Tags Posts tagged with "Ranking factor"

Ranking factor

Οι Google+ pages for Businesses and Brands είναι πλέον γεγονός. Εάν διαθέτετε επιχείρηση, προϊόν ή ιστοσελίδα μπορείτε να τα καταχωρήσετε επισκεπτόμενοι το Google+ Pages.

Μοναδική προϋπόθεση είναι να έχετε δημιουργήσει πρώτα ένα προσωπικό προφίλ μέσα από το οποίο θα μπορέσετε στη συνέχεια να φτιάξετε τις καινούργιες σας σελίδες.

Οι λόγοι για να προχωρήσετε σε καταχώρηση είναι πολλοί και προφανείς!

Καταρχάς εάν κρίνουμε από το Google plus οι αναρτήσεις που κάνετε στη σελίδα σας αποκτούν ιδιαίτερη σημασία και κατατάσσονται ανάμεσα στα αποτελέσματα των αναζητήσεων που πραγματοποιούνται. Αυτό σημαίνει περισσότερο visibility, περισσότερη στοχευόμενη επισκεψιμότητα και άρα αυξημένο ποσοστό μετατροπής σε αποτέλεσμα (conversion rate).

Επιπρόσθετα ένας εταιρικός λογαριασμός στο Google+ είναι ο τρόπος μέσα από τον οποίο το εμπορικό σας σήμα, το site σας ή το όνομα του καταστήματος που διαθέτετε να μπορέσει να αποκτήσει μια επιπλέον ηλεκτρονική παρουσία σε ένα από τα ταχύτερα αναπτυσσόμενα και μεγαλύτερα κοινωνικά δίκτυα στον κόσμο.

Σχετικές αναζητήσεις:

  • google plus
  • google pages
  • google plus pages
  • pages google
  • google ranking texnikes
  • google plus page url
  • google plus in greece
  • google+ pages
  • google pages for businesses
  • pius fors

Πώς να βελτιώσετε το SEO και τα SE rankings

 

Μετά την έλευση του Google Panda και των ενημερώσεων του, οι κατατάξεις στη συγκεκριμένη μηχανή αναζήτησης αυξομειώνονται διαρκώς και επηρεάζουν έναν μεγάλο αριθμό ιστοσελίδων (ποιοτικών και μη).

Αυτό που δείχνει να φαντάζει πιο σημαντικό για τον ενημερωμένο αλγόριθμο του Google είναι μια σειρά πραγμάτων που σχετίζονται με το onsite seo optimization, την online κοινωνική υπόσταση ενός site αλλά και τον τρόπο συμπεριφοράς των επισκεπτών του.

Για να γίνω πιο σαφής, με το πρώτο κομμάτι της βελτιστοποίησης των ιστοσελίδων επάνω στο site (onsite optimization) καθίσταται πιο σημαντικό από ποτέ το τι περιεχόμενο χρησιμοποιείται μέσα σε αυτό.

Λύσεις που περιλαμβάνουν την αντιγραφή αυτούσιων κειμένων από άλλα sites ή τη συγγραφή κακογραμμένων άρθρων θεωρούνται αναποτελεσματικές, ανίκανες στο να βοηθήσουν στην επίτευξη υψηλών κατατάξεων και σε αρκετές περιπτώσεις επιβλαβείς για τον εκάστοτε ιστότοπο.

Το Google και οι λοιπές μηχανές αναζήτησης θέλουν να προσφέρουν τα καλύτερα δυνατά αποτελέσματα στους χρήστες – πελάτες τους και για αυτό συνεχώς τροποποιούν, προσθέτουν και εξελίσσουν τον τρόπο με τον οποίο συνυπολογίζουν και κατατάσσουν τις ιστοσελίδες.

Ιδιαίτερα χρήσιμο για το onpage optimization είναι μια σωστή δομή και μια συνέχεια τίτλων, urls και περιεχόμενου.

Συγκεκριμένα στους τίτλους (στις επικεφαλίδες) πρέπει να χρησιμοποιούνται οι λέξεις-κλειδιά των άρθρων, στα URLs να χρησιμοποιούνται αυτές οι επιλεγμένες λέξεις και τέλος στο περιεχόμενο να εμπεριέχονται προτάσεις και κείμενα που να είναι άμεσα συσχετιζόμενα με αυτά.

Σχετικές αναζητήσεις:

  • google panda
  • seo google
  • search engine optimization google
  • google seo panda
  • ποιο ειναι το καλύτερο το seo η social media
  • site search by panda
  • αλγόριθμοι αναζήτησης ιστοσελίδων
  • αντιγραφη περιεχομενου και seo
  • λεξεις κλειδια site
  • φαινεται το site στο google search

Σύμφωνα και με την επίσημη θέση του Google μέσω του εκπρόσωπου της Matt Cutts, το Twitter και το Facebook είναι και τυπικά ένας από τους παράγοντες κατάταξης στα αποτελέσματα των μηχανών αναζήτησης.

