Tags Posts tagged with "Λέξεις-κλειδιά"

Λέξεις-κλειδιά

Πώς να βελτιώσετε το SEO και τα SE rankings

 

Μετά την έλευση του Google Panda και των ενημερώσεων του, οι κατατάξεις στη συγκεκριμένη μηχανή αναζήτησης αυξομειώνονται διαρκώς και επηρεάζουν έναν μεγάλο αριθμό ιστοσελίδων (ποιοτικών και μη).

Αυτό που δείχνει να φαντάζει πιο σημαντικό για τον ενημερωμένο αλγόριθμο του Google είναι μια σειρά πραγμάτων που σχετίζονται με το onsite seo optimization, την online κοινωνική υπόσταση ενός site αλλά και τον τρόπο συμπεριφοράς των επισκεπτών του.

Για να γίνω πιο σαφής, με το πρώτο κομμάτι της βελτιστοποίησης των ιστοσελίδων επάνω στο site (onsite optimization) καθίσταται πιο σημαντικό από ποτέ το τι περιεχόμενο χρησιμοποιείται μέσα σε αυτό.

Λύσεις που περιλαμβάνουν την αντιγραφή αυτούσιων κειμένων από άλλα sites ή τη συγγραφή κακογραμμένων άρθρων θεωρούνται αναποτελεσματικές, ανίκανες στο να βοηθήσουν στην επίτευξη υψηλών κατατάξεων και σε αρκετές περιπτώσεις επιβλαβείς για τον εκάστοτε ιστότοπο.

Το Google και οι λοιπές μηχανές αναζήτησης θέλουν να προσφέρουν τα καλύτερα δυνατά αποτελέσματα στους χρήστες – πελάτες τους και για αυτό συνεχώς τροποποιούν, προσθέτουν και εξελίσσουν τον τρόπο με τον οποίο συνυπολογίζουν και κατατάσσουν τις ιστοσελίδες.

Ιδιαίτερα χρήσιμο για το onpage optimization είναι μια σωστή δομή και μια συνέχεια τίτλων, urls και περιεχόμενου.

Συγκεκριμένα στους τίτλους (στις επικεφαλίδες) πρέπει να χρησιμοποιούνται οι λέξεις-κλειδιά των άρθρων, στα URLs να χρησιμοποιούνται αυτές οι επιλεγμένες λέξεις και τέλος στο περιεχόμενο να εμπεριέχονται προτάσεις και κείμενα που να είναι άμεσα συσχετιζόμενα με αυτά.

Σχετικές αναζητήσεις:

  • google panda
  • seo google
  • search engine optimization google
  • google seo panda
  • ποιο ειναι το καλύτερο το seo η social media
  • site search by panda
  • αλγόριθμοι αναζήτησης ιστοσελίδων
  • αντιγραφη περιεχομενου και seo
  • λεξεις κλειδια site
  • φαινεται το site στο google search

Μηχανές αναζήτησης – Κατάλογοι – Pay Per Click μηχανές αναζήτησης

Οι μηχανές αναζήτησης κατηγοριοποιούνται συνήθως στις ακόλουθες ομάδες:

1. στις Μηχανές αναζήτησης που είναι crawler-based,
2. στους Καταλόγους, και
3. στις PPC (pay per click) μηχανές αναζήτησης (σε αυτές δηλαδή που βασίζονται στη πληρωμή ανά κλικ)

Αναλυτικότερα:

1. Οι μηχανές αναζήτησης (όπως π.χ. το Google) χρησιμοποιούν εξελιγμένα προγράμματα ηλεκτρονικών υπολογιστών που αποκαλούνται “αράχνες”. Αυτές οι “αράχνες” (τα επονομαζόμενα crawlers), κάνουν περιήγηση στο Ίντερνετ, αναλύουν τις ιστοσελίδες που βρίσκουν, και προγραμματισμένα αρχειοθετούν τα περιεχόμενά τους σε μεγάλες βάσεις δεδομένων. Oι βάσεις δεδομένων γίνονται το σημεία αναφοράς για τις αναζητήσεις που πραγματοποιούνται, καθώς και για τα αποτελέσματα που παρουσιάζονται στον χρήστη.

