SEO

Στις 17 Οκτωβρίου 2014 η Google, η πιο γνωστή μηχανή αναζήτησης στον κόσμο, επιβεβαίωσε ότι εφάρμοσε το Penguin 3.0 Update του οποίου σκοπός (όπως και στο παρελθόν) είναι η καταπολέμηση του spam, και των ιστοσελίδων που παραβιάζουν τα guidelines που θέτει.

Αυτή είναι η έκτη κατά σειρά φορά που πραγματοποιεί μεγάλου μεγέθους αλλαγές στον συγκεκριμένο αλγόριθμο της, με την αρχή να γίνεται το 2012 με τρείς αλλαγές (τον Απρίλιο, τον Μάϊο και τον Οκτώβριο), τη συνέχεια το 2013 με δυο μεγάλα releases (τον Μάϊο και τον Οκτώβριο του ίδιου έτους), με τελευταία το τωρινό release.

Google Penguin 3.0 Update 2014
Google Penguin 3.0 Update 2014

Έναν χρόνο περίπου από την τελευταία αξιοσημείωτη ενημέρωση, οι κάτοχοι των ιστοσελίδων περίμεναν με ανυπομονησία να δουν τον τρόπο επίδρασης των νέων τροποποιήσεων στην κατάταξη του site τους. Είναι σημαντικό να σημειωθεί ότι όσοι παρατήρησαν την πτώση των rankings τους μετά το νέο penguin update, δεν σημαίνει αναγκαστικά ότι τιμωρήθηκαν αλλά η εξήγηση μπορεί να είναι πολύ πιο απλή.

Πολλά backlinks έχασαν την αξία τους, ή είναι μειωμένης δυναμικής και έτσι είναι φυσικό επόμενο να μην περνάνε το value που πέρναγαν πριν. Έτσι, και μετά τον επαναϋπολογισμό τους από την Google, αποτελούν έναν έμμεσο τρόπο τιμωρίας για τους κατόχους των ιστότοπων που τα χρησιμοποιούσαν, και που πλέον θα πρέπει να περιμένουν το επόμενο update. Αξίζει όμως να σημειωθεί οτι ακούγεται πως θα ανανεώνεται σε πολύ πιο σύντομο χρόνο από ότι το είχαμε συνηθίσει μέχρι σήμερα.

Σχετικές αναζητήσεις:

  • www blabera Sony TV com

Στις 24 Απριλίου 2012 το Google άλλαξε τον τρόπο με τον οποίο ξέρουμε το SEO αφού λάνσαρε ένα “spam update” το επονομαζόμενο Penguin update που είναι κατά κάποιον τρόπο η συνέχεια του Panda ή εάν θέλετε ένα συγκεκριμένο κομμάτι – επέκτασή του που στοχεύει στην εξάλειψη / μείωση ισοτόπων που δεν στηρίζονται σε ποιοτικό περιεχόμενο ή που ακολουθούν περίεργες τακτικές προώθησης καταδικαστέες από τα Quality Guidelines του Google.

Σχετικές αναζητήσεις:

  • lnkd in
  • penguin update
  • kung fu panda
  • seo tips 2012
  • penguin update greece
  • penguin google
  • panda update
  • google penguin
  • keyword research tool free
  • google’s panda and penguin update

Search engine optimization: Προσθήκη συνδέσμων στα αποτελέσματα;

Πριν από κάμποσο χρονικό διάστημα και κατά την πλοήγησή μου στα αποτελέσματα του Google, παρατήρησα οτι στο description του site που κατατασσόταν πρώτο υπήρχε ένα link που παρέπεμπε σε μια απο τις ιστοσελίδες του.

Αυτό μου φάνηκε πάρα πολύ παράξενο αφού ως τότε δεν είχα ξανασυναντήσει αλλά και ούτε είχα ξαναδιαβάσει για κάτι παρόμοιο.

Σε μια σύντομη έρευνα που έκανα στο διαδίκτυο δεν βρήκα κάτι που να είναι σχετικό με αυτό παρά μόνο ένα Αγγλικό blog μέσα από το οποίο υπήρχε ένα δημοσιευμένο άρθρο και περιγραφόταν ακριβώς αυτό που είχα παρατηρήσει: έναν σύνδεσμο δηλαδή ανάμεσα στις λέξεις της περιγραφής του πρώτου αποτελέσματος.

Από τα όσα είχαν διατυπωθεί στη συζήτηση είχαν καταλήξει ότι προφανώς θα είχε υπάρξει κάποιο bug από τη πλευρά του Google το οποίο και επηρέαζε τον Firefox – που ήταν ο browser στον οποίο είχε θεαθεί αυτό το παράξενο συμβάν.

Σχετικές αναζητήσεις:

  • google seo
  • link in description
  • seo links
  • αλγοριθμοι
  • links in google description
  • γοογλε αναζητηση
  • seo site gr
  • links abaixo do description no google
  • αλγόριθμοι μηχανών αναζήτησης
  • προσθηκη στα αποτελέσματα google

Σύμφωνα και με την επίσημη θέση του Google μέσω του εκπρόσωπου της Matt Cutts, το Twitter και το Facebook είναι και τυπικά ένας από τους παράγοντες κατάταξης στα αποτελέσματα των μηχανών αναζήτησης.

Ενώ ως και τον Μάιο του 2010 οι ανακοινώσεις έλεγαν ότι δεν επηρεάζουν τις κατατάξεις, τελικά στα μέσα του Δεκέμβρη μας γνωστοποιούν ότι καταλαβαίνουν τη σημαντικότητα του κάθε συνδέσμου από το πόσο δημοφιλής είναι ο εκάστοτε εκδότης περιεχομένου.

Αυτό σημαίνει ότι κάθε φορά που δημοσιεύεται ένα link, τα search engines αναλύουν το εάν και το πόσο θα ασχοληθούν με αυτό οι followers του εκδότη. Αυτό που λέει η λογική είναι ότι εάν δεν τους αρέσει ή εάν δεν το θεωρήσουν σημαντικό τότε απλά δεν θα το μοιραστούν και δεν θα το διαδώσουν!

Βέβαια σε πρώτη φάση χρησιμεύει περισσότερο για το live search που χρειάζονται άμεσα αποτελέσματα και τα αντλούν στιγμιαία από πηγές όπως το Twitter. Στην συνέχεια όμως και αφότου περάσει ένα εύλογο χρονικό διάστημα θα είναι σε θέση να αποφασίσουν εάν θα πρέπει να του δοθεί μεγαλύτερη βαρύτητα.

Για ακόμα μία φορά η λέξη κλειδί της όλης υπόθεσης είναι η ποιότητα του περιεχομένου και το κύρος και η αξιοπιστία των social users που συνδέονται και διαδίδουν την κάθε είδηση.

Μπορείτε να δείτε το σχετικό βίντεο από τον Matt Cutts, τον head of Google’s Webspam team.

Σχετικές αναζητήσεις:

  • twitter search
  • facebook greek αναζητηση
  • twitter facebook
  • κατάταξη google
  • twitter gr/news
  • facebook η twitter
  • twitter
  • facebook to twitter
  • facebook search engine
  • θεση καταταξης στο google