Tags Posts tagged with "Social Medias"

Social Medias

Οι Google+ pages for Businesses and Brands είναι πλέον γεγονός. Εάν διαθέτετε επιχείρηση, προϊόν ή ιστοσελίδα μπορείτε να τα καταχωρήσετε επισκεπτόμενοι το Google+ Pages.

Μοναδική προϋπόθεση είναι να έχετε δημιουργήσει πρώτα ένα προσωπικό προφίλ μέσα από το οποίο θα μπορέσετε στη συνέχεια να φτιάξετε τις καινούργιες σας σελίδες.

Οι λόγοι για να προχωρήσετε σε καταχώρηση είναι πολλοί και προφανείς!

Καταρχάς εάν κρίνουμε από το Google plus οι αναρτήσεις που κάνετε στη σελίδα σας αποκτούν ιδιαίτερη σημασία και κατατάσσονται ανάμεσα στα αποτελέσματα των αναζητήσεων που πραγματοποιούνται. Αυτό σημαίνει περισσότερο visibility, περισσότερη στοχευόμενη επισκεψιμότητα και άρα αυξημένο ποσοστό μετατροπής σε αποτέλεσμα (conversion rate).

Επιπρόσθετα ένας εταιρικός λογαριασμός στο Google+ είναι ο τρόπος μέσα από τον οποίο το εμπορικό σας σήμα, το site σας ή το όνομα του καταστήματος που διαθέτετε να μπορέσει να αποκτήσει μια επιπλέον ηλεκτρονική παρουσία σε ένα από τα ταχύτερα αναπτυσσόμενα και μεγαλύτερα κοινωνικά δίκτυα στον κόσμο.

Σχετικές αναζητήσεις:

  • google plus
  • google pages
  • google plus pages
  • pages google
  • google ranking texnikes
  • google plus page url
  • google plus in greece
  • google+ pages
  • google pages for businesses
  • pius fors

Ένα ολοκαίνουργιο χαρακτηριστικό που δεν έχει γίνει ακόμα γνωστό στο ευρύ κοινό και αφορά έμεσα το SEO (και περισσότερο το internet marketing) φαίνεται ότι είναι στα σκαριά βρίσκεται στο site του Youtube.

Αναφέρομαι στο “YouTube videos mentioned by” που δείχνει ότι είναι ένας νέος τρόπος αναφοράς και ανάδειξης ιστοσελίδων που ενσωματώνουν videos από το YouTube.

Για να πάρουμε τα πράγματα από την αρχή τους, αυτό που έχει συμβεί είναι ότι εκτός από τα channels των χρηστών που υπάρχουν μέχρι σήμερα φαίνεται ότι προσθέτονται (επιλεκτικά προς το παρόν) δύο πράγματα:

1. Ένα κείμενο που εμφανίζεται στην κάτω πλευρά των videos και τιτλοφορείται ως Top Links from the Web
2. Μια σελίδα δημιουργημένη από το YouTube αποκλειστικά αφιερωμένη στα sites που ανήκουν στα Top Links from the Web

Συγκεκριμένα για το πρώτο σημείο συμβαίνει το εξής: κάτω από ένα δημοσιευμένο βίντεο εμφανίζεται ένα κομμάτι κειμένου που τιτλοφορείται ως Top Links from the Web και περιλαμβάνει τον τίτλο και τη περιγραφή του πρωτότυπου (!) άρθρου στο οποίο είναι ενσωματωμένο το εν λόγω βίντεο καθώς και έναν σύνδεσμο προς αυτό.

Σχετικές αναζητήσεις:

  • google gr search
  • υοθτθβε
  • υοθτθβεyoutube
  • youtube
  • υοθτθβε youtube
  • you tube gr
  • youtube gr
  • youtube ΑΝΑΖΗΤΗΣΗ
  • υοθτθβε σεο

Το Social Media Optimization ή εν συντομία SMO βοηθάει στην αύξηση του κύρους και της αναγνωρησιμότητας ενός website, ενός προϊόντος η μιας υπηρεσίας.

