SEO Marketing

Στις 17 Οκτωβρίου 2014 η Google, η πιο γνωστή μηχανή αναζήτησης στον κόσμο, επιβεβαίωσε ότι εφάρμοσε το Penguin 3.0 Update του οποίου σκοπός (όπως και στο παρελθόν) είναι η καταπολέμηση του spam, και των ιστοσελίδων που παραβιάζουν τα guidelines που θέτει.

Αυτή είναι η έκτη κατά σειρά φορά που πραγματοποιεί μεγάλου μεγέθους αλλαγές στον συγκεκριμένο αλγόριθμο της, με την αρχή να γίνεται το 2012 με τρείς αλλαγές (τον Απρίλιο, τον Μάϊο και τον Οκτώβριο), τη συνέχεια το 2013 με δυο μεγάλα releases (τον Μάϊο και τον Οκτώβριο του ίδιου έτους), με τελευταία το τωρινό release.

Google Penguin 3.0 Update 2014
Google Penguin 3.0 Update 2014

Έναν χρόνο περίπου από την τελευταία αξιοσημείωτη ενημέρωση, οι κάτοχοι των ιστοσελίδων περίμεναν με ανυπομονησία να δουν τον τρόπο επίδρασης των νέων τροποποιήσεων στην κατάταξη του site τους. Είναι σημαντικό να σημειωθεί ότι όσοι παρατήρησαν την πτώση των rankings τους μετά το νέο penguin update, δεν σημαίνει αναγκαστικά ότι τιμωρήθηκαν αλλά η εξήγηση μπορεί να είναι πολύ πιο απλή.

Πολλά backlinks έχασαν την αξία τους, ή είναι μειωμένης δυναμικής και έτσι είναι φυσικό επόμενο να μην περνάνε το value που πέρναγαν πριν. Έτσι, και μετά τον επαναϋπολογισμό τους από την Google, αποτελούν έναν έμμεσο τρόπο τιμωρίας για τους κατόχους των ιστότοπων που τα χρησιμοποιούσαν, και που πλέον θα πρέπει να περιμένουν το επόμενο update. Αξίζει όμως να σημειωθεί οτι ακούγεται πως θα ανανεώνεται σε πολύ πιο σύντομο χρόνο από ότι το είχαμε συνηθίσει μέχρι σήμερα.

Σχετικές αναζητήσεις:

  • www blabera Sony TV com

Το Social Media Optimization ή εν συντομία SMO βοηθάει στην αύξηση του κύρους και της αναγνωρησιμότητας ενός website, ενός προϊόντος η μιας υπηρεσίας.

Επιτυγχάνεται μέσω του Social Media Marketing και της σωστής χρησιμοποίησης των online κοινοτήτων των οποίων χαρακτηριστικά παραδείγματα είναι το Facebook και το Twitter.

Τα τελευταία χρόνια και ειδικά την τελευταία διετία σημειώθηκε μια θεαματική αύξηση στον παγκόσμιο πληθυσμό που τα χρησιμοποιεί αφού είναι ένας άμεσος τρόπος κοινωνικοποίησης.

Συναντήσεις φίλων, γνωριμίες αλλά και συζητήσεις για την επικαιρότητα, τις υπηρεσίες και τα προϊόντα που χρησιμοποιούν είναι μερικές από τις καθημερινές δεκάδες ασχολίες των όσων τα χρησιμοποιούν.

Είναι πιο επίκαιρο από ποτέ να συμμετάσχετε ενεργά στην νέα αλλαγή που πραγματοποιείται και να δώσετε το παρόν δημιουργώντας ένα εταιρικό προφίλ.

Σχετικές αναζητήσεις:

  • social media
  • social media optimization
  • media
  • social medias
  • υπηρεσίες social media
  • smo greece
  • seo smo service athina
  • seo smo
  • MEDIAS
  • social media optimization athina

Βελτιστοποιήστε το site σας για την τηλεόραση

Πώς θα σας φαινόταν η ιδέα να βλέπουν την ιστοσελίδα σας και να πλοηγούνται σε αυτήν από την τηλεόραση;

Το Google TV είναι διαθέσιμο στο εξωτερικό και ελπίζουμε σύντομα και στην Ελλάδα. Θα ήταν όμως περισσότερο από χρήσιμο εάν βελτιστοποιούσατε την ιστοσελίδα σας για να είναι έτοιμη όταν γίνει το σχετικό λανσάρισμα της στην Ελληνική αγορά.

