Tags Posts tagged with "Keywords"

Keywords

Ένα πλήρως επεξηγηματικό video απο τον Matt Cutts για το πώς λειτουργούν οι μηχανές αναζήτησης (search engines) και συγκεκριμένα το Google, όταν πραγματοποιούμε αναζητήσεις για κάθε λέξη-κλειδί που επιλέγουμε.

Το συγκεκριμένο βιντεάκι βρίσκεται και στη σελίδα του Google: How Google Works που αναφέρεται στις αναζητήσεις, στα διαφημιστικά ads, καθώς και στις εφαρμογές που διαθέτει η εταιρεία.

Συνοψίζοντας τα όσα αναφέρονται στο video τα πιο σημαντικά πράγματα που θα πρέπει να εστιάζουμε την προσοχή μας κατα τη δημιουργία των σελίδων μας είναι:

  • Να δίνουμε προσοχή στο πόσες φορές εμπεριέχεται στα κείμενά μας η λέξη-κλειδί που θέλουμε να δώσουμε βάρος για το SEO μας
  • Να σιγουρευόμαστε οτι ο ΤΙΤΛΟΣ (το page title) της σελίδας μας θα αναφέρει τα main keywords μας για τους σκοπούς του search engine optimization
  • Να εμπεριέχουμε εάν είναι δυνατόν τις βασικές μας λέξεις ή φράσεις κλειδιά στην URL όσων web pages διαθέτουμε για την προώθηση των προϊόντων ή των υπηρεσιών μας
  • Να χρησιμοποιούμε όσο το δυνατόν περισσότερα συνώνυμα των λέξεων που χαρακτηρίζουν τη θεματική ενότητα του site μας, πάντα βέβαια με μια φυσική ροή αφού πρωταρχικός μας στόχος είναι η ικανοποίηση των όσων επισκέπτονται το site μας, και όχι τα search engines
  • Και τέλος να προσπαθούμε να αποκτήσουμε όσο το δυνατόν περισσότερα ποιοτικά link απο websites που συνδέονται με το αντικείμενο ενασχόλησης μας

Αφότου δώσουμε βάρος και εξασφαλίσουμε το οτι παρέχουμε όσο το δυνατόν πιο πρόσφατο, αυθεντικό και ταυτόχρονα ποιοτικό περιεχόμενο, θα πρέπει να προβούμε στις απαραίτητες αλλαγές που προστάζει το SEO για να γίνουμε πιο search engine friendly και να έχει απήχηση η δουλειά και το έργο που προσφέρουμε στο target group της επιλογής μας.

Σχετικές αναζητήσεις:

  • Πως λειτουργούν οι μηχανές αναζήτησης
  • τι ειναι οι μηχανες αναζητησης
  • πωσ λειτουργει το facebook
  • μηχανες αναζητησης πως δουλευουν
  • πως λειτουργεί η μηχανή αναζήτησης google
  • target group
  • πώς λειτουργεί το google search
  • πως δουλευουν οι μηχανες αναζητησης
  • τι ειναι μηχανη αναζήτησης
  • πωσ λειτουργει η αναζητηση google

How to Increase Traffic

How to increase traffic

Όλες οι ιστοσελίδες χρειάζονται επισκεψιμότητα για να χαρακτηριστούν ως επιτυχημένες, και για να είμαστε πιο ακριβείς χρειάζονται στοχευμένη επισκεψιμότητα. Για να μπορέσουμε να διασφαλίσουμε ότι το site μας θα αποδώσει και ότι οι επισκέπτες του θα μετατραπούν σε πελάτες μας, τότε θα πρέπει να υπάρξει ένας πολύ προσεκτικός σχεδιασμός και να βρεθούν οι κατάλληλοι τρόποι αύξησης της επισκεψιμότητας (how to increase traffic). Αυτό που θέλουμε είναι να έχουν την πρόθεση να αγοράσουν αυτά που έχουμε προς πώληση, ή να κάνουν εγγραφή στο blog του site και στη λίστα αλληλογραφίας (mailing list) που διατηρούμε.

Αυτό που είναι ζωτικής σημασίας είναι η βελτιστοποίηση της ιστοσελίδας μας για τα σωστά keywords, για τις σωστές λέξεις κλειδιά. Θέλουμε οι επισκέπτες να προέρχονται όσο το δυνατόν περισσότερο από αναζητήσεις που έγιναν με λέξεις κλειδιά άμεσα συσχετισμένα με το ύφος και το περιεχόμενο της σελίδας μας.