Επιτυγχάνεται μέσω του Social Media Marketing και της σωστής χρησιμοποίησης των online κοινοτήτων των οποίων χαρακτηριστικά παραδείγματα είναι το Facebook και το Twitter.

Τα τελευταία χρόνια και ειδικά την τελευταία διετία σημειώθηκε μια θεαματική αύξηση στον παγκόσμιο πληθυσμό που τα χρησιμοποιεί αφού είναι ένας άμεσος τρόπος κοινωνικοποίησης.

Συναντήσεις φίλων, γνωριμίες αλλά και συζητήσεις για την επικαιρότητα, τις υπηρεσίες και τα προϊόντα που χρησιμοποιούν είναι μερικές από τις καθημερινές δεκάδες ασχολίες των όσων τα χρησιμοποιούν.

Είναι πιο επίκαιρο από ποτέ να συμμετάσχετε ενεργά στην νέα αλλαγή που πραγματοποιείται και να δώσετε το παρόν δημιουργώντας ένα εταιρικό προφίλ.

Σχετικές αναζητήσεις:

  • social media
  • social media optimization
  • media
  • social medias
  • υπηρεσίες social media
  • smo greece
  • seo smo service athina
  • seo smo
  • MEDIAS
  • social media optimization athina

Σύμφωνα και με την επίσημη θέση του Google μέσω του εκπρόσωπου της Matt Cutts, το Twitter και το Facebook είναι και τυπικά ένας από τους παράγοντες κατάταξης στα αποτελέσματα των μηχανών αναζήτησης.

Ενώ ως και τον Μάιο του 2010 οι ανακοινώσεις έλεγαν ότι δεν επηρεάζουν τις κατατάξεις, τελικά στα μέσα του Δεκέμβρη μας γνωστοποιούν ότι καταλαβαίνουν τη σημαντικότητα του κάθε συνδέσμου από το πόσο δημοφιλής είναι ο εκάστοτε εκδότης περιεχομένου.

Αυτό σημαίνει ότι κάθε φορά που δημοσιεύεται ένα link, τα search engines αναλύουν το εάν και το πόσο θα ασχοληθούν με αυτό οι followers του εκδότη. Αυτό που λέει η λογική είναι ότι εάν δεν τους αρέσει ή εάν δεν το θεωρήσουν σημαντικό τότε απλά δεν θα το μοιραστούν και δεν θα το διαδώσουν!

Βέβαια σε πρώτη φάση χρησιμεύει περισσότερο για το live search που χρειάζονται άμεσα αποτελέσματα και τα αντλούν στιγμιαία από πηγές όπως το Twitter. Στην συνέχεια όμως και αφότου περάσει ένα εύλογο χρονικό διάστημα θα είναι σε θέση να αποφασίσουν εάν θα πρέπει να του δοθεί μεγαλύτερη βαρύτητα.

Για ακόμα μία φορά η λέξη κλειδί της όλης υπόθεσης είναι η ποιότητα του περιεχομένου και το κύρος και η αξιοπιστία των social users που συνδέονται και διαδίδουν την κάθε είδηση.

Μπορείτε να δείτε το σχετικό βίντεο από τον Matt Cutts, τον head of Google’s Webspam team.

Σχετικές αναζητήσεις:

  • twitter search
  • facebook greek αναζητηση
  • twitter facebook
  • κατάταξη google
  • twitter gr/news
  • facebook η twitter
  • twitter
  • facebook to twitter
  • facebook search engine
  • θεση καταταξης στο google

Το 2009 είδαμε πολλές αλλαγές αλλά και προσθήκες σον κόσμο του search engine optimization και του internet marketing γενικότερα.

Μερικά από τα πιο σημαντικά γεγονότα ήταν το λανσάρισμα του Bing, η αναγγελία του Google για το Caffeine αλλά και η συμμαχία Microsoft και Yahoo για την εξυπηρέτηση των online αναζητήσεών μας! (Microsoft & Yahoo deal)

Το SEO για το 2010 αναμένεται να είναι συνταρακτικό αφού θα κυριαρχήσει ή τουλάχιστον θα σηματοδοτήσει την αρχή για το internet πραγματικού χρόνου. Θέλοντας να πάρουμε μια γεύση των πιο σημαντικών αλλαγών σας παραθέτουμε τα όσα νομίζουμε ότι θα μας κάνουν να ασχοληθούμε μαζί τους και να χρειάζεται να εστιάσουμε περισσότερο την προσοχή μας.

