και τις δύο στη διαδικασία επιτάχυνσης καινοτομιών που αφορούν το κομμάτι της online αναζήτησης που πραγματοποιείται από τους χρήστες, καθώς και το κομμάτι που αφορά την βελτιστοποίηση των συνεργαζόμενων εταιρειών που έχουν ως επιλογή τους την προβολή στο paid search.

Αναλυτική περιγραφή μπορείτε να παρακολουθήσετε στο παρακάτω σχετικό video:

Διαχωρίζοντας τις αρμοδιότητες, η Yahoo! θα εξυπηρετεί τους διαφημιζόμενους, τα διαφημιστικά πρακτορεία και τις εταιρείες SEO και SEM, καθώς και τους μεταπωλητές των υπηρεσιών της SearchAlliance.

Από την άλλη η Microsoft θα προσφέρει την πλατφόρμα του AdCenter που θα είναι η βάση για όλες τις καμπάνιες αναζήτησης και για την υποστήριξη των αυτοεξυπηρετούμενων διαφημιστών.

Οι δύο εταιρείες θα κατέχουν συγκεντρωτικά το 30% της αγοράς που αφορά την αναζήτηση (την συντριπτική πλειοψηφία του υπόλοιπου ποσοστού την κατέχει το Google…).

Το τι ακριβώς θα γίνει θα μάθουμε μέσα στο 2011…

Υπομονή λοιπόν!

Σχετικές αναζητήσεις:

  • seo yahoo πληροφοριες
  • yahoo
  • συνεργασίες google
  • paid search marketing περιγραφη
  • pay per click πληροφοριες
  • συνεργασία άκρως
  • συνεργασια microsoft
  • yahoo search engine gr
  • wpi yahoo
  • topothetisis sto bing

Μηχανές αναζήτησης – Κατάλογοι – Pay Per Click μηχανές αναζήτησης

Οι μηχανές αναζήτησης κατηγοριοποιούνται συνήθως στις ακόλουθες ομάδες:

1. στις Μηχανές αναζήτησης που είναι crawler-based,
2. στους Καταλόγους, και
3. στις PPC (pay per click) μηχανές αναζήτησης (σε αυτές δηλαδή που βασίζονται στη πληρωμή ανά κλικ)

Αναλυτικότερα:

1. Οι μηχανές αναζήτησης (όπως π.χ. το Google) χρησιμοποιούν εξελιγμένα προγράμματα ηλεκτρονικών υπολογιστών που αποκαλούνται “αράχνες”. Αυτές οι “αράχνες” (τα επονομαζόμενα crawlers), κάνουν περιήγηση στο Ίντερνετ, αναλύουν τις ιστοσελίδες που βρίσκουν, και προγραμματισμένα αρχειοθετούν τα περιεχόμενά τους σε μεγάλες βάσεις δεδομένων. Oι βάσεις δεδομένων γίνονται το σημεία αναφοράς για τις αναζητήσεις που πραγματοποιούνται, καθώς και για τα αποτελέσματα που παρουσιάζονται στον χρήστη.

Οι καταγεγραμμένες σελίδες κατατάσσονται κάθε φορά ανάλογα με τη δημοτικότητα και τη καταλληλότητα τους για τις φράσεις και τις λέξεις-κλειδιά που χρησιμοποιούνται. Εμφανίζονται με τη μορφή λίστας, και είναι ταξινομημένες ανάλογα με τη δημοτικότητα και το βαθμό σχετικότητάς τους.

Η όλη διαδικασία κατάταξης βασίζεται σε αλγόριθμους και μαθηματικές εξισώσεις που καθορίζουν τη δημοτικότητα και τη συνάφεια της κάθε ιστοσελίδας. Κατανοώντας αυτούς τους παράγοντες μπορούμε να μεγιστοποιήσουμε τη κίνηση και την επιτυχία της ιστοσελίδας μας και να θεωρήσουμε οτι έχουμε εφαρμόσει σωστό Search Engine Optimization.

2. Οι Κατάλογοι είναι θεματικοί οδηγοί και βασίζονται στο ανθρώπινο δυναμικό. Αποτελούνται από κύριες κατηγορίες και υποκατηγορίες συνδέσμων διαδικτυακών τόπων. Οι πιο δημοφιλείς κατάλογοι είναι το Yahoo! και το ODP.

3. Οι PPC μηχανές αναζήτησης (δηλαδή αυτές που βασίζονται σε πληρωμή ανά κλικ) εμφανίζουν αποτελέσματα που στηρίζονται σε διαφημιστική καμπάνια. Συγκεκριμένα, οι διαφημιστές επιλέγουν  για τις αναζητήσεις λέξεις-κλειδιά ή και ολόκληρες προτάσεις για τις οποίες θα εμφανίζονται τα site τους.

Ο όρος pay per click (PPC) αναφέρεται στο κόστος της παράδοσης ενός επισκέπτη στη διαφημιζόμενη ιστοσελίδα, γνωστός ως “click-through».

Στο site μας θα εστιάσουμε την προσοχή σας στο πώς θα βελτιστοποιήσετε την ιστοσελίδα που διαθέτετε έτσι ώστε να είναι ανιχνεύσιμη από τις μηχανές αναζήτησης και να προσελκύσει περισσότερους επισκέπτες.

