Tags Posts tagged with "Ranking"

Ranking

Σύμφωνα και με την επίσημη θέση του Google μέσω του εκπρόσωπου της Matt Cutts, το Twitter και το Facebook είναι και τυπικά ένας από τους παράγοντες κατάταξης στα αποτελέσματα των μηχανών αναζήτησης.

Ενώ ως και τον Μάιο του 2010 οι ανακοινώσεις έλεγαν ότι δεν επηρεάζουν τις κατατάξεις, τελικά στα μέσα του Δεκέμβρη μας γνωστοποιούν ότι καταλαβαίνουν τη σημαντικότητα του κάθε συνδέσμου από το πόσο δημοφιλής είναι ο εκάστοτε εκδότης περιεχομένου.

Αυτό σημαίνει ότι κάθε φορά που δημοσιεύεται ένα link, τα search engines αναλύουν το εάν και το πόσο θα ασχοληθούν με αυτό οι followers του εκδότη. Αυτό που λέει η λογική είναι ότι εάν δεν τους αρέσει ή εάν δεν το θεωρήσουν σημαντικό τότε απλά δεν θα το μοιραστούν και δεν θα το διαδώσουν!

Βέβαια σε πρώτη φάση χρησιμεύει περισσότερο για το live search που χρειάζονται άμεσα αποτελέσματα και τα αντλούν στιγμιαία από πηγές όπως το Twitter. Στην συνέχεια όμως και αφότου περάσει ένα εύλογο χρονικό διάστημα θα είναι σε θέση να αποφασίσουν εάν θα πρέπει να του δοθεί μεγαλύτερη βαρύτητα.

Για ακόμα μία φορά η λέξη κλειδί της όλης υπόθεσης είναι η ποιότητα του περιεχομένου και το κύρος και η αξιοπιστία των social users που συνδέονται και διαδίδουν την κάθε είδηση.

Μπορείτε να δείτε το σχετικό βίντεο από τον Matt Cutts, τον head of Google’s Webspam team.

Σχετικές αναζητήσεις:

  • twitter search
  • facebook greek αναζητηση
  • twitter facebook
  • κατάταξη google
  • twitter gr/news
  • facebook η twitter
  • twitter
  • facebook to twitter
  • facebook search engine
  • θεση καταταξης στο google

Στην διαδικασία της προώθησης ενός site υπάρχουν μερικοί παράγοντες κατάταξης που δρουν αρνητικά, και αντί να επιφέρουν καλύτερα αποτελέσματα οδηγούν σε κυρώσεις και στα λεγόμενα ranking penalties. Τις περισσότερες φορές εφαρμόζονται SEO τεχνικές που βλάπτουν δύο από τα σημαντικότερα πράγματα στο internet: την κατάταξη και την online φήμη της εταιρείας, του προϊόντος ή της ιστοσελίδας που αφορά.

Αυτά που θα πρέπει να αποφθεχθούν είναι οι λεγόμενες black hat τεχνικές που είναι εκ διαμέτρου αντίθετες με τις οδηγίες – τα επονομαζόμενα search engine guidelines. Συγκεκριμένα τα πιο γνωστά που συνήθως ακολουθούνται είναι η συμμετοχή σε link farms, η ανταλλαγή συνδέσμων με spam sites, η εφαρμογή βλαβερών τεχνικών απόκρυψης κειμένου όπως το keyword stuffing αλλά και η άγνοια του χρόνου που μπορεί μια ιστοσελίδα να βρίσκεται offline ή να είναι μη προσβάσιμη για πλοήγηση.

Η εφαρμογή βλαβερών τεχνικών απόκρυψης και το malicious cloaking χρησιμοποιούνται για παράδειγμα για να ξεγελάσουν είτε τις μηχανές αναζήτησης είτε τους χρήστες.

Για την ακρίβεια το cloaking υφίσταται όταν τα search engines “βλέπουν” και έχουν κάνει crawl ένα website, ενώ όμως στην πραγματικότητα οι χρήστες μεταφέρονται σε ένα άλλο ή σε κάποια ιστοσελίδα διαφορετική. Εύλογα μπορεί να αναρωτηθείτε γιατί να προβεί κάποιος σε μια τέτοια ενέργεια.

Αρχικά εφαρμόστηκε από sites που κατατάσσονταν σε υψηλές θέσεις και ήθελαν οι ανταγωνιστές τους να μην ξέρουν τι έχουν κάνει στον κώδικα τους, και να μην μπορούν να αντιγράψουν τις κινήσεις τους και έτσι οι επισκέπτες τους έβλεπαν κανονικά το site αλλά ο κώδικας που βρισκόταν στο source view ήταν διαφορετικός. Γρήγορα όμως η τεχνική αυτή χρησιμοποιήθηκε για βλαβερούς σκοπούς και sites με παράνομο υλικό να κάνουν cloaking για να φαίνονται καθόλα νόμιμα και να κατατάσσονται με αυτόν τον τρόπο κανονικά για keywords της επιλογής τους.

Σήμερα η τεχνική αυτή τιμωρείται αυστηρά από τις μηχανές αναζήτησης και μπορεί να περιλαμβάνει μέχρι και την ολοκληρωτική διαγραφή από το indexing τους.

Ανάλογη τύχη μπορεί να έχει η ιστοσελίδα σας εάν συνδέεται με ανεπιθύμητα site. Μπορείτε να το αντιληφθείτε εάν απλά σας πούμε ότι είναι σαν να προτείνετε στους φίλους σας να λαμβάνουν ανεπιθύμητη αλληλογραφία. Αυτό θα μπορούσε να σημαίνει ότι είσαστε μέρος αυτής της spam αλληλογραφίας και ότι επωφελείστε από αυτήν. Το Google λοιπόν στην περίπτωση που διαθέτετε links προς τέτοια κακόβουλα website θα σας τιμωρήσει αφού θα σημαίνει ότι δεν παρέχετε καλό και αξιόπιστο περιεχόμενο.