Οι καταγεγραμμένες σελίδες κατατάσσονται κάθε φορά ανάλογα με τη δημοτικότητα και τη καταλληλότητα τους για τις φράσεις και τις λέξεις-κλειδιά που χρησιμοποιούνται. Εμφανίζονται με τη μορφή λίστας, και είναι ταξινομημένες ανάλογα με τη δημοτικότητα και το βαθμό σχετικότητάς τους.

Η όλη διαδικασία κατάταξης βασίζεται σε αλγόριθμους και μαθηματικές εξισώσεις που καθορίζουν τη δημοτικότητα και τη συνάφεια της κάθε ιστοσελίδας. Κατανοώντας αυτούς τους παράγοντες μπορούμε να μεγιστοποιήσουμε τη κίνηση και την επιτυχία της ιστοσελίδας μας και να θεωρήσουμε οτι έχουμε εφαρμόσει σωστό Search Engine Optimization.

2. Οι Κατάλογοι είναι θεματικοί οδηγοί και βασίζονται στο ανθρώπινο δυναμικό. Αποτελούνται από κύριες κατηγορίες και υποκατηγορίες συνδέσμων διαδικτυακών τόπων. Οι πιο δημοφιλείς κατάλογοι είναι το Yahoo! και το ODP.

3. Οι PPC μηχανές αναζήτησης (δηλαδή αυτές που βασίζονται σε πληρωμή ανά κλικ) εμφανίζουν αποτελέσματα που στηρίζονται σε διαφημιστική καμπάνια. Συγκεκριμένα, οι διαφημιστές επιλέγουν  για τις αναζητήσεις λέξεις-κλειδιά ή και ολόκληρες προτάσεις για τις οποίες θα εμφανίζονται τα site τους.

Ο όρος pay per click (PPC) αναφέρεται στο κόστος της παράδοσης ενός επισκέπτη στη διαφημιζόμενη ιστοσελίδα, γνωστός ως “click-through».

Στο site μας θα εστιάσουμε την προσοχή σας στο πώς θα βελτιστοποιήσετε την ιστοσελίδα που διαθέτετε έτσι ώστε να είναι ανιχνεύσιμη από τις μηχανές αναζήτησης και να προσελκύσει περισσότερους επισκέπτες.

Σχετικές αναζητήσεις:

  • μηχανες αναζήτησης
  • εισαγωγη σε μηχανες αναζητησης
  • Εισαγωγη ιστοσελιδας σε μηχανες αναζήτησης
  • εισαγωγή url
  • υποβολή ιστοσελίδες σε μηχανές αναζήτησεις
  • εισαγωγη url στη μηχανη αναζητησης στη google
  • εισαγωγη στο google
  • εισαγωγή ιστότοπου στις μηχανές αναζήτησης
  • εισαγωγη στις μηχανες αναζητησης
  • εισαγωγη σελιδασ στο google

Το πιο απαραίτητο κομμάτι μετά την απόφαση δημιουργίας online παρουσίας και της προσθήκης περιεχομένου είναι το search engine optimization. Για να μπορέσει να θεωρηθεί αποτελεσματική η διαδικασία βελτιστοποίησης μιας ιστοσελίδας και να καταλαμβάνει μία εκ των πρώτων θέσεων στα αποτελέσματα των μηχανών αναζήτησης, πρέπει το site που δημιουργούμε να είναι search engine friendly!

Υπάρχουν μερικά tags που απαραιτήτως πρέπει να υπάρχουν στον κώδικα της κάθε ιστοσελίδας του site μας, αφού εάν χρησιμοποιηθούν σωστά μπορούν να βελτιώσουν το click through rate*.
*Το click through rate (CTR) είναι ο ρυθμός των clicks που λαμβάνουμε από τους χρήστες που μας βρίσκουν στην λίστα των αποτελεσμάτων της αναζήτησης που πραγματοποίησαν.

ONSITE SEO

Έτσι λοιπόν μπορούμε να αναφέρουμε ως τα πιο σημαντικά τα εξής:

1. Το Title Tag

Χωρίς καμία αμφιβολία τo HTML Title Tag είναι το σημαντικότερο από όλα εκείνα που αφορούν το onsite SEO. Ένας καλός τίτλος μπορεί να βοηθήσει στην απόκτηση μιας καλής κατάταξης ακόμα και στην περίπτωση που το υπόλοιπο μέρος της σελίδας υστερεί.

Όταν τα search engine spiders επισκέπτονται κάποιον ιστοχώρο το πρώτο πράγμα που διαβάζουν σχεδόν αμέσως είναι ο τίτλος του site. Η ανάλυση του υπόλοιπου μέρους της σελίδας γίνεται με βάση του τι βρέθηκε στον τίτλο της.

