Tags Posts tagged with "Στοχευμένη επισκεψιμότητα"

Στοχευμένη επισκεψιμότητα

How to Increase Traffic

How to increase traffic

Όλες οι ιστοσελίδες χρειάζονται επισκεψιμότητα για να χαρακτηριστούν ως επιτυχημένες, και για να είμαστε πιο ακριβείς χρειάζονται στοχευμένη επισκεψιμότητα. Για να μπορέσουμε να διασφαλίσουμε ότι το site μας θα αποδώσει και ότι οι επισκέπτες του θα μετατραπούν σε πελάτες μας, τότε θα πρέπει να υπάρξει ένας πολύ προσεκτικός σχεδιασμός και να βρεθούν οι κατάλληλοι τρόποι αύξησης της επισκεψιμότητας (how to increase traffic). Αυτό που θέλουμε είναι να έχουν την πρόθεση να αγοράσουν αυτά που έχουμε προς πώληση, ή να κάνουν εγγραφή στο blog του site και στη λίστα αλληλογραφίας (mailing list) που διατηρούμε.

Αυτό που είναι ζωτικής σημασίας είναι η βελτιστοποίηση της ιστοσελίδας μας για τα σωστά keywords, για τις σωστές λέξεις κλειδιά. Θέλουμε οι επισκέπτες να προέρχονται όσο το δυνατόν περισσότερο από αναζητήσεις που έγιναν με λέξεις κλειδιά άμεσα συσχετισμένα με το ύφος και το περιεχόμενο της σελίδας μας.

Για αυτόν τον σκοπό η χρησιμοποίηση keyword research tools όπως το εξαιρετικό δωρεάν Εργαλείο Λέξεων-Κλειδιών που διατηρεί το Google είναι πολύ σημαντική υπόθεση. Ακόμα είναι απαραίτητη η χρησιμοποίηση meta tags με τα κύρια keywords στον τίτλο (page title) και την περιγραφή (meta description). Δημιουργήστε και διατηρήστε τις σελίδες σας όσο το δυνατόν με πιο φυσικό ύφος και όχι σκεπτόμενοι μόνο τις μηχανές αναζήτησης και το seo. Θυμηθείτε επίσης να χρησιμοποιείτε πάντα λέξεις που υπάρχουν στο περιεχόμενο της κάθε σελίδας, αφού στοιβάζοντας απλά πολλά keywords για να επωφεληθείτε κινδυνεύετε να αποκλειστείτε από τα αποτελέσματα των search engines.

Ένας επιπρόσθετος αποτελεσματικός τρόπος για να αυξήσετε την επισκεψιμότητα στην ιστοσελίδα σας, είναι και η προσθήκη ενός blog. Με αυτόν τον τρόπο και με τα άρθρα που θα δημοσιεύετε, θα δίνετε συνεχώς φρέσκο περιεχόμενο που λατρεύουν οι μηχανές αναζήτησης. Εφόσον διατηρήσετε και προβάλλετε σωστά το blog σας, θα έχετε αποκτήσει έναν σημαντικό τρόπο να προσελκύσετε targeted traffic (στοχευμένη επισκεψιμότητα). Το ίδιο σημαντικά είναι και τα RSS feeds αφού είναι ικανά να ενημερώνουν τους επισκέπτες και τους πελάτες σας για όλα τα νέα σας που δημοσιεύετε χωρίς καν να χρειάζεται να επισκεφτούν το site σας!

Η απόκτηση συνδέσμων προς το website σας είναι ένας επιπρόσθετος παράγοντας αύξησης του traffic των σελίδων σας που όμως χρειάζεται να είναι από ιστοσελίδες με παρόμοιο περιεχόμενο. Βέβαια για να αποκτήσετε link, πιο εύκολο και πιο αποτελεσματικό, και ειδικά για το ξεκίνημα σας, είναι το να συγγράψετε μερικά άρθρα και να τα δημοσιεύσετε σε ιστοσελίδες που δέχονται και προωθούν τα κείμενά σας όπως είναι το Ezinearticles.com και το Ελληνικό Way.gr. Αυτός ο τρόπος είναι ο πιο εύκολος και ο πιο ανέξοδος για να αποκτήσετε επισκεψιμότητα, backlinks και αναγνωρισιμότητα.

Το σίγουρο είναι ότι στην πάροδο του χρόνου, προσφέροντας ποιοτικό περιεχόμενο και προωθώντας το κατάλληλα θα εδραιωθείτε και θα καταξιωθείτε στον χώρο που ανήκετε.