Μπορούμε να πούμε ότι ξεκινάει μια νέα εποχή που το TV optimization θα κάνει την εμφάνιση του. Το πώς θα προβάλλεται το site μας άλλοτε από μικρές και άλλοτε από μεγάλες οθόνες τηλεόρασης θα είναι βασικός λόγος επανασχεδιασμού του.

Η τηλεόραση του Google (προς το παρόν μόνο από την Sony) έχει έναν προεγκατεστημένο περιηγητή που μπορεί να προβάλλει τις ιστοσελίδες ακριβώς όπως απεικονίζονται στα pc μας.

Η βασική διαφορά είναι ότι η πλοήγηση θα γίνεται από απόσταση μέσω ενός πληκτρολογίου με ενσωματωμένο pointing device, και άρα η οθόνη απεικόνισης θα είναι μερικά μέτρα από τον χρήστη και όχι κάποια εκατοστά που ισχύει μέχρι σήμερα.

Όπως καταλαβαίνετε τα κείμενα των ιστοσελίδων θα πρέπει να είναι αρκετά μεγάλα για να μπορούν να διαβαστούν από απόσταση όπως εκείνη που υπάρχει μεταξύ ενός τυπικού καθιστικού με την τηλεόραση.

Google TV Devices | Συσκευές Google TV

Επιπρόσθετα, το κύριο μενού θα πρέπει να μπορεί να χρησιμοποιηθεί μέσω των κατευθυντήριων κουμπιών που βρίσκονται ενσωματωμένα στο συνοδευόμενο πληκτρολόγιο, αλλά και να είναι συμβατά με ένα πλήθος λειτουργιών που συνθέτουν την πλήρη συμβατότητα με το Google TV.

Μπορείτε να διαβάσετε αναλυτικά τον οδηγό βελτιστοποίησης για το Google TV αλλά και την αναλυτική λίστα ελέγχου συμβατότητας του website σας με τις νέες εξελίξεις και απαιτήσεις για την σωστή του προβολή μέσω τηλεόρασης.

Μια πολύ χρήσιμη συμβουλή που διαβάσαμε για την καλύτερη αναπαράσταση του πώς θα φαίνεται η ιστοσελίδα σας στην TV, είναι να χρησιμοποιήσετε ένα μεγάλο monitor, να επιλέξετε την ανάλυση του στα 1920 x 1080 pixel, να επιλέξετε full screen και 1.5 zoom.

Πηγαίνοντας λίγη απόσταση από την οθόνη σας θα έχετε μια πολύ καλή εικόνα του πώς θα φαίνεται στην Google TV!

Σχετικές αναζητήσεις:

  • google tv
  • google tv greece
  • google tv greek
  • google tv ελλάδα
  • googletv
  • seo net gr
  • google tv in greece
  • google tv στην ελλαδα
  • google tv greek series
  • google tv gr

Στην διαδικασία της προώθησης ενός site υπάρχουν μερικοί παράγοντες κατάταξης που δρουν αρνητικά, και αντί να επιφέρουν καλύτερα αποτελέσματα οδηγούν σε κυρώσεις και στα λεγόμενα ranking penalties. Τις περισσότερες φορές εφαρμόζονται SEO τεχνικές που βλάπτουν δύο από τα σημαντικότερα πράγματα στο internet: την κατάταξη και την online φήμη της εταιρείας, του προϊόντος ή της ιστοσελίδας που αφορά.

Αυτά που θα πρέπει να αποφθεχθούν είναι οι λεγόμενες black hat τεχνικές που είναι εκ διαμέτρου αντίθετες με τις οδηγίες – τα επονομαζόμενα search engine guidelines. Συγκεκριμένα τα πιο γνωστά που συνήθως ακολουθούνται είναι η συμμετοχή σε link farms, η ανταλλαγή συνδέσμων με spam sites, η εφαρμογή βλαβερών τεχνικών απόκρυψης κειμένου όπως το keyword stuffing αλλά και η άγνοια του χρόνου που μπορεί μια ιστοσελίδα να βρίσκεται offline ή να είναι μη προσβάσιμη για πλοήγηση.