1. Μειώστε τον χρόνο φόρτωσης των ιστοσελίδων σας (Google Page Speed).

Πριν από μερικούς μήνες το Google γνωστοποίησε τις προθέσεις του για τη σημαντικότητα της μείωσης του χρόνου φόρτωσης των ιστοσελίδων και την ανακοίνωσή του ως ενός επιπρόσθετου page rank factor. Στην θεωρία αναφέρεται ότι όσο πιο γρήγορα φορτώνει ένα site, τόσο μεγαλύτερες είναι και οι πιθανότητες του να πλασάρεται καλύτερα στα αποτελέσματα του Google για τα keywords που στοχεύει.

2. Τοποθετήστε την επιχείρησή σας στο Local Business Center.

Πρόσφατα το Google έκανε διαθέσιμο και στην Ελλάδα το Local business center, που δίνει τη δυνατότητα να τοποθετήσετε την επιχείρησή σας στη διαδικτυακή λίστα που διαθέτει και μπορείτε με αυτό τον τρόπο να την προβάλετε εύκολα και αποτελεσματικά αφού όσοι ψάχνουν επιχειρήσεις και μαγαζιά στην περιοχή τους θα σας προτιμήσουν!

3. Ασχοληθείτε με τα Social Media.

Τα Social Medias, προβλέπεται να έχουν την τιμητική τους το 2010 αφού οι επιχειρήσεις αναμένεται να τα χρησιμοποιήσουν για να κερδίσουν περισσότερους πελάτες. Η κοινωνική δικτύωση μέσω του Twitter, του Facebook και των υπόλοιπων μέσων βοηθάει δραστικά στην αναγνωρισιμότητα των προϊόντων σας και χρίζει πλέον απαραίτητη την παρουσία σας σε αυτά εφόσον θέλετε να έχετε μία αξιοπρεπή ηλεκτρονική παρουσία.

4. Βελτιστοποιείστε το site σας για χρήστες κινητών συσκευών.

Χρονικά είναι μια πολύ καλή στιγμή με την όλη τεχνολογική επανάσταση που έχει υπάρξει στις συσκευές των κινητών τηλεφώνων η ανάπτυξη της στόχευσής σας και στους χρήστες συσκευών που έχουν πρόσβαση στο internet. Αρκετοί άνθρωποι στην Ελλάδα χρησιμοποιούν πλέον το κινητό τους για να μπουν στο Facebook ή να δουν το email τους ή ακόμη και να ψάξουν για κάτι που τουλάχιστον γεωγραφικά τους εξυπηρετεί. Άρα αξίζει να δώσετε την προσοχή σας και να προμηθευτείτε ίσως ένα domain name εξειδικευμένο για αυτόν τον σκοπό, του τύπου: onoma-site.mobi.

Θέλοντας να κλείσουμε, θα θέλαμε να αναφερθούμε και σε έναν πολύ σημαντικό παράγοντα που πρέπει να λαμβάνετε υπόψη σας σε καθημερινή βάση και δεν έχει σχέση μόνο με την έλευση του 2010. Αυτός δεν είναι άλλος από την ανάλυση των στατιστικών του site σας αφού εργαλεία όπως το Google Analytics, συνθέτουν μια πολύ καλή εικόνα του τι συμβαίνει και για το ποιες είναι οι αντιδράσεις των χρηστών που πλοηγούνται στην ιστοσελίδα σας. Γνωρίζοντας το ποιες σελίδες τους ενδιαφέρουν και του τι τους κινεί την περιέργεια μπορείτε να βελτιώσετε τις υπηρεσίες που προσφέρετε και να αυξήσετε τις πωλήσεις και τα κέρδη σας!

Σχετικές αναζητήσεις:

  • medias email loc:GR
  • seo page speed
  • χρόνος φόρτωσης ιστοσελίδας