Για αυτόν τον σκοπό η χρησιμοποίηση keyword research tools όπως το εξαιρετικό δωρεάν Εργαλείο Λέξεων-Κλειδιών που διατηρεί το Google είναι πολύ σημαντική υπόθεση. Ακόμα είναι απαραίτητη η χρησιμοποίηση meta tags με τα κύρια keywords στον τίτλο (page title) και την περιγραφή (meta description). Δημιουργήστε και διατηρήστε τις σελίδες σας όσο το δυνατόν με πιο φυσικό ύφος και όχι σκεπτόμενοι μόνο τις μηχανές αναζήτησης και το seo. Θυμηθείτε επίσης να χρησιμοποιείτε πάντα λέξεις που υπάρχουν στο περιεχόμενο της κάθε σελίδας, αφού στοιβάζοντας απλά πολλά keywords για να επωφεληθείτε κινδυνεύετε να αποκλειστείτε από τα αποτελέσματα των search engines.

Ένας επιπρόσθετος αποτελεσματικός τρόπος για να αυξήσετε την επισκεψιμότητα στην ιστοσελίδα σας, είναι και η προσθήκη ενός blog. Με αυτόν τον τρόπο και με τα άρθρα που θα δημοσιεύετε, θα δίνετε συνεχώς φρέσκο περιεχόμενο που λατρεύουν οι μηχανές αναζήτησης. Εφόσον διατηρήσετε και προβάλλετε σωστά το blog σας, θα έχετε αποκτήσει έναν σημαντικό τρόπο να προσελκύσετε targeted traffic (στοχευμένη επισκεψιμότητα). Το ίδιο σημαντικά είναι και τα RSS feeds αφού είναι ικανά να ενημερώνουν τους επισκέπτες και τους πελάτες σας για όλα τα νέα σας που δημοσιεύετε χωρίς καν να χρειάζεται να επισκεφτούν το site σας!

Η απόκτηση συνδέσμων προς το website σας είναι ένας επιπρόσθετος παράγοντας αύξησης του traffic των σελίδων σας που όμως χρειάζεται να είναι από ιστοσελίδες με παρόμοιο περιεχόμενο. Βέβαια για να αποκτήσετε link, πιο εύκολο και πιο αποτελεσματικό, και ειδικά για το ξεκίνημα σας, είναι το να συγγράψετε μερικά άρθρα και να τα δημοσιεύσετε σε ιστοσελίδες που δέχονται και προωθούν τα κείμενά σας όπως είναι το Ezinearticles.com και το Ελληνικό Way.gr. Αυτός ο τρόπος είναι ο πιο εύκολος και ο πιο ανέξοδος για να αποκτήσετε επισκεψιμότητα, backlinks και αναγνωρισιμότητα.

Το σίγουρο είναι ότι στην πάροδο του χρόνου, προσφέροντας ποιοτικό περιεχόμενο και προωθώντας το κατάλληλα θα εδραιωθείτε και θα καταξιωθείτε στον χώρο που ανήκετε.

Σχετικές αναζητήσεις:

  • Αύξηση επισκεψιμότητας
  • αύξηση επισκεψιμότητας Blog
  • επισκεψιμότητας
  • επισκεψιμότητα blog
  • αύξηση επισκεψιμότητας ιστοσελίδας
  • αυξηση επισκεψιμοτητας site
  • επισκεψιμοτητα site
  • πως θα αποκτήσει επισκεψιμότητα το site μου?
  • related:marketingr info/plan/how-to-raise-website-traffic/ istoselida episkepsimotita
  • τροποι να αυξήσεις το twitter

Keywords.

Γιατί τελικά οι λέξεις κλειδιά είναι τόσο σημαντικές για το seo;

Θα σας απαντήσω με ένα παράδειγμα. Ας υποθέσουμε ότι μια κοπέλα που πρόσφατα απόκτησε ένα καινούργιο laptop, αποφάσισε να ψάξει στο internet για να βρει μια θήκη μεταφοράς. Συγκεκριμένα αποφάσισε να αγοράσει μια «ροζ θήκη laptop». Εάν βρει το site σας στην κορυφή των αποτελεσμάτων, τότε είναι πολύ πιθανό να την αγοράσει από εσάς!

Χρησιμοποιώντας το παραπάνω παράδειγμα είναι χρήσιμο να τονίσουμε και το εξής: δεν παίζει πάντα ρόλο η ποσότητα των επισκεπτών στην ιστοσελίδα σας, αλλά το πόσοι θα μετατραπούν σε πελάτες και θα αγοράσουν το προϊόν ή την υπηρεσία σας. Θέλουμε να πούμε δηλαδή ότι είναι πιο πιθανό να προβεί κάποιος σε αγορά όταν ψάχνει κάτι συγκεκριμένο (πχ την «ροζ θήκη laptop») παρά κάποιος άλλος που αναζητά laptop αόριστα!