Έτσι λοιπόν είναι κάτι παραπάνω από σημαντικό να περιλαμβάνετε τα βασικά σας keywords σε κάθε html title και να τα ενώνετε με τα λεγόμενα pipe lines ‘|’ που επιτελούν το έργο της ένωσης των λέξεων κλειδιών του τίτλου σας. Στην περίπτωση του site μας ο τίτλος μεταμορφώνεται ως:

<TITLE>Search Engine Optimization GR | SEO Services Greece</TITLE>

Προσπαθήστε να περιλαμβάνετε μέχρι 3 βασικά keyword phrases στα title tags και ποτέ μην ξεχνάτε ότι προορίζονται για να αναγνωστούν από ανθρώπους και όχι για από τα search engine crawlers!

2. Το Meta Description Tag

Σε συνδυασμό με το Title Tag, το Meta Description Tag είναι καίριας σημασίας για το search engine marketing. Στην πράξη πρέπει να προσθέσετε μια περιγραφική πρόταση του τι περιλαμβάνει η σελίδα που αναφέρεστε.

Βεβαιωθείτε ότι είναι πλούσια και περιεκτική όσων αφορά τις λέξεις κλειδιά και το νόημα που περικλείεται στην κάθε ιστοσελίδα. Αυτή η περιγραφή είναι που εμφανίζεται ακριβώς κάτω από τον τίτλο που επιλέξαμε στο προηγούμενο βήμα και είναι εξίσου σημαντική για την προσέλκυση των χρηστών που έχουν πραγματοποιήσει μια αναζήτηση.
3. Το H1 Heading Tag

Το H1 Heading Tag είναι η ετικέτα που πρέπει να ξεκινάει το περιεχόμενο της κάθε σελίδας. Είναι ο τίτλος που είναι σε έντονη γραφή όταν κάνουμε πλοήγηση σε ένα site (αυτό που ξέρουμε ως επικεφαλίδα), και είναι ο ίδιος τίτλος που στις μηχανές αναζήτησης επισημαίνεται ως κάτι το πολύ σημαντικό – για την ακρίβεια το πιο σημαντικό στοιχείο της σελίδας.

Πολύ σημαντικό είναι και εδώ να συμπεριλαμβάνονται οι πιο βασικές λέξεις ή φράσεις κλειδιά που θέλουμε το κάθε μας web page να στοχεύσει. Θυμηθείτε όμως ότι η κάθε σελίδα πρέπει να έχει το δικό της title tag, page description και h1 title για να μπορεί μας αποδώσει τα μέγιστα σε ότι αφορά το onsite seo.

Σχετικές αναζητήσεις:

  • καταταξη ιστοσελιδων
  • h1 tag what is
  • καταταξη ιστοσελιδας
  • εισαγωγή στα βασικά του on site seo
  • h1 heading tag
  • τι χρειαζεται για seo
  • title seo
  • • long meta descriptions
  • tags
  • on-site seo

Ένα πλήρως επεξηγηματικό video απο τον Matt Cutts για το πώς λειτουργούν οι μηχανές αναζήτησης (search engines) και συγκεκριμένα το Google, όταν πραγματοποιούμε αναζητήσεις για κάθε λέξη-κλειδί που επιλέγουμε.

Το συγκεκριμένο βιντεάκι βρίσκεται και στη σελίδα του Google: How Google Works που αναφέρεται στις αναζητήσεις, στα διαφημιστικά ads, καθώς και στις εφαρμογές που διαθέτει η εταιρεία.

Συνοψίζοντας τα όσα αναφέρονται στο video τα πιο σημαντικά πράγματα που θα πρέπει να εστιάζουμε την προσοχή μας κατα τη δημιουργία των σελίδων μας είναι:

