Tags Posts tagged with "Crawlers"

Crawlers

Στην διαδικασία της προώθησης ενός site υπάρχουν μερικοί παράγοντες κατάταξης που δρουν αρνητικά, και αντί να επιφέρουν καλύτερα αποτελέσματα οδηγούν σε κυρώσεις και στα λεγόμενα ranking penalties. Τις περισσότερες φορές εφαρμόζονται SEO τεχνικές που βλάπτουν δύο από τα σημαντικότερα πράγματα στο internet: την κατάταξη και την online φήμη της εταιρείας, του προϊόντος ή της ιστοσελίδας που αφορά.

Αυτά που θα πρέπει να αποφθεχθούν είναι οι λεγόμενες black hat τεχνικές που είναι εκ διαμέτρου αντίθετες με τις οδηγίες – τα επονομαζόμενα search engine guidelines. Συγκεκριμένα τα πιο γνωστά που συνήθως ακολουθούνται είναι η συμμετοχή σε link farms, η ανταλλαγή συνδέσμων με spam sites, η εφαρμογή βλαβερών τεχνικών απόκρυψης κειμένου όπως το keyword stuffing αλλά και η άγνοια του χρόνου που μπορεί μια ιστοσελίδα να βρίσκεται offline ή να είναι μη προσβάσιμη για πλοήγηση.

Η εφαρμογή βλαβερών τεχνικών απόκρυψης και το malicious cloaking χρησιμοποιούνται για παράδειγμα για να ξεγελάσουν είτε τις μηχανές αναζήτησης είτε τους χρήστες.

Για την ακρίβεια το cloaking υφίσταται όταν τα search engines “βλέπουν” και έχουν κάνει crawl ένα website, ενώ όμως στην πραγματικότητα οι χρήστες μεταφέρονται σε ένα άλλο ή σε κάποια ιστοσελίδα διαφορετική. Εύλογα μπορεί να αναρωτηθείτε γιατί να προβεί κάποιος σε μια τέτοια ενέργεια.

Αρχικά εφαρμόστηκε από sites που κατατάσσονταν σε υψηλές θέσεις και ήθελαν οι ανταγωνιστές τους να μην ξέρουν τι έχουν κάνει στον κώδικα τους, και να μην μπορούν να αντιγράψουν τις κινήσεις τους και έτσι οι επισκέπτες τους έβλεπαν κανονικά το site αλλά ο κώδικας που βρισκόταν στο source view ήταν διαφορετικός. Γρήγορα όμως η τεχνική αυτή χρησιμοποιήθηκε για βλαβερούς σκοπούς και sites με παράνομο υλικό να κάνουν cloaking για να φαίνονται καθόλα νόμιμα και να κατατάσσονται με αυτόν τον τρόπο κανονικά για keywords της επιλογής τους.

Σήμερα η τεχνική αυτή τιμωρείται αυστηρά από τις μηχανές αναζήτησης και μπορεί να περιλαμβάνει μέχρι και την ολοκληρωτική διαγραφή από το indexing τους.

Ανάλογη τύχη μπορεί να έχει η ιστοσελίδα σας εάν συνδέεται με ανεπιθύμητα site. Μπορείτε να το αντιληφθείτε εάν απλά σας πούμε ότι είναι σαν να προτείνετε στους φίλους σας να λαμβάνουν ανεπιθύμητη αλληλογραφία. Αυτό θα μπορούσε να σημαίνει ότι είσαστε μέρος αυτής της spam αλληλογραφίας και ότι επωφελείστε από αυτήν. Το Google λοιπόν στην περίπτωση που διαθέτετε links προς τέτοια κακόβουλα website θα σας τιμωρήσει αφού θα σημαίνει ότι δεν παρέχετε καλό και αξιόπιστο περιεχόμενο.

Σε γενικότερα πλαίσια θα πρέπει να είσαστε εξαιρετικά προσεκτικοί σε κινήσεις που χαρακτηρίζουν ή αν θέλετε φωτογραφίζουν το προφίλ σας. Τα links που περιλαμβάνετε στο site σας είναι ένα από τα στοιχεία που καθορίζουν το ποιοι είστε σε διαδικτυακό επίπεδο.