Επισκεψιμότητα.

Πόσες λέξεις πρέπει να είναι οι φράσεις-κλειδιά (τα keywords δηλαδή), που θα πρέπει να χρησιμοποιείτε για να μεγιστοποιήσετε την επισκεψιμότητά σας;

Οι άνθρωποι συνήθως κάνουν αναζητήσεις χρησιμοποιώντας 2 με 3 λέξεις. Οι λιγότεροι χρησιμοποιούν μία λέξη μόνο, ενώ ένα μικρό ποσοστό χρηστών πραγματοποιεί τις αναζητήσεις του με  πάνω από τρείς.

keywords-seo

Όσο και αν φαντάζει περίεργο, συνήθως καλύτερα από όλα αποδίδουν οι μεγαλύτερες φράσεις αναζήτησης για αύξηση κερδών, και αυτό γιατί μιλάμε για στοχευμένη επισκεψιμότητα που είναι διατεθειμένη να προβεί σε αγορές.

Άρα δεν πρέπει να ψάχνετε μόνο δημοφιλείς λέξεις-κλειδιά αλλά αυτές που θα μετατρέψουν την επισκεψιμότητα στην ιστοσελίδα σας σε κέρδος!

Μερικά χρήσιμα στατιστικά στοιχεία:

  • Όταν οι χρήστες του Ίντερνετ αναζητούν να αγοράσουν κάποιες υπηρεσίες ή προϊόν, περισσότεροι από 8 στους 10 βασίζονται στις μηχανές αναζήτησης.
  • Το 85% αυτών που πραγματοποιούν αναζητήσεις δεν κλικάρουν σε επί πληρωμής διαφημιστικά, αλλά σε αποτελέσματα των λεγόμενων natural listings.
  • Όταν σας βρίσκουν από τις πρώτες θέσεις των αποτελεσμάτων των search engines, το conversion rate των πωλήσεών σας είναι κατά 30% αυξημένο.

Σχετικές αναζητήσεις:

  • επισκεψιμοτητα blogs
  • επισκεψιμότητα
  • ποσα keywords πρεπει να χρησιμοποιουνται στο seo?
  • ποιες αγορές αποδίδουν κέρδη
  • επισκεψιμότητα μπλογκ
  • ποσοι επισκεπτες site αγοραζουν τελικα
  • ποσοστα επισκεψιμοτητασ blog στην ελλαδα
  • ποσοστα επισκεψιμοτητας ενός video
  • σημαντικοτερες keywords στην ελλαδα
  • blogs kai kerdh

Το 2009 είδαμε πολλές αλλαγές αλλά και προσθήκες σον κόσμο του search engine optimization και του internet marketing γενικότερα.

Μερικά από τα πιο σημαντικά γεγονότα ήταν το λανσάρισμα του Bing, η αναγγελία του Google για το Caffeine αλλά και η συμμαχία Microsoft και Yahoo για την εξυπηρέτηση των online αναζητήσεών μας! (Microsoft & Yahoo deal)

Το SEO για το 2010 αναμένεται να είναι συνταρακτικό αφού θα κυριαρχήσει ή τουλάχιστον θα σηματοδοτήσει την αρχή για το internet πραγματικού χρόνου. Θέλοντας να πάρουμε μια γεύση των πιο σημαντικών αλλαγών σας παραθέτουμε τα όσα νομίζουμε ότι θα μας κάνουν να ασχοληθούμε μαζί τους και να χρειάζεται να εστιάσουμε περισσότερο την προσοχή μας.

1. Μειώστε τον χρόνο φόρτωσης των ιστοσελίδων σας (Google Page Speed).

Πριν από μερικούς μήνες το Google γνωστοποίησε τις προθέσεις του για τη σημαντικότητα της μείωσης του χρόνου φόρτωσης των ιστοσελίδων και την ανακοίνωσή του ως ενός επιπρόσθετου page rank factor. Στην θεωρία αναφέρεται ότι όσο πιο γρήγορα φορτώνει ένα site, τόσο μεγαλύτερες είναι και οι πιθανότητες του να πλασάρεται καλύτερα στα αποτελέσματα του Google για τα keywords που στοχεύει.

2. Τοποθετήστε την επιχείρησή σας στο Local Business Center.

