Tags Posts tagged with "Search engine friendly"

Search engine friendly

Το πιο απαραίτητο κομμάτι μετά την απόφαση δημιουργίας online παρουσίας και της προσθήκης περιεχομένου είναι το search engine optimization. Για να μπορέσει να θεωρηθεί αποτελεσματική η διαδικασία βελτιστοποίησης μιας ιστοσελίδας και να καταλαμβάνει μία εκ των πρώτων θέσεων στα αποτελέσματα των μηχανών αναζήτησης, πρέπει το site που δημιουργούμε να είναι search engine friendly!

Υπάρχουν μερικά tags που απαραιτήτως πρέπει να υπάρχουν στον κώδικα της κάθε ιστοσελίδας του site μας, αφού εάν χρησιμοποιηθούν σωστά μπορούν να βελτιώσουν το click through rate*.
*Το click through rate (CTR) είναι ο ρυθμός των clicks που λαμβάνουμε από τους χρήστες που μας βρίσκουν στην λίστα των αποτελεσμάτων της αναζήτησης που πραγματοποίησαν.

ONSITE SEO

Έτσι λοιπόν μπορούμε να αναφέρουμε ως τα πιο σημαντικά τα εξής:

1. Το Title Tag

Χωρίς καμία αμφιβολία τo HTML Title Tag είναι το σημαντικότερο από όλα εκείνα που αφορούν το onsite SEO. Ένας καλός τίτλος μπορεί να βοηθήσει στην απόκτηση μιας καλής κατάταξης ακόμα και στην περίπτωση που το υπόλοιπο μέρος της σελίδας υστερεί.

Όταν τα search engine spiders επισκέπτονται κάποιον ιστοχώρο το πρώτο πράγμα που διαβάζουν σχεδόν αμέσως είναι ο τίτλος του site. Η ανάλυση του υπόλοιπου μέρους της σελίδας γίνεται με βάση του τι βρέθηκε στον τίτλο της.

Έτσι λοιπόν είναι κάτι παραπάνω από σημαντικό να περιλαμβάνετε τα βασικά σας keywords σε κάθε html title και να τα ενώνετε με τα λεγόμενα pipe lines ‘|’ που επιτελούν το έργο της ένωσης των λέξεων κλειδιών του τίτλου σας. Στην περίπτωση του site μας ο τίτλος μεταμορφώνεται ως:

<TITLE>Search Engine Optimization GR | SEO Services Greece</TITLE>

Προσπαθήστε να περιλαμβάνετε μέχρι 3 βασικά keyword phrases στα title tags και ποτέ μην ξεχνάτε ότι προορίζονται για να αναγνωστούν από ανθρώπους και όχι για από τα search engine crawlers!

2. Το Meta Description Tag

Σε συνδυασμό με το Title Tag, το Meta Description Tag είναι καίριας σημασίας για το search engine marketing. Στην πράξη πρέπει να προσθέσετε μια περιγραφική πρόταση του τι περιλαμβάνει η σελίδα που αναφέρεστε.

Βεβαιωθείτε ότι είναι πλούσια και περιεκτική όσων αφορά τις λέξεις κλειδιά και το νόημα που περικλείεται στην κάθε ιστοσελίδα. Αυτή η περιγραφή είναι που εμφανίζεται ακριβώς κάτω από τον τίτλο που επιλέξαμε στο προηγούμενο βήμα και είναι εξίσου σημαντική για την προσέλκυση των χρηστών που έχουν πραγματοποιήσει μια αναζήτηση.
3. Το H1 Heading Tag

Το H1 Heading Tag είναι η ετικέτα που πρέπει να ξεκινάει το περιεχόμενο της κάθε σελίδας. Είναι ο τίτλος που είναι σε έντονη γραφή όταν κάνουμε πλοήγηση σε ένα site (αυτό που ξέρουμε ως επικεφαλίδα), και είναι ο ίδιος τίτλος που στις μηχανές αναζήτησης επισημαίνεται ως κάτι το πολύ σημαντικό – για την ακρίβεια το πιο σημαντικό στοιχείο της σελίδας.