Ενώ ως και τον Μάιο του 2010 οι ανακοινώσεις έλεγαν ότι δεν επηρεάζουν τις κατατάξεις, τελικά στα μέσα του Δεκέμβρη μας γνωστοποιούν ότι καταλαβαίνουν τη σημαντικότητα του κάθε συνδέσμου από το πόσο δημοφιλής είναι ο εκάστοτε εκδότης περιεχομένου.

Αυτό σημαίνει ότι κάθε φορά που δημοσιεύεται ένα link, τα search engines αναλύουν το εάν και το πόσο θα ασχοληθούν με αυτό οι followers του εκδότη. Αυτό που λέει η λογική είναι ότι εάν δεν τους αρέσει ή εάν δεν το θεωρήσουν σημαντικό τότε απλά δεν θα το μοιραστούν και δεν θα το διαδώσουν!

Βέβαια σε πρώτη φάση χρησιμεύει περισσότερο για το live search που χρειάζονται άμεσα αποτελέσματα και τα αντλούν στιγμιαία από πηγές όπως το Twitter. Στην συνέχεια όμως και αφότου περάσει ένα εύλογο χρονικό διάστημα θα είναι σε θέση να αποφασίσουν εάν θα πρέπει να του δοθεί μεγαλύτερη βαρύτητα.

Για ακόμα μία φορά η λέξη κλειδί της όλης υπόθεσης είναι η ποιότητα του περιεχομένου και το κύρος και η αξιοπιστία των social users που συνδέονται και διαδίδουν την κάθε είδηση.

Μπορείτε να δείτε το σχετικό βίντεο από τον Matt Cutts, τον head of Google’s Webspam team.

Σχετικές αναζητήσεις:

  • twitter search
  • facebook greek αναζητηση
  • twitter facebook
  • κατάταξη google
  • twitter gr/news
  • facebook η twitter
  • twitter
  • facebook to twitter
  • facebook search engine
  • θεση καταταξης στο google

Στην διαδικασία της προώθησης ενός site υπάρχουν μερικοί παράγοντες κατάταξης που δρουν αρνητικά, και αντί να επιφέρουν καλύτερα αποτελέσματα οδηγούν σε κυρώσεις και στα λεγόμενα ranking penalties. Τις περισσότερες φορές εφαρμόζονται SEO τεχνικές που βλάπτουν δύο από τα σημαντικότερα πράγματα στο internet: την κατάταξη και την online φήμη της εταιρείας, του προϊόντος ή της ιστοσελίδας που αφορά.

Αυτά που θα πρέπει να αποφθεχθούν είναι οι λεγόμενες black hat τεχνικές που είναι εκ διαμέτρου αντίθετες με τις οδηγίες – τα επονομαζόμενα search engine guidelines. Συγκεκριμένα τα πιο γνωστά που συνήθως ακολουθούνται είναι η συμμετοχή σε link farms, η ανταλλαγή συνδέσμων με spam sites, η εφαρμογή βλαβερών τεχνικών απόκρυψης κειμένου όπως το keyword stuffing αλλά και η άγνοια του χρόνου που μπορεί μια ιστοσελίδα να βρίσκεται offline ή να είναι μη προσβάσιμη για πλοήγηση.

Η εφαρμογή βλαβερών τεχνικών απόκρυψης και το malicious cloaking χρησιμοποιούνται για παράδειγμα για να ξεγελάσουν είτε τις μηχανές αναζήτησης είτε τους χρήστες.

Για την ακρίβεια το cloaking υφίσταται όταν τα search engines “βλέπουν” και έχουν κάνει crawl ένα website, ενώ όμως στην πραγματικότητα οι χρήστες μεταφέρονται σε ένα άλλο ή σε κάποια ιστοσελίδα διαφορετική. Εύλογα μπορεί να αναρωτηθείτε γιατί να προβεί κάποιος σε μια τέτοια ενέργεια.

Αρχικά εφαρμόστηκε από sites που κατατάσσονταν σε υψηλές θέσεις και ήθελαν οι ανταγωνιστές τους να μην ξέρουν τι έχουν κάνει στον κώδικα τους, και να μην μπορούν να αντιγράψουν τις κινήσεις τους και έτσι οι επισκέπτες τους έβλεπαν κανονικά το site αλλά ο κώδικας που βρισκόταν στο source view ήταν διαφορετικός. Γρήγορα όμως η τεχνική αυτή χρησιμοποιήθηκε για βλαβερούς σκοπούς και sites με παράνομο υλικό να κάνουν cloaking για να φαίνονται καθόλα νόμιμα και να κατατάσσονται με αυτόν τον τρόπο κανονικά για keywords της επιλογής τους.

Σήμερα η τεχνική αυτή τιμωρείται αυστηρά από τις μηχανές αναζήτησης και μπορεί να περιλαμβάνει μέχρι και την ολοκληρωτική διαγραφή από το indexing τους.