Πρόσφατα το Google έκανε διαθέσιμο και στην Ελλάδα το Local business center, που δίνει τη δυνατότητα να τοποθετήσετε την επιχείρησή σας στη διαδικτυακή λίστα που διαθέτει και μπορείτε με αυτό τον τρόπο να την προβάλετε εύκολα και αποτελεσματικά αφού όσοι ψάχνουν επιχειρήσεις και μαγαζιά στην περιοχή τους θα σας προτιμήσουν!

3. Ασχοληθείτε με τα Social Media.

Τα Social Medias, προβλέπεται να έχουν την τιμητική τους το 2010 αφού οι επιχειρήσεις αναμένεται να τα χρησιμοποιήσουν για να κερδίσουν περισσότερους πελάτες. Η κοινωνική δικτύωση μέσω του Twitter, του Facebook και των υπόλοιπων μέσων βοηθάει δραστικά στην αναγνωρισιμότητα των προϊόντων σας και χρίζει πλέον απαραίτητη την παρουσία σας σε αυτά εφόσον θέλετε να έχετε μία αξιοπρεπή ηλεκτρονική παρουσία.

4. Βελτιστοποιείστε το site σας για χρήστες κινητών συσκευών.

Χρονικά είναι μια πολύ καλή στιγμή με την όλη τεχνολογική επανάσταση που έχει υπάρξει στις συσκευές των κινητών τηλεφώνων η ανάπτυξη της στόχευσής σας και στους χρήστες συσκευών που έχουν πρόσβαση στο internet. Αρκετοί άνθρωποι στην Ελλάδα χρησιμοποιούν πλέον το κινητό τους για να μπουν στο Facebook ή να δουν το email τους ή ακόμη και να ψάξουν για κάτι που τουλάχιστον γεωγραφικά τους εξυπηρετεί. Άρα αξίζει να δώσετε την προσοχή σας και να προμηθευτείτε ίσως ένα domain name εξειδικευμένο για αυτόν τον σκοπό, του τύπου: onoma-site.mobi.

Θέλοντας να κλείσουμε, θα θέλαμε να αναφερθούμε και σε έναν πολύ σημαντικό παράγοντα που πρέπει να λαμβάνετε υπόψη σας σε καθημερινή βάση και δεν έχει σχέση μόνο με την έλευση του 2010. Αυτός δεν είναι άλλος από την ανάλυση των στατιστικών του site σας αφού εργαλεία όπως το Google Analytics, συνθέτουν μια πολύ καλή εικόνα του τι συμβαίνει και για το ποιες είναι οι αντιδράσεις των χρηστών που πλοηγούνται στην ιστοσελίδα σας. Γνωρίζοντας το ποιες σελίδες τους ενδιαφέρουν και του τι τους κινεί την περιέργεια μπορείτε να βελτιώσετε τις υπηρεσίες που προσφέρετε και να αυξήσετε τις πωλήσεις και τα κέρδη σας!

Σχετικές αναζητήσεις:

  • medias email loc:GR
  • seo page speed
  • χρόνος φόρτωσης ιστοσελίδας

Ο καλύτερος τρόπος για να βελτιστοποιήσετε την αξία, το κύρος αλλά και τις επιδόσεις του site σας είναι αναμφισβήτητα το Search Engine Optimization.

Το SEO είναι το μέσο που μετατρέπει το περιεχόμενο της ιστοσελίδας σας σε σημείο αναφοράς. Θέλοντας να δώσουμε μια γενικότερη εικόνα των όσων αναλύουμε μέσα απο το site μας, θα μπορούσαμε συνοπτικά να αναφέρουμε τα παρακάτω ως κάποιες χρήσιμες συμβουλές – κάποια SEO tips (Search engine optimization tips), που βοηθούν στην αποτελεσματική βελτιστοποίηση των ιστοσελίδων σας:

1 – Page Titles (Τίτλοι Σελίδας). Σκοπός των τίτλων της κάθε σελίδας είναι να υποδυκνύει το περιεχόμενο που εμπεριέχεται σε αυτήν. Σιγουρευτείτε λοιπόν, οι τίτλοι σας να είναι καθαροί από άσχετες και χωρίς σημασία λέξεις, οτι εμπεριέχουν τα keywords – τις λέξεις κλειδιά που πρέπει, και οτι τέλος δίνουν έμφαση στο τι πρόκειται να διαβάσει ο επισκέπτης. Μήν ξεχνάτε, οτι οι search engines χρησιμοποιούν τον τίτλο στα αποτελέσματά τους και άν είναι καλός και επεξηγηματικός τότε θα είναι και πιο αποδοτικός και για τους χρήστες που αναζητούν κάτι συγκεκριμένο.

