Google Plus Pages for Businesses and Brands

Οι Google+ pages for Businesses and Brands είναι πλέον γεγονός. Εάν διαθέτετε επιχείρηση, προϊόν ή ιστοσελίδα μπορείτε να τα καταχωρήσετε επισκεπτόμενοι το Google+ Pages. Μοναδική προϋπόθεση είναι να έχετε δημιουργήσει πρώτα ένα προσωπικό προφίλ μέσα από το οποίο θα μπορέσετε στη συνέχεια να φτιάξετε τις καινούργιες σας σελίδες. Οι λόγοι για να προχωρήσετε σε καταχώρηση […]

Google Panda: SEO, Social Media και κατατάξεις

Πώς να βελτιώσετε το SEO και τα SE rankings   Μετά την έλευση του Google Panda και των ενημερώσεων του, οι κατατάξεις στη συγκεκριμένη μηχανή αναζήτησης αυξομειώνονται διαρκώς και επηρεάζουν έναν μεγάλο αριθμό ιστοσελίδων (ποιοτικών και μη). Αυτό που δείχνει να φαντάζει πιο σημαντικό για τον ενημερωμένο αλγόριθμο του Google είναι μια σειρά πραγμάτων που […]

Facebook και Twitter επηρεάζουν την κατάταξη στο Google

Σύμφωνα και με την επίσημη θέση του Google μέσω του εκπρόσωπου της Matt Cutts, το Twitter και το Facebook είναι και τυπικά ένας από τους παράγοντες κατάταξης στα αποτελέσματα των μηχανών αναζήτησης. Ενώ ως και τον Μάιο του 2010 οι ανακοινώσεις έλεγαν ότι δεν επηρεάζουν τις κατατάξεις, τελικά στα μέσα του Δεκέμβρη μας γνωστοποιούν ότι […]

Αρνητικοί παράγοντες κατάταξης

Στην διαδικασία της προώθησης ενός site υπάρχουν μερικοί παράγοντες κατάταξης που δρουν αρνητικά, και αντί να επιφέρουν καλύτερα αποτελέσματα οδηγούν σε κυρώσεις και στα λεγόμενα ranking penalties. Τις περισσότερες φορές εφαρμόζονται SEO τεχνικές που βλάπτουν δύο από τα σημαντικότερα πράγματα στο internet: την κατάταξη και την online φήμη της εταιρείας, του προϊόντος ή της ιστοσελίδας […]

Τι ειναι το PageRank;

Τι ειναι το PageRank; Το Google μεταχειρίζεται μία κλίμακα από το 1 ως το 10 την οποία την ονομάζει PageRank, και τη χρησιμοποιεί για να βαθμολογήσει κάθε ιστότοπο με βάση το βαθμό που είναι δημοφιλής αλλά και την αξία των σελίδων του. Για τον υπολογισμό αυτού του αριθμού πρωταρχικό ρόλο παίζει ο αριθμός των websites […]