Onsite SEO: Ποιά tags χρειάζονται

Το πιο απαραίτητο κομμάτι μετά την απόφαση δημιουργίας online παρουσίας και της προσθήκης περιεχομένου είναι το search engine optimization. Για να μπορέσει να θεωρηθεί αποτελεσματική η διαδικασία βελτιστοποίησης μιας ιστοσελίδας και να καταλαμβάνει μία εκ των πρώτων θέσεων στα αποτελέσματα των μηχανών αναζήτησης, πρέπει το site που δημιουργούμε να είναι search engine friendly!

Υπάρχουν μερικά tags που απαραιτήτως πρέπει να υπάρχουν στον κώδικα της κάθε ιστοσελίδας του site μας, αφού εάν χρησιμοποιηθούν σωστά μπορούν να βελτιώσουν το click through rate*.
*Το click through rate (CTR) είναι ο ρυθμός των clicks που λαμβάνουμε από τους χρήστες που μας βρίσκουν στην λίστα των αποτελεσμάτων της αναζήτησης που πραγματοποίησαν.

ONSITE SEO

Έτσι λοιπόν μπορούμε να αναφέρουμε ως τα πιο σημαντικά τα εξής:

1. Το Title Tag

Χωρίς καμία αμφιβολία τo HTML Title Tag είναι το σημαντικότερο από όλα εκείνα που αφορούν το onsite SEO. Ένας καλός τίτλος μπορεί να βοηθήσει στην απόκτηση μιας καλής κατάταξης ακόμα και στην περίπτωση που το υπόλοιπο μέρος της σελίδας υστερεί.

Όταν τα search engine spiders επισκέπτονται κάποιον ιστοχώρο το πρώτο πράγμα που διαβάζουν σχεδόν αμέσως είναι ο τίτλος του site. Η ανάλυση του υπόλοιπου μέρους της σελίδας γίνεται με βάση του τι βρέθηκε στον τίτλο της.

Έτσι λοιπόν είναι κάτι παραπάνω από σημαντικό να περιλαμβάνετε τα βασικά σας keywords σε κάθε html title και να τα ενώνετε με τα λεγόμενα pipe lines ‘|’ που επιτελούν το έργο της ένωσης των λέξεων κλειδιών του τίτλου σας. Στην περίπτωση του site μας ο τίτλος μεταμορφώνεται ως:

<TITLE>Search Engine Optimization GR | SEO Services Greece</TITLE>

Προσπαθήστε να περιλαμβάνετε μέχρι 3 βασικά keyword phrases στα title tags και ποτέ μην ξεχνάτε ότι προορίζονται για να αναγνωστούν από ανθρώπους και όχι για από τα search engine crawlers!

2. Το Meta Description Tag

Σε συνδυασμό με το Title Tag, το Meta Description Tag είναι καίριας σημασίας για το search engine marketing. Στην πράξη πρέπει να προσθέσετε μια περιγραφική πρόταση του τι περιλαμβάνει η σελίδα που αναφέρεστε.

Βεβαιωθείτε ότι είναι πλούσια και περιεκτική όσων αφορά τις λέξεις κλειδιά και το νόημα που περικλείεται στην κάθε ιστοσελίδα. Αυτή η περιγραφή είναι που εμφανίζεται ακριβώς κάτω από τον τίτλο που επιλέξαμε στο προηγούμενο βήμα και είναι εξίσου σημαντική για την προσέλκυση των χρηστών που έχουν πραγματοποιήσει μια αναζήτηση.
3. Το H1 Heading Tag

Το H1 Heading Tag είναι η ετικέτα που πρέπει να ξεκινάει το περιεχόμενο της κάθε σελίδας. Είναι ο τίτλος που είναι σε έντονη γραφή όταν κάνουμε πλοήγηση σε ένα site (αυτό που ξέρουμε ως επικεφαλίδα), και είναι ο ίδιος τίτλος που στις μηχανές αναζήτησης επισημαίνεται ως κάτι το πολύ σημαντικό – για την ακρίβεια το πιο σημαντικό στοιχείο της σελίδας.

Πολύ σημαντικό είναι και εδώ να συμπεριλαμβάνονται οι πιο βασικές λέξεις ή φράσεις κλειδιά που θέλουμε το κάθε μας web page να στοχεύσει. Θυμηθείτε όμως ότι η κάθε σελίδα πρέπει να έχει το δικό της title tag, page description και h1 title για να μπορεί μας αποδώσει τα μέγιστα σε ότι αφορά το onsite seo.

1 Comment

  1. […] reading here: Onsite SEO: Ποιά tags χρειάζονται Tags: ctr, description, engine, html title tag, html-title, onsite seo, pipe lines, search engine […]

Comments are closed.

Scroll to top