Η εφαρμογή βλαβερών τεχνικών απόκρυψης και το malicious cloaking χρησιμοποιούνται για παράδειγμα για να ξεγελάσουν είτε τις μηχανές αναζήτησης είτε τους χρήστες.

Για την ακρίβεια το cloaking υφίσταται όταν τα search engines “βλέπουν” και έχουν κάνει crawl ένα website, ενώ όμως στην πραγματικότητα οι χρήστες μεταφέρονται σε ένα άλλο ή σε κάποια ιστοσελίδα διαφορετική. Εύλογα μπορεί να αναρωτηθείτε γιατί να προβεί κάποιος σε μια τέτοια ενέργεια.

Αρχικά εφαρμόστηκε από sites που κατατάσσονταν σε υψηλές θέσεις και ήθελαν οι ανταγωνιστές τους να μην ξέρουν τι έχουν κάνει στον κώδικα τους, και να μην μπορούν να αντιγράψουν τις κινήσεις τους και έτσι οι επισκέπτες τους έβλεπαν κανονικά το site αλλά ο κώδικας που βρισκόταν στο source view ήταν διαφορετικός. Γρήγορα όμως η τεχνική αυτή χρησιμοποιήθηκε για βλαβερούς σκοπούς και sites με παράνομο υλικό να κάνουν cloaking για να φαίνονται καθόλα νόμιμα και να κατατάσσονται με αυτόν τον τρόπο κανονικά για keywords της επιλογής τους.

Σήμερα η τεχνική αυτή τιμωρείται αυστηρά από τις μηχανές αναζήτησης και μπορεί να περιλαμβάνει μέχρι και την ολοκληρωτική διαγραφή από το indexing τους.

Ανάλογη τύχη μπορεί να έχει η ιστοσελίδα σας εάν συνδέεται με ανεπιθύμητα site. Μπορείτε να το αντιληφθείτε εάν απλά σας πούμε ότι είναι σαν να προτείνετε στους φίλους σας να λαμβάνουν ανεπιθύμητη αλληλογραφία. Αυτό θα μπορούσε να σημαίνει ότι είσαστε μέρος αυτής της spam αλληλογραφίας και ότι επωφελείστε από αυτήν. Το Google λοιπόν στην περίπτωση που διαθέτετε links προς τέτοια κακόβουλα website θα σας τιμωρήσει αφού θα σημαίνει ότι δεν παρέχετε καλό και αξιόπιστο περιεχόμενο.

Σε γενικότερα πλαίσια θα πρέπει να είσαστε εξαιρετικά προσεκτικοί σε κινήσεις που χαρακτηρίζουν ή αν θέλετε φωτογραφίζουν το προφίλ σας. Τα links που περιλαμβάνετε στο site σας είναι ένα από τα στοιχεία που καθορίζουν το ποιοι είστε σε διαδικτυακό επίπεδο.

Σχετικές αναζητήσεις:

  • κατάταξης
  • διαγραφη μηχανης αναζητησης
  • παραγοντες
  • seo code
  • cloaking seo
  • αρνητικα των μηχανων
  • web spider and crawler greek
  • διαγραφη search engine
  • βλαβερα sites
  • υποβολή πρόσθεση site στις μηχανες αναζήτησης

Το Google και οι μηχανές αναζήτησης γενικότερα, συνεχώς αλλάζουν, βελτιώνουν, αλλά και αναπροσαρμόζουν τις μαθηματικές φόρμουλες που χρησιμοποιούν για την αποτελεσματική κατάταξη των ιστοτόπων στις αναζητήσεις που πραγματοποιούνται καθημερινά.

Google Algorithm
Βέβαια οι ακριβείς αλγόριθμοι που χρησιμοποιούνται είναι επτασφράγιστο μυστικό για το κάθε search engine ξεχωριστά, αλλά οι εταιρίες και οι freelancers (SEO professionals) που ασχολούνται με τη βελτιστοποίηση και την προώθηση των ιστοσελίδων, γνωρίζουν καλά ποιες γενικές κατευθύνσεις χρειάζεται να ακολουθήσει ένα website για να καταταχθεί ψηλά.