Ανάλογη τύχη μπορεί να έχει η ιστοσελίδα σας εάν συνδέεται με ανεπιθύμητα site. Μπορείτε να το αντιληφθείτε εάν απλά σας πούμε ότι είναι σαν να προτείνετε στους φίλους σας να λαμβάνουν ανεπιθύμητη αλληλογραφία. Αυτό θα μπορούσε να σημαίνει ότι είσαστε μέρος αυτής της spam αλληλογραφίας και ότι επωφελείστε από αυτήν. Το Google λοιπόν στην περίπτωση που διαθέτετε links προς τέτοια κακόβουλα website θα σας τιμωρήσει αφού θα σημαίνει ότι δεν παρέχετε καλό και αξιόπιστο περιεχόμενο.

Σε γενικότερα πλαίσια θα πρέπει να είσαστε εξαιρετικά προσεκτικοί σε κινήσεις που χαρακτηρίζουν ή αν θέλετε φωτογραφίζουν το προφίλ σας. Τα links που περιλαμβάνετε στο site σας είναι ένα από τα στοιχεία που καθορίζουν το ποιοι είστε σε διαδικτυακό επίπεδο.

Σχετικές αναζητήσεις:

  • κατάταξης
  • διαγραφη μηχανης αναζητησης
  • παραγοντες
  • seo code
  • cloaking seo
  • αρνητικα των μηχανων
  • web spider and crawler greek
  • διαγραφη search engine
  • βλαβερα sites
  • υποβολή πρόσθεση site στις μηχανες αναζήτησης

Τι ειναι το PageRank; Το Google μεταχειρίζεται μία κλίμακα από το 1 ως το 10 την οποία την ονομάζει PageRank, και τη χρησιμοποιεί για να βαθμολογήσει κάθε ιστότοπο με βάση το βαθμό που είναι δημοφιλής αλλά και την αξία των σελίδων του.

Για τον υπολογισμό αυτού του αριθμού πρωταρχικό ρόλο παίζει ο αριθμός των websites που έχουν reciprocal link προς τον δικό μας ιστότοπο (BackLinks), ενώ ένα εξίσου βασικό σημείο είναι και το PageRank αυτών των ιστοσελίδων που περιέχουν το Backlink. Αν το PageRank αυτών των site είναι πολύ χαμηλό τότε πιθανότατα το PageRank της σελίδας σας αντί να ανέβει να πέσει κιόλας!

Ένα PageRank απο 5 και άνω θεωρείται πολύ καλό με το 10 να αντιπροσωπεύει το άριστο. Θυμηθείτε ότι το PageRank ήταν το νούμερο 1 κριτήριο για τον υπολογισμό της σχέσης κάθε σελίδας με τα κριτήρια αναζήτησης και ότι χρειαζόμαστε όσο τον δυνατόν περισσότερα BackLinks από websites με μεγάλο PageRank.

Για αυτό είναι σημαντικό οι σύνδεσμοι σε άλλους ιστότοπους προς τον δικό μας να είναι σταθεροί -να είναι δηλαδή (μόνιμα text links) και όχι προσωρινοί όπως για παράδειγμα οι pay per click διαφημίσεις. Αξίζει να πούμε πως άλλα search engines δεν δίνουν τόσο βάση στο PageRank όσο το Google, αφού αυτός ο τρόπος μέτρησης της αξίας μιας σελίδας είναι βασισμένος σε δικούς του συνδυασμένους μαθηματικούς αλγόριθμους.

Όλα τα παλαιότερα χρόνια οι περισσότεροι webmasters προσπαθούσαν να βελτιστοποιήσουν το search engine optimization, και ασχολούνταν με το πώς θα μπορούσαν να αυξήσουν το Page Rank των ιστοσελίδων τους και να δουν την πράσινη μπάρα του Google Toolbar να αυξάνεται προς τα δεξιά.

Σήμερα η σημασία που παίζει για την κατάταξη μιας ιστοσελίδας στα αποτελέσματα του Google είναι λίγη, για την ακρίβεια μετράει όσο κάθε άλλο ranking factor (http://www.google.com/corporate/tech.html). Ιστοσελίδες με μηδενικό PageRank μπορούν κάλλιστα να είναι στις πρώτες θέσεις, ενώ άλλες με υψηλό PageRank να βρίσκονται πολύ πιο κάτω.

Εμείς αυτό που έχουμε να σας προτείνουμε είναι να το αγνοήσετε και να ασχοληθείτε με τον πιο σημαντικό παράγοντα κατάταξης: το περιεχόμενο του ιστοτόπου σας!

Σχετικές αναζητήσεις:

  • pagerank
  • page rank
  • page rank για νσ ανεβει σελιδα
  • πως μπορει ενα site να ανεβει στο search to google
  • page rank greece
  • pagerank τι ειναι
  • page rank checker greece
  • ranking page ελληνικες σελίδες
  • πως βρισκουμε την καταταξη της ιστοσελιδας μας
  • google ranking greece