Tags Posts tagged with "Search Engine Optimization"

Search Engine Optimization

Στις 24 Απριλίου 2012 το Google άλλαξε τον τρόπο με τον οποίο ξέρουμε το SEO αφού λάνσαρε ένα “spam update” το επονομαζόμενο Penguin update που είναι κατά κάποιον τρόπο η συνέχεια του Panda ή εάν θέλετε ένα συγκεκριμένο κομμάτι – επέκτασή του που στοχεύει στην εξάλειψη / μείωση ισοτόπων που δεν στηρίζονται σε ποιοτικό περιεχόμενο ή που ακολουθούν περίεργες τακτικές προώθησης καταδικαστέες από τα Quality Guidelines του Google.

Σχετικές αναζητήσεις:

  • lnkd in
  • penguin update
  • kung fu panda
  • seo tips 2012
  • penguin update greece
  • penguin google
  • panda update
  • google penguin
  • keyword research tool free
  • google’s panda and penguin update

Πώς επηρεάζει η φιλοξενία ιστοσελίδων το SEO

Η Φιλοξενία ιστοσελίδων ή αλλιώς το Web hosting είναι ένα θέμα που οι περισσότεροι κάτοχοι site δε γνωρίζουν ότι επηρεάζει άμεσα αλλά και έμμεσα το SEO.

Υπάρχουν μια σειρά από παράγοντες που καθορίζουν σε αισθητό βαθμό τη διαφοροποίησή σας από τον ανταγωνισμό και είναι ιδιαίτερα χρήσιμο να το έχετε υπόψη σας κατά την διαδικασία επιλογής του πακέτου φιλοξενίας των ιστοσελίδων σας.

Αρχικά θα πρέπει να δώσετε σημασία για τυχόν «κακούς γείτονες» που μοιράζονται την ίδια IP που θα στεγαστεί το site σας.

Όταν επιλέγετε hosting με μοναδικό κριτήριο την τιμή γλυτώνετε χρήματα αλλά πολλαπλασιάζετε τις πιθανότητες εμφάνισης προβλημάτων που ενδεχομένως να πλήξουν την αξιοπιστία του ιστοτόπου σας.

Εάν δεν επιλέξετε με προσοχή την εταιρεία στην οποία θα στεγαστεί η ηλεκτρονική σας παρουσία μπορεί να εμφανιστούν μερικά ανεπιθύμητα αποτελέσματα όπως downtime, αργή ταχύτητα φόρτωσης ή violations των κανόνων κατάταξης στο Google και στις υπόλοιπες μηχανές αναζήτησης.

Συγκεκριμένα, όταν επιλέγουμε ένα πακέτο shared hosting μοιραζόμαστε τον ίδιο χώρο με αρκετές δεκάδες ή πολλές φορές με αρκετές εκατοντάδες άλλα site που για ποίκιλλους λόγους προβολής τους παραβιάζουν τα guidelines του Google.

Σχετικές αναζητήσεις:

  • Βελτιστοποίηση Ιστοσελίδων για τις Μηχανές Αναζήτησης συνοπτικα
  • hosting
  • ποσο το hosting σε εναν server
  • καντε το blogs στο seo
  • αλγοριθμος μηχανης αναζητησης
  • αλγοριθμος αναζητησης link σε site
  • αλγόριθµος αναζήτησης google
  • αλγόριθμος αναζήτησεις
  • web spiders crawlers seach engine optimization
  • web hosting seo

Search engine optimization: Προσθήκη συνδέσμων στα αποτελέσματα;

Πριν από κάμποσο χρονικό διάστημα και κατά την πλοήγησή μου στα αποτελέσματα του Google, παρατήρησα οτι στο description του site που κατατασσόταν πρώτο υπήρχε ένα link που παρέπεμπε σε μια απο τις ιστοσελίδες του.

Αυτό μου φάνηκε πάρα πολύ παράξενο αφού ως τότε δεν είχα ξανασυναντήσει αλλά και ούτε είχα ξαναδιαβάσει για κάτι παρόμοιο.

Σε μια σύντομη έρευνα που έκανα στο διαδίκτυο δεν βρήκα κάτι που να είναι σχετικό με αυτό παρά μόνο ένα Αγγλικό blog μέσα από το οποίο υπήρχε ένα δημοσιευμένο άρθρο και περιγραφόταν ακριβώς αυτό που είχα παρατηρήσει: έναν σύνδεσμο δηλαδή ανάμεσα στις λέξεις της περιγραφής του πρώτου αποτελέσματος.

Από τα όσα είχαν διατυπωθεί στη συζήτηση είχαν καταλήξει ότι προφανώς θα είχε υπάρξει κάποιο bug από τη πλευρά του Google το οποίο και επηρέαζε τον Firefox – που ήταν ο browser στον οποίο είχε θεαθεί αυτό το παράξενο συμβάν.