Οι συνεχείς αλλαγές που πραγματοποιούνται στα κριτήρια κατάταξης, μπορούμε να πούμε ότι σχεδόν επιτάσσουν την επίβλεψη, την επιμέλεια και την βελτιστοποίηση μιας ιστοσελίδας από έμπειρους SEO επαγγελματίες, αφού δεν μπορεί πλέον να δημιουργηθεί απλά μια ιστοσελίδα και να ανταπεξέλθει ως έχει στον ανταγωνισμό και τις απαιτήσεις που ολοένα αυξάνονται και τροποποιούνται.

Αξίζει να αναφέρουμε ότι μόνο το 2009 το Google πραγματοποίησε περί τις 350 με 550 αλλαγές στον αλγόριθμο και τους παράγοντες που χρησιμοποιεί για την κατάταξη των ιστοσελίδων.

Σε αυτό που θέλουμε όμως να εστιάσουμε είναι στην σημαντικότητα της χρησιμοποίησης των long tail keywords. Ας πάρουμε για παράδειγμα την λέξη “διακοπές”. Από μόνη της η λέξη προσδίδει μια γενικευμένη έννοια του όρου που δεν σχετίζεται με συγκεκριμένες πληροφορίες αλλά με γενικευμένες ανάγκες, κατάσταση ή αβέβαιης συσχέτισης από τα search engines.

Το τοπίο και η έννοια των διακοπών αλλάζει άμεσα εάν για παράδειγμα αναφερθούμε στις “διακοπές με τα παιδιά”, ή δίνοντας μια ακόμα πιο σαφή εικόνα του τι αναζητάμε, εάν χρησιμοποιήσουμε την φράση “οικογενειακές διακοπές στην Λευκάδα”.

Κατά αυτόν τον τρόπο υπάρχει όφελος από όλες τις πλευρές:

Αρχικά για τους χρήστες που αναζητούν τις οικογενειακές διακοπές στην Λευκάδα, θα βρουν μια ιστοσελίδα που αναφέρεται ακριβώς σε αυτό που ψάχνουν και όχι για παράδειγμα διακοπές στην Μύκονο!

Από την άλλη για τους webmasters των ιστοσελίδων μπορεί ο συγκεκριμένος long tail όρος να μην φέρει το traffic που θα έφερνε η λέξη διακοπές, αλλά όσοι επισκέπτες υπάρξουν είναι παραπάνω από πιθανό να χρησιμοποιήσουν αλλά και να ξαναχρησιμοποιήσουν το περιεχόμενο ή την υπηρεσία που τους παρέχεται. Είναι προφανές ότι εάν πρόκειται και για αγορά προϊόντος ή υπηρεσίας το κέρδος και η αποτελεσματικότητα θα είναι πολλαπλάσια.

Τέλος το long tail keyword προσφέρει μια ξεκάθαρη λύση για τις μηχανές αναζήτησης, ως προς το ποια ιστοσελίδα είναι η καταλληλότερη για την απλή ή την εξεζητημένη αναζήτηση που πραγματοποιείται κάθε φορά.

Περισσότερα για το long tail μπορείτε να μάθετε επισκεπτόμενοι το http://google.about.com/od/googleforbusiness/f/longtailfaq.htm ενώ σύντομα θα είναι διαθέσιμη η προώθηση και προβολή της ιστοσελίδας, της εταιρίας ή του προϊόντος που διαθέτετε από την Web Internet Greece, την νέα εταιρία διαφήμισης και προώθησης που δημιουργήσαμε και στην οποία ανήκει το Search Engine Optimization Greece.

Σχετικές αναζητήσεις:

  • keywords seo
  • μαθηματικοί αλγόριθμοι
  • seo longtail
  • long tail keywords
  • long tail seo
  • κριτήρια κατάταξης στο google
  • κριτήρια αναζήτησης της google στο youtube
  • εξεζητημενη αναζητηση google
  • αποτελεσματικές μηχανές αναζήτησης αλγόριθμοι
  • αλλαγές στα κριτήρια κατάταξης των ιστοσελίδων από την google