2 – Heading Tags (Επικεφαλίδες). Εάν φτιάχνετε μια ιστοσελίδα, έχετε τη δυνατότητα επιλογής ανάμεσα σε πολλές επικεφαλίδες όπως H1,H2,H3 κτλ. Είναι απαραίτητο να τις χρησιμοποιήσετε ιεραρχικά – δηλαδή την H1 επικεφαλίδα ώς τη συμαντικότερη, την H2 ως την αμέσως πιο σημαντική κοκ.

3 – Alt Tags. Εκμεταλλευτείτε τα alt tags που μπορείτε να προσθέσετε στις εικόνες που χρησιμοποιείτε στις ιστοσελίδες σας, και πετύχετε δύο σημαντικά πράγματα: πρώτον την εξυπηρέτηση των ανθρώπων που έχουν προβλήματα όρασης (αφού όταν δέν μπορούν να δούν την εικόνα διαβάζουν το περιεχόμενο των alt tags), και δεύτερον την ευκαιρία που σας δίνεται να προσθέσετε έξτρα λέξεις κλειδιά που θα σας βοηθήσουν στην καλύτερη κατάταξή σας στα αποτελέσματα των search engines.

4 – Πλοήγηση. Βεβαιωθείτε οτι υπάρχει διαθέσιμη η βασική πλοήγηση στο πάνω και στο κάτω μέρος του site σας. Για να διευκολύνετε τους αναγνώστες σας αλλά και τις μηχανές αναζήτησης (αφού όσους περισσότερους τρόπους τις δίνετε για να ανακαλύψουν τη δομή του site σας τόσο καλύτερο είναι),  μήν ξεχάστε να τοποθετήστε το βασικό μενού και στη βάση των σελίδων σας.

5 – URL. Βελτιστοποιήσετε και δώστε νόημα στις διευθύνσεις των ιστοσελίδων σας. Διευθύνσεις του τύπου http://www.site.gr/goto.php?page=3245 πρέπει να αποφεύγονται αφού δέν βοηθάνε ούτε τα web spiders αλλά και ούτε είναι φιλικά προς τους χρήστες. Τα αρνητικά τους σημεία; Αφενός είναι σχεδόν αδύνατον να απομνημονευτούν και αφετέρου δέν προσφέρουν βοήθεια στο SEO αφού δέν περιέχουν keywords. Η καλύτερη εικόνα που πρέπει να έχει μία διεύθυνση είναι της μορφής: http://www.site.gr/marketing/website-promotion.html.

6 – Meta tags. Χρησιμοποιήστε τα meta tags keywords και το meta tag description. Τα πρώτα χαρακτηρίζουν την κάθε σελίδα αφού εμπεριέχουν τις κυριότερες λέξεις κλειδιά της κάθε σελίδας, ενώ τα δεύτερα δίνουν μια σύντομη περίληψη – περιγραφή των όσων εμπεριέχονται.

7 – Sitemap. Δημιουργήστε ένα sitemap (έναν χάρτη ιστοτόπου), και κρατήστε τον ενημερωμένο για να διασφαλίσετε οτι το Google, το Yahoo! και τα λοιπά γνωστά search engines έχουν μια ολοκληρωμένη εικόνα του ιστοτόπου σας.

8 – Robots. Δημιουργήστε και χρησιμοποιείστε ένα robots.txt για να επιλέξετε τί θα πρέπει να αποκλείετε απο τις μηχανές αναζήτησης να αποθηκεύσουν για μελλοντική τους χρήση. Με αυτόν τον τρόπο σιγουρεύεστε οτι δέν θα έχετε κάποια ποινή εάν υπάρχει διπλό περιεχόμενο κάπου στο site σας.

9 – Keywords. Τέλος σιγουρευτείτε οτι οι σελίδες σας εμπεριέχουν τα keywords, τις επιθυμητές λέξεις-κλειδιά για τις οποίες στοχεύετε να τοποθετηθείτε ψηλά στα αποτελέσματα των αναζητήσεων. Μήν το παρακάνετε απλά βεβαιωθείτε οτι ξεχωρίζουν οι λέξεις και οι φράσεις που είναι πιο σημαντικές για το SEO σας!

Σχετικές αναζητήσεις:

  • seo tips
  • search engine optimization tips
  • χρησιμες συμβουλες για seo
  • keywords tips
  • seo τιτλοες σελίδας
  • ti einai to search tips
  • tips seo
  • tips για seo
  • ιστοσελιδα που μετατρεπει λεξεισ σε εικονες
  • κουμπια navigation για ιστοσελίδες