Σχετικές αναζητήσεις:

  • google seo
  • link in description
  • seo links
  • αλγοριθμοι
  • links in google description
  • γοογλε αναζητηση
  • seo site gr
  • links abaixo do description no google
  • αλγόριθμοι μηχανών αναζήτησης
  • προσθηκη στα αποτελέσματα google

Οι Google+ pages for Businesses and Brands είναι πλέον γεγονός. Εάν διαθέτετε επιχείρηση, προϊόν ή ιστοσελίδα μπορείτε να τα καταχωρήσετε επισκεπτόμενοι το Google+ Pages.

Μοναδική προϋπόθεση είναι να έχετε δημιουργήσει πρώτα ένα προσωπικό προφίλ μέσα από το οποίο θα μπορέσετε στη συνέχεια να φτιάξετε τις καινούργιες σας σελίδες.

Οι λόγοι για να προχωρήσετε σε καταχώρηση είναι πολλοί και προφανείς!

Καταρχάς εάν κρίνουμε από το Google plus οι αναρτήσεις που κάνετε στη σελίδα σας αποκτούν ιδιαίτερη σημασία και κατατάσσονται ανάμεσα στα αποτελέσματα των αναζητήσεων που πραγματοποιούνται. Αυτό σημαίνει περισσότερο visibility, περισσότερη στοχευόμενη επισκεψιμότητα και άρα αυξημένο ποσοστό μετατροπής σε αποτέλεσμα (conversion rate).

Επιπρόσθετα ένας εταιρικός λογαριασμός στο Google+ είναι ο τρόπος μέσα από τον οποίο το εμπορικό σας σήμα, το site σας ή το όνομα του καταστήματος που διαθέτετε να μπορέσει να αποκτήσει μια επιπλέον ηλεκτρονική παρουσία σε ένα από τα ταχύτερα αναπτυσσόμενα και μεγαλύτερα κοινωνικά δίκτυα στον κόσμο.

Σχετικές αναζητήσεις:

  • google plus
  • google pages
  • google plus pages
  • pages google
  • google ranking texnikes
  • google plus page url
  • google plus in greece
  • google+ pages
  • google pages for businesses
  • pius fors

Πώς να βελτιώσετε το SEO και τα SE rankings

 

Μετά την έλευση του Google Panda και των ενημερώσεων του, οι κατατάξεις στη συγκεκριμένη μηχανή αναζήτησης αυξομειώνονται διαρκώς και επηρεάζουν έναν μεγάλο αριθμό ιστοσελίδων (ποιοτικών και μη).

Αυτό που δείχνει να φαντάζει πιο σημαντικό για τον ενημερωμένο αλγόριθμο του Google είναι μια σειρά πραγμάτων που σχετίζονται με το onsite seo optimization, την online κοινωνική υπόσταση ενός site αλλά και τον τρόπο συμπεριφοράς των επισκεπτών του.

Για να γίνω πιο σαφής, με το πρώτο κομμάτι της βελτιστοποίησης των ιστοσελίδων επάνω στο site (onsite optimization) καθίσταται πιο σημαντικό από ποτέ το τι περιεχόμενο χρησιμοποιείται μέσα σε αυτό.

Λύσεις που περιλαμβάνουν την αντιγραφή αυτούσιων κειμένων από άλλα sites ή τη συγγραφή κακογραμμένων άρθρων θεωρούνται αναποτελεσματικές, ανίκανες στο να βοηθήσουν στην επίτευξη υψηλών κατατάξεων και σε αρκετές περιπτώσεις επιβλαβείς για τον εκάστοτε ιστότοπο.

Το Google και οι λοιπές μηχανές αναζήτησης θέλουν να προσφέρουν τα καλύτερα δυνατά αποτελέσματα στους χρήστες – πελάτες τους και για αυτό συνεχώς τροποποιούν, προσθέτουν και εξελίσσουν τον τρόπο με τον οποίο συνυπολογίζουν και κατατάσσουν τις ιστοσελίδες.

Ιδιαίτερα χρήσιμο για το onpage optimization είναι μια σωστή δομή και μια συνέχεια τίτλων, urls και περιεχόμενου.

Συγκεκριμένα στους τίτλους (στις επικεφαλίδες) πρέπει να χρησιμοποιούνται οι λέξεις-κλειδιά των άρθρων, στα URLs να χρησιμοποιούνται αυτές οι επιλεγμένες λέξεις και τέλος στο περιεχόμενο να εμπεριέχονται προτάσεις και κείμενα που να είναι άμεσα συσχετιζόμενα με αυτά.

Σχετικές αναζητήσεις:

  • google panda
  • seo google
  • search engine optimization google
  • google seo panda
  • ποιο ειναι το καλύτερο το seo η social media
  • site search by panda
  • αλγόριθμοι αναζήτησης ιστοσελίδων
  • αντιγραφη περιεχομενου και seo
  • λεξεις κλειδια site
  • φαινεται το site στο google search