Σε γενικότερα πλαίσια θα πρέπει να είσαστε εξαιρετικά προσεκτικοί σε κινήσεις που χαρακτηρίζουν ή αν θέλετε φωτογραφίζουν το προφίλ σας. Τα links που περιλαμβάνετε στο site σας είναι ένα από τα στοιχεία που καθορίζουν το ποιοι είστε σε διαδικτυακό επίπεδο.

Σχετικές αναζητήσεις:

  • κατάταξης
  • διαγραφη μηχανης αναζητησης
  • παραγοντες
  • seo code
  • cloaking seo
  • αρνητικα των μηχανων
  • web spider and crawler greek
  • διαγραφη search engine
  • βλαβερα sites
  • υποβολή πρόσθεση site στις μηχανες αναζήτησης

Σημαντική η ταχύτητα φόρτωσης ενός website λέει το Google

Ένα θέμα που σταθερά φαίνεται οτι απασχολεί  τους τελευταίους μήνες το Google είναι η ταχύτητα φόρτωσης ενός website που φαίνεται οτι αγγίζει άμεσα το θέμα του Search Engine Optimization ώς ένα νέο ranking factor.

Όλα δείχνουν οτι τα στελέχη της διασημότερης μηχανής αναζήτησης είναι αποφασισμένα να κάνουν το internet γρηγορότερο και να ρίξουν μεγαλύτερη βαρύτητα στο θέμα. Μέσα στο 2010 αναμένεται να υλοποιήσουν το ζήτημα της ταχύτητας καθιστώντας την ως ένα επιπρόσθετο παράγοντα κατάταξης.

Ο Matt Cutts (Software engineer του Google), σε συνέντευξή του σε ένα γνωστό site του εξωτερικού δήλωσε οτι πολλοί μέσα απο την εταιρεία πιστεύουν οτι το Διαδίκτυο πρέπει να είναι γρήγορο για μία καλή εμπειρία, και για αυτό τον λόγο οι γρήγορες ιστοσελίδες πρέπει να ανταμείβονται.

Ακόμα δήλωσε οτι πιστεύει πως σε λίγο καιρό όλοι θα σκέφτονται το πώς θα κάνουν το site τους να φορτώνει σε λιγότερο χρόνο αλλά και παράλληλα να συνεχίσει να είναι εντυπωσιακό και πλούσιο σε γραφικά.

Το σίγουρο είναι οτι τα site που δίνουν γρήγορη πλοήγηση, κατα επέκταση ικανοποιούν τους χρήστες τους και πολύ πιθανόν αυξάνουν τις πωλήσεις που σημειώνουν. Το ίδιο το Google λάνσαρε μία ιστοσελίδα της με τίτλο Let’s make the web faster που προσφέρει μέσα απο αυτή εργαλεία για τους Webmasters που βοηθούν σε όλα τα προαναφερθέντα ζητήματα. Χαρακτηριστικά γράφουν οτι θέλουν να κάνουν την πλοήγηση όπως το ξεφύλλισμα ενός περιοδικού! («browsing the web as fast as turning the pages of a magazine»).

Εάν θέλετε να πάρετε στα σοβαρά τις επιδόσεις της ιστοσελίδας σας στο internet τότε θα ήταν χρήσιμο να λαμβάνατε υπόψην σας και αυτή την παράμετρο.

Σχετικές αναζητήσεις:

  • site ranking greece
  • website ranking greece
  • google ranking
  • greek site ranking
  • page ranking greece
  • ranking
  • site ranking
  • ellada page rating
  • software engineer συνεντευξη
  • website ranking google

Η βελτιστοποίηση ενός site είναι το πρώτο βήμα για την επίτευξη του καλύτερου αποτελέσματος ενός Search Engine Optimization.

Κάθε μηχανή αναζήτησης έχει μία δική της μέθοδο καθορισμού της κατάταξης των ιστοσελίδων στα αποτελέσματα των αναζητήσεων.

Η κατάταξη, το λεγόμενο ranking, είναι η θέση που τελικά λαμβάνει ένα site στη λίστα των αποτελεσμάτων μιας αναζήτησης για μία συγκεκριμένη φράση / λέξη-κλειδί.

Η θέση καθορίζεται από έναν αλγόριθμο, ικανό για πολύπλοκους μαθηματικούς υπολογισμούς, που αντιλαμβάνεται το ποιες ιστοσελίδες είναι σχετικότερες με το εκάστοτε ερώτημα. Για προφανείς λόγους, οι μηχανές αναζήτησης δεν αποκαλύπτουν δημοσίως τη λεπτομερή λογική που κρύβεται πίσω από τους αλγόριθμους.

Υπάρχουν πολλές ομοιότητες στον τρόπο λειτουργίας των αλγορίθμων που χρησιμοποιούν οι μηχανές αναζήτησης.

 

Τρία από τα πιο βασικά στοιχεία για τη βελτιστοποίηση στις μηχανές αναζήτησης (site optimization) είναι:

– Οι σύνδεσμοι και η πλοήγηση

– Τα κείμενα και η χρησιμοποίηση των html στοιχείων

– Η δημοτικότητα

Σχετικές αναζητήσεις:

  • optimization site search engine
  • τρια βασικά στοιχεία των μηχανών αναζήτησης