Η μεταβατική περίοδος ως το 2011 έφτασε για το Yahoo! και την Microsoft που δημιούργησαν το Search Alliance.

To Search Alliance είναι η συνεργασία των 2 εταιρειών – κολοσσών για τη δημιουργία μιας δυνατής και άκρως ανταγωνιστικής  υπερδύναμης στον τομέα των αναζητήσεων και της διαδικτυακής διαφήμισης.

Όπως υποστηρίζουν οι ίδιες, η συνεργασία θα βοηθήσει και τις δύο στη διαδικασία επιτάχυνσης καινοτομιών που αφορούν το κομμάτι της online αναζήτησης που πραγματοποιείται από τους χρήστες, καθώς και το κομμάτι που αφορά την βελτιστοποίηση των συνεργαζόμενων εταιρειών που έχουν ως επιλογή τους την προβολή στο paid search.

Αναλυτική περιγραφή μπορείτε να παρακολουθήσετε στο παρακάτω σχετικό video:

Διαχωρίζοντας τις αρμοδιότητες, η Yahoo! θα εξυπηρετεί τους διαφημιζόμενους, τα διαφημιστικά πρακτορεία και τις εταιρείες SEO και SEM, καθώς και τους μεταπωλητές των υπηρεσιών της SearchAlliance.

Από την άλλη η Microsoft θα προσφέρει την πλατφόρμα του AdCenter που θα είναι η βάση για όλες τις καμπάνιες αναζήτησης και για την υποστήριξη των αυτοεξυπηρετούμενων διαφημιστών.

Οι δύο εταιρείες θα κατέχουν συγκεντρωτικά το 30% της αγοράς που αφορά την αναζήτηση (την συντριπτική πλειοψηφία του υπόλοιπου ποσοστού την κατέχει το Google…).

Το τι ακριβώς θα γίνει θα μάθουμε μέσα στο 2011…

Υπομονή λοιπόν!

Σχετικές αναζητήσεις:

  • seo yahoo πληροφοριες
  • yahoo
  • συνεργασίες google
  • paid search marketing περιγραφη
  • pay per click πληροφοριες
  • συνεργασία άκρως
  • συνεργασια microsoft
  • yahoo search engine gr
  • wpi yahoo
  • topothetisis sto bing

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