Σχετικές αναζητήσεις:

  • κατάταξης
  • διαγραφη μηχανης αναζητησης
  • παραγοντες
  • seo code
  • cloaking seo
  • αρνητικα των μηχανων
  • web spider and crawler greek
  • διαγραφη search engine
  • βλαβερα sites
  • υποβολή πρόσθεση site στις μηχανες αναζήτησης

Μηχανές αναζήτησης – Κατάλογοι – Pay Per Click μηχανές αναζήτησης

Οι μηχανές αναζήτησης κατηγοριοποιούνται συνήθως στις ακόλουθες ομάδες:

1. στις Μηχανές αναζήτησης που είναι crawler-based,
2. στους Καταλόγους, και
3. στις PPC (pay per click) μηχανές αναζήτησης (σε αυτές δηλαδή που βασίζονται στη πληρωμή ανά κλικ)

Αναλυτικότερα:

1. Οι μηχανές αναζήτησης (όπως π.χ. το Google) χρησιμοποιούν εξελιγμένα προγράμματα ηλεκτρονικών υπολογιστών που αποκαλούνται “αράχνες”. Αυτές οι “αράχνες” (τα επονομαζόμενα crawlers), κάνουν περιήγηση στο Ίντερνετ, αναλύουν τις ιστοσελίδες που βρίσκουν, και προγραμματισμένα αρχειοθετούν τα περιεχόμενά τους σε μεγάλες βάσεις δεδομένων. Oι βάσεις δεδομένων γίνονται το σημεία αναφοράς για τις αναζητήσεις που πραγματοποιούνται, καθώς και για τα αποτελέσματα που παρουσιάζονται στον χρήστη.

Οι καταγεγραμμένες σελίδες κατατάσσονται κάθε φορά ανάλογα με τη δημοτικότητα και τη καταλληλότητα τους για τις φράσεις και τις λέξεις-κλειδιά που χρησιμοποιούνται. Εμφανίζονται με τη μορφή λίστας, και είναι ταξινομημένες ανάλογα με τη δημοτικότητα και το βαθμό σχετικότητάς τους.

Η όλη διαδικασία κατάταξης βασίζεται σε αλγόριθμους και μαθηματικές εξισώσεις που καθορίζουν τη δημοτικότητα και τη συνάφεια της κάθε ιστοσελίδας. Κατανοώντας αυτούς τους παράγοντες μπορούμε να μεγιστοποιήσουμε τη κίνηση και την επιτυχία της ιστοσελίδας μας και να θεωρήσουμε οτι έχουμε εφαρμόσει σωστό Search Engine Optimization.

2. Οι Κατάλογοι είναι θεματικοί οδηγοί και βασίζονται στο ανθρώπινο δυναμικό. Αποτελούνται από κύριες κατηγορίες και υποκατηγορίες συνδέσμων διαδικτυακών τόπων. Οι πιο δημοφιλείς κατάλογοι είναι το Yahoo! και το ODP.

3. Οι PPC μηχανές αναζήτησης (δηλαδή αυτές που βασίζονται σε πληρωμή ανά κλικ) εμφανίζουν αποτελέσματα που στηρίζονται σε διαφημιστική καμπάνια. Συγκεκριμένα, οι διαφημιστές επιλέγουν  για τις αναζητήσεις λέξεις-κλειδιά ή και ολόκληρες προτάσεις για τις οποίες θα εμφανίζονται τα site τους.

Ο όρος pay per click (PPC) αναφέρεται στο κόστος της παράδοσης ενός επισκέπτη στη διαφημιζόμενη ιστοσελίδα, γνωστός ως “click-through».

Στο site μας θα εστιάσουμε την προσοχή σας στο πώς θα βελτιστοποιήσετε την ιστοσελίδα που διαθέτετε έτσι ώστε να είναι ανιχνεύσιμη από τις μηχανές αναζήτησης και να προσελκύσει περισσότερους επισκέπτες.

Σχετικές αναζητήσεις:

  • μηχανες αναζήτησης
  • εισαγωγη σε μηχανες αναζητησης
  • Εισαγωγη ιστοσελιδας σε μηχανες αναζήτησης
  • εισαγωγή url
  • υποβολή ιστοσελίδες σε μηχανές αναζήτησεις
  • εισαγωγη url στη μηχανη αναζητησης στη google
  • εισαγωγη στο google
  • εισαγωγή ιστότοπου στις μηχανές αναζήτησης
  • εισαγωγη στις μηχανες αναζητησης
  • εισαγωγη σελιδασ στο google

Οι μηχανές αναζήτησης δεν περιλαμβάνουν όλες τις σελίδες ενός site, αλλά αντιθέτως προσθέτουν μόνο αυτές που θεωρούν ως τις πιο πολύτιμες από άποψη περιεχομένου.

Μερικές από τις σελίδες σας είναι σίγουρα πιο αναγκαίο να συμπεριληφθούν από κάποιες άλλες. Για παράδειγμα, η σελίδα που έχετε με τις υπηρεσίες σας είναι πιο σημαντικό να συμπεριληφθεί από ότι εκείνη που έχετε τη φόρμα επικοινωνίας.

Αυτή η διαφοροποίηση δυστυχώς δεν μπορεί να γίνει αντιληπτή από τα crawlers των search engines δίχως τη δική σας συνεισφορά και για αυτό θα πρέπει να κάνετε το λεγόμενο submission to search engines δηλαδή την υποβολή της ιστοσελίδας σας στους καταλόγους των μηχανών αναζήτησης.