Πολύ σημαντικό είναι και εδώ να συμπεριλαμβάνονται οι πιο βασικές λέξεις ή φράσεις κλειδιά που θέλουμε το κάθε μας web page να στοχεύσει. Θυμηθείτε όμως ότι η κάθε σελίδα πρέπει να έχει το δικό της title tag, page description και h1 title για να μπορεί μας αποδώσει τα μέγιστα σε ότι αφορά το onsite seo.

Σχετικές αναζητήσεις:

  • καταταξη ιστοσελιδων
  • h1 tag what is
  • καταταξη ιστοσελιδας
  • εισαγωγή στα βασικά του on site seo
  • h1 heading tag
  • τι χρειαζεται για seo
  • title seo
  • • long meta descriptions
  • tags
  • on-site seo

Ένα πλήρως επεξηγηματικό video απο τον Matt Cutts για το πώς λειτουργούν οι μηχανές αναζήτησης (search engines) και συγκεκριμένα το Google, όταν πραγματοποιούμε αναζητήσεις για κάθε λέξη-κλειδί που επιλέγουμε.

Το συγκεκριμένο βιντεάκι βρίσκεται και στη σελίδα του Google: How Google Works που αναφέρεται στις αναζητήσεις, στα διαφημιστικά ads, καθώς και στις εφαρμογές που διαθέτει η εταιρεία.

Συνοψίζοντας τα όσα αναφέρονται στο video τα πιο σημαντικά πράγματα που θα πρέπει να εστιάζουμε την προσοχή μας κατα τη δημιουργία των σελίδων μας είναι:

  • Να δίνουμε προσοχή στο πόσες φορές εμπεριέχεται στα κείμενά μας η λέξη-κλειδί που θέλουμε να δώσουμε βάρος για το SEO μας
  • Να σιγουρευόμαστε οτι ο ΤΙΤΛΟΣ (το page title) της σελίδας μας θα αναφέρει τα main keywords μας για τους σκοπούς του search engine optimization
  • Να εμπεριέχουμε εάν είναι δυνατόν τις βασικές μας λέξεις ή φράσεις κλειδιά στην URL όσων web pages διαθέτουμε για την προώθηση των προϊόντων ή των υπηρεσιών μας
  • Να χρησιμοποιούμε όσο το δυνατόν περισσότερα συνώνυμα των λέξεων που χαρακτηρίζουν τη θεματική ενότητα του site μας, πάντα βέβαια με μια φυσική ροή αφού πρωταρχικός μας στόχος είναι η ικανοποίηση των όσων επισκέπτονται το site μας, και όχι τα search engines
  • Και τέλος να προσπαθούμε να αποκτήσουμε όσο το δυνατόν περισσότερα ποιοτικά link απο websites που συνδέονται με το αντικείμενο ενασχόλησης μας

Αφότου δώσουμε βάρος και εξασφαλίσουμε το οτι παρέχουμε όσο το δυνατόν πιο πρόσφατο, αυθεντικό και ταυτόχρονα ποιοτικό περιεχόμενο, θα πρέπει να προβούμε στις απαραίτητες αλλαγές που προστάζει το SEO για να γίνουμε πιο search engine friendly και να έχει απήχηση η δουλειά και το έργο που προσφέρουμε στο target group της επιλογής μας.

Σχετικές αναζητήσεις:

  • Πως λειτουργούν οι μηχανές αναζήτησης
  • τι ειναι οι μηχανες αναζητησης
  • πωσ λειτουργει το facebook
  • μηχανες αναζητησης πως δουλευουν
  • πως λειτουργεί η μηχανή αναζήτησης google
  • target group
  • πώς λειτουργεί το google search
  • πως δουλευουν οι μηχανες αναζητησης
  • τι ειναι μηχανη αναζήτησης
  • πωσ λειτουργει η αναζητηση google