Tags Posts tagged with "Pay per click"

Pay per click

Η μεταβατική περίοδος ως το 2011 έφτασε για το Yahoo! και την Microsoft που δημιούργησαν το Search Alliance.

To Search Alliance είναι η συνεργασία των 2 εταιρειών – κολοσσών για τη δημιουργία μιας δυνατής και άκρως ανταγωνιστικής  υπερδύναμης στον τομέα των αναζητήσεων και της διαδικτυακής διαφήμισης.

Όπως υποστηρίζουν οι ίδιες, η συνεργασία θα βοηθήσει και τις δύο στη διαδικασία επιτάχυνσης καινοτομιών που αφορούν το κομμάτι της online αναζήτησης που πραγματοποιείται από τους χρήστες, καθώς και το κομμάτι που αφορά την βελτιστοποίηση των συνεργαζόμενων εταιρειών που έχουν ως επιλογή τους την προβολή στο paid search.

Αναλυτική περιγραφή μπορείτε να παρακολουθήσετε στο παρακάτω σχετικό video:

Διαχωρίζοντας τις αρμοδιότητες, η Yahoo! θα εξυπηρετεί τους διαφημιζόμενους, τα διαφημιστικά πρακτορεία και τις εταιρείες SEO και SEM, καθώς και τους μεταπωλητές των υπηρεσιών της SearchAlliance.

Από την άλλη η Microsoft θα προσφέρει την πλατφόρμα του AdCenter που θα είναι η βάση για όλες τις καμπάνιες αναζήτησης και για την υποστήριξη των αυτοεξυπηρετούμενων διαφημιστών.

Οι δύο εταιρείες θα κατέχουν συγκεντρωτικά το 30% της αγοράς που αφορά την αναζήτηση (την συντριπτική πλειοψηφία του υπόλοιπου ποσοστού την κατέχει το Google…).

Το τι ακριβώς θα γίνει θα μάθουμε μέσα στο 2011…

Υπομονή λοιπόν!

Σχετικές αναζητήσεις:

  • seo yahoo πληροφοριες
  • yahoo
  • συνεργασίες google
  • paid search marketing περιγραφη
  • pay per click πληροφοριες
  • συνεργασία άκρως
  • συνεργασια microsoft
  • yahoo search engine gr
  • wpi yahoo
  • topothetisis sto bing

Μηχανές αναζήτησης – Κατάλογοι – Pay Per Click μηχανές αναζήτησης

Οι μηχανές αναζήτησης κατηγοριοποιούνται συνήθως στις ακόλουθες ομάδες:

1. στις Μηχανές αναζήτησης που είναι crawler-based,
2. στους Καταλόγους, και
3. στις PPC (pay per click) μηχανές αναζήτησης (σε αυτές δηλαδή που βασίζονται στη πληρωμή ανά κλικ)

Αναλυτικότερα:

1. Οι μηχανές αναζήτησης (όπως π.χ. το Google) χρησιμοποιούν εξελιγμένα προγράμματα ηλεκτρονικών υπολογιστών που αποκαλούνται “αράχνες”. Αυτές οι “αράχνες” (τα επονομαζόμενα crawlers), κάνουν περιήγηση στο Ίντερνετ, αναλύουν τις ιστοσελίδες που βρίσκουν, και προγραμματισμένα αρχειοθετούν τα περιεχόμενά τους σε μεγάλες βάσεις δεδομένων. Oι βάσεις δεδομένων γίνονται το σημεία αναφοράς για τις αναζητήσεις που πραγματοποιούνται, καθώς και για τα αποτελέσματα που παρουσιάζονται στον χρήστη.

Οι καταγεγραμμένες σελίδες κατατάσσονται κάθε φορά ανάλογα με τη δημοτικότητα και τη καταλληλότητα τους για τις φράσεις και τις λέξεις-κλειδιά που χρησιμοποιούνται. Εμφανίζονται με τη μορφή λίστας, και είναι ταξινομημένες ανάλογα με τη δημοτικότητα και το βαθμό σχετικότητάς τους.

Η όλη διαδικασία κατάταξης βασίζεται σε αλγόριθμους και μαθηματικές εξισώσεις που καθορίζουν τη δημοτικότητα και τη συνάφεια της κάθε ιστοσελίδας. Κατανοώντας αυτούς τους παράγοντες μπορούμε να μεγιστοποιήσουμε τη κίνηση και την επιτυχία της ιστοσελίδας μας και να θεωρήσουμε οτι έχουμε εφαρμόσει σωστό Search Engine Optimization.

2. Οι Κατάλογοι είναι θεματικοί οδηγοί και βασίζονται στο ανθρώπινο δυναμικό. Αποτελούνται από κύριες κατηγορίες και υποκατηγορίες συνδέσμων διαδικτυακών τόπων. Οι πιο δημοφιλείς κατάλογοι είναι το Yahoo! και το ODP.