Το πρώτο και το πιο σημαντικό submission που θα πρέπει να κάνετε είναι στο Google (submit site to Google), μιας και είναι ο βασιλιάς στις προτιμήσεις των χρηστών του internet παγκοσμίως. Ενδεικτικά σας αναφέρουμε τα πιο σημαντικά site που θα πρέπει να κάνετε προσθήκη του url που διαθέτετε και είναι τα παρακάτω:

– Submit url to Yahoo!
– Add site to Bing
– Add url to Dmoz

Σας προτείνουμε μόνο αυτά τα 4 γιατί όλες οι μικρότερες μηχανές αναζήτησης αντλούν τα περιεχόμενά τους από αυτά.

Συγκεκριμένα:
– το Google τροφοδοτεί με αποτελέσματα το AOL, το Ask και το Netscape
– το Yahoo τροφοδοτεί με αποτελέσματα το Altavista,το Lycos και το AllTheWeb

ενώ τα παραπάνω τροφοδοτούν με τη σειρά τους και εκατοντάδες άλλες μικρότερες μηχανές αναζήτησης παγκοσμίως.

Ο λόγος που σας αναφέρουμε και το Dmoz, είναι γιατί θεωρείται ως «one of the largest human edited website directories», ένα από τα μεγαλύτερα αρχεία ιστοσελίδων δηλαδή που υπάρχουν στο διαδίκτυο. Το βασικό θέμα με το Dmoz είναι να κάνετε την προσθήκη της ιστοσελίδας σας και μετά να ασχοληθείτε με άλλα θέματα που θα έχουν κάποιο αντίκτυπο πιο άμεσο, αφού η όλη διαδικασία της προσθήκης στο Dmoz μπορεί να διαρκέσει μέχρι και αρκετά χρόνια!

Σε αντίθεση με μερικές λανθασμένες αντιλήψεις, η παραπάνω διαδικασία υποβολής πρέπει να γίνει μόνο μία φορά και μετά πρέπει να ακολουθηθεί η υποβολή του sitemap της ιστοσελίδας σας. Η υποβολή του sitemap είναι μια σημαντική διαδικασία που πρέπει να την επαναλαμβάνετε κάθε φορά που προσθέτετε νέο περιεχόμενο στο site σας.

Σχετικές αναζητήσεις:

  • προσθηκη site
  • προσθήκη url
  • add url google
  • προσθηκη ιστοσελιδας
  • υποβολη ιστοσελιδας
  • add url
  • υποβολη site
  • site για μηχανες
  • προσθηκη url στο google
  • url ιστοσελιδας

Φιλική πλοήγηση και δημιουργία σωστών συνδέσμων για σωστό Search Engine Optimization

Σε αυτή την ενότητα θέλουμε να αναφερθούμε στη σημαντικότητα ύπαρξης μιας φιλικής προς τον χρήστη πλοήγησης καθώς και την ανάγκη δημιουργίας συνδέσμων που θα είναι ικανοί να ακολουθηθούν από τα web spiders των μηχανών αναζήτησης.

Χρειάζεται να υπάρχει στο site μία σωστή δομή έτσι ώστε αυτή από μόνη της να βοηθάει στην απρόσκοπτη μετακίνηση των crawlers αλλά και κυρίως των ανθρώπων που πλοηγούνται σε αυτό.

Αναλύοντας τα στοιχεία, από πολλές έρευνες βλέπουμε ότι όταν υπάρχει εύκολη πλοήγηση σε μια ιστοσελίδα, αυξάνονται αυτόματα οι πιθανότητες οι χρήστες του να μετατραπούν σε πελάτες.

Επιπλέον η εύκολη πλοήγηση από τις μηχανές αναζήτησης προσφέρει και αυξημένες πιθανότητες καταχώρησης περισσότερων σελίδων στους καταλόγους τους.

Αυτό με τη σειρά του αυξάνει τις καταχωρημένες λέξεις, φράσεις-κλειδιά που απαρτίζουν, και κατά επέκταση χαρακτηρίζουν τον ιστοχώρο σας.

Άρα από τα παραπάνω αντιλαμβανόμαστε τη σημαντικότητα των άρτιων συνδέσμων και της ορθής πλοήγησης.

Σχετικές αναζητήσεις:

  • σύνδεσμοι ιστοσελίδων
  • sindesmoi istoselidon
  • συνδεσμοι σε ιστοσελιδα
  • συνδεσμοι ιστοσελιδες
  • συνδεσμοι για πλοηγηση σε ιστοσελιδα
  • στοιχεια πλοηγησης ιστοσελίδας
  • στοιχεια πλοηγησης
  • πλοήγηση ιστοσελίδας
  • ιστοσελίδες και πλοηγηση
  • ιστοσελιδα συνδεσμοι