Σχετικές αναζητήσεις:

  • μηχανες αναζήτησης
  • εισαγωγη σε μηχανες αναζητησης
  • Εισαγωγη ιστοσελιδας σε μηχανες αναζήτησης
  • εισαγωγή url
  • υποβολή ιστοσελίδες σε μηχανές αναζήτησεις
  • εισαγωγη url στη μηχανη αναζητησης στη google
  • εισαγωγη στο google
  • εισαγωγή ιστότοπου στις μηχανές αναζήτησης
  • εισαγωγη στις μηχανες αναζητησης
  • εισαγωγη σελιδασ στο google

Για μια επιτυχημένη ιστοσελίδα είναι επιτακτική η εφαρμογή Search Engine Optimization.

Γενικά για την απόκτηση μιας επιτυχημένης ιστοσελίδας χρειάζονται τα ακόλουθα:

– Να προβώ σε βελτιστοποίηση της ιστοσελίδας μου
– Να φροντίσω να συμπεριληφθεί το site μου σε όλους τους κύριους καταλόγους και τις μηχανές αναζήτησης
– Να το κάνω δημοφιλές
– Να επιβλέπω και να αναλύω τα στοιχεία της ιστοσελίδας μου, έτσι ώστε να προχωρώ στις απαιτούμενες αλλαγές-ενημερώσεις του

Σχετικές αναζητήσεις:

  • τι χρειάζεται μια ιστοσελίδα
  • τι χρειαζεται για ιστοσελιδα
  • τι site να κανω
  • kano isteoselida
  • τι χρειαζεται για μια ιστοσελίδα
  • τι χρειαζεται για να κανω ιστοσελιδα
  • τι χρειαζεται για να κανω σελιδα
  • τι χρειαζεται για να κανω ενα site
  • τι χρειαζεται για να κανω site
  • τι χρειαζεται για να κανω

Δημιουργώντας μία μακροπρόθεσμη στρατηγική

Το Search Engine Optimization (SEO) είναι μία χρονοβόρα διαδικασία που ξεκινάει πριν την υλοποίηση μιας ιστοσελίδας και συνεχίζει καθόλη τη διάρκεια ζωής ενός website. Σε αντίθεση με το ότι πιστεύεται, είναι ένα ταξίδι που χρειάζεται καθημερινή ενασχόληση και καλή γνώση των πραγμάτων έτσι ώστε να μπορέσει όταν χρειαστεί να προσαρμοστεί και να εξελιχθεί ανάλογα.

Υπάρχουν διάφορες στρατηγικές που μπορούν να εφαρμοστούν και να αυξήσουν τον αριθμό των επισκεπτών της ιστοσελίδας σας. Μερικές δημοφιλείς στρατηγικές περιλαμβάνουν μεταξύ άλλων:

– βελτιστοποίηση της ιστοσελίδας προσθέτοντας φρέσκο και ποιοτικό περιεχόμενο
– βελτιστοποίηση της ιστοσελίδας και της δημοσιότητάς της, δημιουργώντας συνδέσμους (links) προς αυτήν
– πληρωμή διαφημιστικών προγραμμάτων για ένταξη της ιστοσελίδας σας σε λίστες καταλόγων
– πληρωμή διαφημιστικών προγραμμάτων για ένταξη της ιστοσελίδας σας στα αποτελέσματα αναζήτησης δημοφιλών μηχανών αναζήτησης

Βέβαια σε αυτό που θέλουμε να επικεντρωθούμε είναι στη φυσική βελτιστοποίηση ιστοσελίδων (seo) για τις μηχανές αναζήτησης.
Για να πετύχει το seo πρέπει πάντα να έχουμε μία επιτυχημένη στρατηγική και να πράττουμε μόνο εφόσον έχουμε αναλύσει τρείς βασικούς παράγοντες:

– τα λεφτά που διαθέτουμε
– τον διαθέσιμό μας χρόνο και το
– πόσοι πόροι χρειάζονται για να υλοποιηθεί η στρατηγική μας

Εάν είμαστε γνώστες των παραπάνω, τότε μπορούμε να προβούμε στην επιλογή των καταλληλότερων μεθόδων προώθησης και βελτιστοποίησης. Λέμε καταλληλότερων γιατί δεν μπορούμε να προβλέψουμε τον απόλυτο συνδυασμό χαρακτηριστικών για την επιχείρησή μας. Αυτό που μπορούμε να κάνουμε είναι να δοκιμάζουμε κάθε μέθοδο προσεκτικά χωρίς να εξαντλούμε τον προϋπολογισμό μας.

Κατά τη βελτιστοποίηση του site σας για τις μηχανές αναζήτησης, είναι σημαντικό να θυμάστε ότι η ίδια η μηχανή αναζήτησης δεν πρόκειται ποτέ να αγοράσει κάτι που πουλάτε.

Δημιουργώντας ένα site που επικεντρώνεται στην ευχρηστία και την προσβασιμότητα θα αυξήσετε σημαντικά τις πιθανότητες οι επισκέπτες του να μετατραπούν σε πελάτες.

Ακόμα, δημιουργώντας στο site σας μια δομή μεστή και ευκολονόητη που θα επιτρέψει στον χρήστη να βρει αυτό που ψάχνει, αυξάνετε αυτόματα και τις θετικές εντυπώσεις από τη πλοήγησή του σε αυτό. Βοηθήστε τον να κάνει τις επιλογές του προτρέποντάς τον να πατήσει σε σημεία που επιθυμείτε και πιθανόν τον ενδιαφέρουν. Οι λέξεις και οι φράσεις που προτρέπουν τους χρήστες να προβούν σε κάποιες ενέργειες γενικά χαρακτηρίζονται ως path to conversion (δρόμος προς τη μετατροπή απλών επισκεπτών σε πελάτες).

Σχετικές αναζητήσεις:

  • seo ιστοσελίδα: gr
  • seo στρατηγικες
  • στρατηγική βελτιστοποίησης S E O
  • χρόνος υλοποίησης seo