3. Οι PPC μηχανές αναζήτησης (δηλαδή αυτές που βασίζονται σε πληρωμή ανά κλικ) εμφανίζουν αποτελέσματα που στηρίζονται σε διαφημιστική καμπάνια. Συγκεκριμένα, οι διαφημιστές επιλέγουν  για τις αναζητήσεις λέξεις-κλειδιά ή και ολόκληρες προτάσεις για τις οποίες θα εμφανίζονται τα site τους.

Ο όρος pay per click (PPC) αναφέρεται στο κόστος της παράδοσης ενός επισκέπτη στη διαφημιζόμενη ιστοσελίδα, γνωστός ως “click-through».

Στο site μας θα εστιάσουμε την προσοχή σας στο πώς θα βελτιστοποιήσετε την ιστοσελίδα που διαθέτετε έτσι ώστε να είναι ανιχνεύσιμη από τις μηχανές αναζήτησης και να προσελκύσει περισσότερους επισκέπτες.

Σχετικές αναζητήσεις:

  • μηχανες αναζήτησης
  • εισαγωγη σε μηχανες αναζητησης
  • Εισαγωγη ιστοσελιδας σε μηχανες αναζήτησης
  • εισαγωγή url
  • υποβολή ιστοσελίδες σε μηχανές αναζήτησεις
  • εισαγωγη url στη μηχανη αναζητησης στη google
  • εισαγωγη στο google
  • εισαγωγή ιστότοπου στις μηχανές αναζήτησης
  • εισαγωγη στις μηχανες αναζητησης
  • εισαγωγη σελιδασ στο google

Τι ειναι το PageRank; Το Google μεταχειρίζεται μία κλίμακα από το 1 ως το 10 την οποία την ονομάζει PageRank, και τη χρησιμοποιεί για να βαθμολογήσει κάθε ιστότοπο με βάση το βαθμό που είναι δημοφιλής αλλά και την αξία των σελίδων του.

Για τον υπολογισμό αυτού του αριθμού πρωταρχικό ρόλο παίζει ο αριθμός των websites που έχουν reciprocal link προς τον δικό μας ιστότοπο (BackLinks), ενώ ένα εξίσου βασικό σημείο είναι και το PageRank αυτών των ιστοσελίδων που περιέχουν το Backlink. Αν το PageRank αυτών των site είναι πολύ χαμηλό τότε πιθανότατα το PageRank της σελίδας σας αντί να ανέβει να πέσει κιόλας!

Ένα PageRank απο 5 και άνω θεωρείται πολύ καλό με το 10 να αντιπροσωπεύει το άριστο. Θυμηθείτε ότι το PageRank ήταν το νούμερο 1 κριτήριο για τον υπολογισμό της σχέσης κάθε σελίδας με τα κριτήρια αναζήτησης και ότι χρειαζόμαστε όσο τον δυνατόν περισσότερα BackLinks από websites με μεγάλο PageRank.

Για αυτό είναι σημαντικό οι σύνδεσμοι σε άλλους ιστότοπους προς τον δικό μας να είναι σταθεροί -να είναι δηλαδή (μόνιμα text links) και όχι προσωρινοί όπως για παράδειγμα οι pay per click διαφημίσεις. Αξίζει να πούμε πως άλλα search engines δεν δίνουν τόσο βάση στο PageRank όσο το Google, αφού αυτός ο τρόπος μέτρησης της αξίας μιας σελίδας είναι βασισμένος σε δικούς του συνδυασμένους μαθηματικούς αλγόριθμους.

Όλα τα παλαιότερα χρόνια οι περισσότεροι webmasters προσπαθούσαν να βελτιστοποιήσουν το search engine optimization, και ασχολούνταν με το πώς θα μπορούσαν να αυξήσουν το Page Rank των ιστοσελίδων τους και να δουν την πράσινη μπάρα του Google Toolbar να αυξάνεται προς τα δεξιά.

Σήμερα η σημασία που παίζει για την κατάταξη μιας ιστοσελίδας στα αποτελέσματα του Google είναι λίγη, για την ακρίβεια μετράει όσο κάθε άλλο ranking factor (http://www.google.com/corporate/tech.html). Ιστοσελίδες με μηδενικό PageRank μπορούν κάλλιστα να είναι στις πρώτες θέσεις, ενώ άλλες με υψηλό PageRank να βρίσκονται πολύ πιο κάτω.

Εμείς αυτό που έχουμε να σας προτείνουμε είναι να το αγνοήσετε και να ασχοληθείτε με τον πιο σημαντικό παράγοντα κατάταξης: το περιεχόμενο του ιστοτόπου σας!

Σχετικές αναζητήσεις:

  • pagerank
  • page rank
  • page rank για νσ ανεβει σελιδα
  • πως μπορει ενα site να ανεβει στο search to google
  • page rank greece
  • pagerank τι ειναι
  • page rank checker greece
  • ranking page ελληνικες σελίδες
  • πως βρισκουμε την καταταξη της ιστοσελιδας μας
  • google ranking greece