Σχετικές αναζητήσεις:

  • Αύξηση επισκεψιμότητας
  • αύξηση επισκεψιμότητας Blog
  • επισκεψιμότητας
  • επισκεψιμότητα blog
  • αύξηση επισκεψιμότητας ιστοσελίδας
  • αυξηση επισκεψιμοτητας site
  • επισκεψιμοτητα site
  • πως θα αποκτήσει επισκεψιμότητα το site μου?
  • related:marketingr info/plan/how-to-raise-website-traffic/ istoselida episkepsimotita
  • τροποι να αυξήσεις το twitter

Keywords.

Γιατί τελικά οι λέξεις κλειδιά είναι τόσο σημαντικές για το seo;

Θα σας απαντήσω με ένα παράδειγμα. Ας υποθέσουμε ότι μια κοπέλα που πρόσφατα απόκτησε ένα καινούργιο laptop, αποφάσισε να ψάξει στο internet για να βρει μια θήκη μεταφοράς. Συγκεκριμένα αποφάσισε να αγοράσει μια «ροζ θήκη laptop». Εάν βρει το site σας στην κορυφή των αποτελεσμάτων, τότε είναι πολύ πιθανό να την αγοράσει από εσάς!

Χρησιμοποιώντας το παραπάνω παράδειγμα είναι χρήσιμο να τονίσουμε και το εξής: δεν παίζει πάντα ρόλο η ποσότητα των επισκεπτών στην ιστοσελίδα σας, αλλά το πόσοι θα μετατραπούν σε πελάτες και θα αγοράσουν το προϊόν ή την υπηρεσία σας. Θέλουμε να πούμε δηλαδή ότι είναι πιο πιθανό να προβεί κάποιος σε αγορά όταν ψάχνει κάτι συγκεκριμένο (πχ την «ροζ θήκη laptop») παρά κάποιος άλλος που αναζητά laptop αόριστα!

Επισκεψιμότητα.

Πόσες λέξεις πρέπει να είναι οι φράσεις-κλειδιά (τα keywords δηλαδή), που θα πρέπει να χρησιμοποιείτε για να μεγιστοποιήσετε την επισκεψιμότητά σας;

Οι άνθρωποι συνήθως κάνουν αναζητήσεις χρησιμοποιώντας 2 με 3 λέξεις. Οι λιγότεροι χρησιμοποιούν μία λέξη μόνο, ενώ ένα μικρό ποσοστό χρηστών πραγματοποιεί τις αναζητήσεις του με  πάνω από τρείς.

keywords-seo

Όσο και αν φαντάζει περίεργο, συνήθως καλύτερα από όλα αποδίδουν οι μεγαλύτερες φράσεις αναζήτησης για αύξηση κερδών, και αυτό γιατί μιλάμε για στοχευμένη επισκεψιμότητα που είναι διατεθειμένη να προβεί σε αγορές.

Άρα δεν πρέπει να ψάχνετε μόνο δημοφιλείς λέξεις-κλειδιά αλλά αυτές που θα μετατρέψουν την επισκεψιμότητα στην ιστοσελίδα σας σε κέρδος!

Μερικά χρήσιμα στατιστικά στοιχεία:

  • Όταν οι χρήστες του Ίντερνετ αναζητούν να αγοράσουν κάποιες υπηρεσίες ή προϊόν, περισσότεροι από 8 στους 10 βασίζονται στις μηχανές αναζήτησης.
  • Το 85% αυτών που πραγματοποιούν αναζητήσεις δεν κλικάρουν σε επί πληρωμής διαφημιστικά, αλλά σε αποτελέσματα των λεγόμενων natural listings.
  • Όταν σας βρίσκουν από τις πρώτες θέσεις των αποτελεσμάτων των search engines, το conversion rate των πωλήσεών σας είναι κατά 30% αυξημένο.

Σχετικές αναζητήσεις:

  • επισκεψιμοτητα blogs
  • επισκεψιμότητα
  • ποσα keywords πρεπει να χρησιμοποιουνται στο seo?
  • ποιες αγορές αποδίδουν κέρδη
  • επισκεψιμότητα μπλογκ
  • ποσοι επισκεπτες site αγοραζουν τελικα
  • ποσοστα επισκεψιμοτητασ blog στην ελλαδα
  • ποσοστα επισκεψιμοτητας ενός video
  • σημαντικοτερες keywords στην ελλαδα
  • blogs kai kerdh