Tags Posts tagged with "Google Panda"

Google Panda

Στις 24 Απριλίου 2012 το Google άλλαξε τον τρόπο με τον οποίο ξέρουμε το SEO αφού λάνσαρε ένα “spam update” το επονομαζόμενο Penguin update που είναι κατά κάποιον τρόπο η συνέχεια του Panda ή εάν θέλετε ένα συγκεκριμένο κομμάτι – επέκτασή του που στοχεύει στην εξάλειψη / μείωση ισοτόπων που δεν στηρίζονται σε ποιοτικό περιεχόμενο ή που ακολουθούν περίεργες τακτικές προώθησης καταδικαστέες από τα Quality Guidelines του Google.

Σχετικές αναζητήσεις:

  • lnkd in
  • penguin update
  • kung fu panda
  • seo tips 2012
  • penguin update greece
  • penguin google
  • panda update
  • google penguin
  • keyword research tool free
  • google’s panda and penguin update

Πώς να βελτιώσετε το SEO και τα SE rankings

 

Μετά την έλευση του Google Panda και των ενημερώσεων του, οι κατατάξεις στη συγκεκριμένη μηχανή αναζήτησης αυξομειώνονται διαρκώς και επηρεάζουν έναν μεγάλο αριθμό ιστοσελίδων (ποιοτικών και μη).

Αυτό που δείχνει να φαντάζει πιο σημαντικό για τον ενημερωμένο αλγόριθμο του Google είναι μια σειρά πραγμάτων που σχετίζονται με το onsite seo optimization, την online κοινωνική υπόσταση ενός site αλλά και τον τρόπο συμπεριφοράς των επισκεπτών του.

Για να γίνω πιο σαφής, με το πρώτο κομμάτι της βελτιστοποίησης των ιστοσελίδων επάνω στο site (onsite optimization) καθίσταται πιο σημαντικό από ποτέ το τι περιεχόμενο χρησιμοποιείται μέσα σε αυτό.

Λύσεις που περιλαμβάνουν την αντιγραφή αυτούσιων κειμένων από άλλα sites ή τη συγγραφή κακογραμμένων άρθρων θεωρούνται αναποτελεσματικές, ανίκανες στο να βοηθήσουν στην επίτευξη υψηλών κατατάξεων και σε αρκετές περιπτώσεις επιβλαβείς για τον εκάστοτε ιστότοπο.

Το Google και οι λοιπές μηχανές αναζήτησης θέλουν να προσφέρουν τα καλύτερα δυνατά αποτελέσματα στους χρήστες – πελάτες τους και για αυτό συνεχώς τροποποιούν, προσθέτουν και εξελίσσουν τον τρόπο με τον οποίο συνυπολογίζουν και κατατάσσουν τις ιστοσελίδες.

Ιδιαίτερα χρήσιμο για το onpage optimization είναι μια σωστή δομή και μια συνέχεια τίτλων, urls και περιεχόμενου.

Συγκεκριμένα στους τίτλους (στις επικεφαλίδες) πρέπει να χρησιμοποιούνται οι λέξεις-κλειδιά των άρθρων, στα URLs να χρησιμοποιούνται αυτές οι επιλεγμένες λέξεις και τέλος στο περιεχόμενο να εμπεριέχονται προτάσεις και κείμενα που να είναι άμεσα συσχετιζόμενα με αυτά.

Σχετικές αναζητήσεις:

  • google panda
  • seo google
  • search engine optimization google
  • google seo panda
  • ποιο ειναι το καλύτερο το seo η social media
  • site search by panda
  • αλγόριθμοι αναζήτησης ιστοσελίδων
  • αντιγραφη περιεχομενου και seo
  • λεξεις κλειδια site
  • φαινεται το site στο google search