  • Να δίνουμε προσοχή στο πόσες φορές εμπεριέχεται στα κείμενά μας η λέξη-κλειδί που θέλουμε να δώσουμε βάρος για το SEO μας
  • Να σιγουρευόμαστε οτι ο ΤΙΤΛΟΣ (το page title) της σελίδας μας θα αναφέρει τα main keywords μας για τους σκοπούς του search engine optimization
  • Να εμπεριέχουμε εάν είναι δυνατόν τις βασικές μας λέξεις ή φράσεις κλειδιά στην URL όσων web pages διαθέτουμε για την προώθηση των προϊόντων ή των υπηρεσιών μας
  • Να χρησιμοποιούμε όσο το δυνατόν περισσότερα συνώνυμα των λέξεων που χαρακτηρίζουν τη θεματική ενότητα του site μας, πάντα βέβαια με μια φυσική ροή αφού πρωταρχικός μας στόχος είναι η ικανοποίηση των όσων επισκέπτονται το site μας, και όχι τα search engines
  • Και τέλος να προσπαθούμε να αποκτήσουμε όσο το δυνατόν περισσότερα ποιοτικά link απο websites που συνδέονται με το αντικείμενο ενασχόλησης μας

Αφότου δώσουμε βάρος και εξασφαλίσουμε το οτι παρέχουμε όσο το δυνατόν πιο πρόσφατο, αυθεντικό και ταυτόχρονα ποιοτικό περιεχόμενο, θα πρέπει να προβούμε στις απαραίτητες αλλαγές που προστάζει το SEO για να γίνουμε πιο search engine friendly και να έχει απήχηση η δουλειά και το έργο που προσφέρουμε στο target group της επιλογής μας.

Σχετικές αναζητήσεις:

  • Πως λειτουργούν οι μηχανές αναζήτησης
  • τι ειναι οι μηχανες αναζητησης
  • πωσ λειτουργει το facebook
  • μηχανες αναζητησης πως δουλευουν
  • πως λειτουργεί η μηχανή αναζήτησης google
  • target group
  • πώς λειτουργεί το google search
  • πως δουλευουν οι μηχανες αναζητησης
  • τι ειναι μηχανη αναζήτησης
  • πωσ λειτουργει η αναζητηση google

How to Increase Traffic

How to increase traffic

Όλες οι ιστοσελίδες χρειάζονται επισκεψιμότητα για να χαρακτηριστούν ως επιτυχημένες, και για να είμαστε πιο ακριβείς χρειάζονται στοχευμένη επισκεψιμότητα. Για να μπορέσουμε να διασφαλίσουμε ότι το site μας θα αποδώσει και ότι οι επισκέπτες του θα μετατραπούν σε πελάτες μας, τότε θα πρέπει να υπάρξει ένας πολύ προσεκτικός σχεδιασμός και να βρεθούν οι κατάλληλοι τρόποι αύξησης της επισκεψιμότητας (how to increase traffic). Αυτό που θέλουμε είναι να έχουν την πρόθεση να αγοράσουν αυτά που έχουμε προς πώληση, ή να κάνουν εγγραφή στο blog του site και στη λίστα αλληλογραφίας (mailing list) που διατηρούμε.

Αυτό που είναι ζωτικής σημασίας είναι η βελτιστοποίηση της ιστοσελίδας μας για τα σωστά keywords, για τις σωστές λέξεις κλειδιά. Θέλουμε οι επισκέπτες να προέρχονται όσο το δυνατόν περισσότερο από αναζητήσεις που έγιναν με λέξεις κλειδιά άμεσα συσχετισμένα με το ύφος και το περιεχόμενο της σελίδας μας.

Για αυτόν τον σκοπό η χρησιμοποίηση keyword research tools όπως το εξαιρετικό δωρεάν Εργαλείο Λέξεων-Κλειδιών που διατηρεί το Google είναι πολύ σημαντική υπόθεση. Ακόμα είναι απαραίτητη η χρησιμοποίηση meta tags με τα κύρια keywords στον τίτλο (page title) και την περιγραφή (meta description). Δημιουργήστε και διατηρήστε τις σελίδες σας όσο το δυνατόν με πιο φυσικό ύφος και όχι σκεπτόμενοι μόνο τις μηχανές αναζήτησης και το seo. Θυμηθείτε επίσης να χρησιμοποιείτε πάντα λέξεις που υπάρχουν στο περιεχόμενο της κάθε σελίδας, αφού στοιβάζοντας απλά πολλά keywords για να επωφεληθείτε κινδυνεύετε να αποκλειστείτε από τα αποτελέσματα των search engines.

Ένας επιπρόσθετος αποτελεσματικός τρόπος για να αυξήσετε την επισκεψιμότητα στην ιστοσελίδα σας, είναι και η προσθήκη ενός blog. Με αυτόν τον τρόπο και με τα άρθρα που θα δημοσιεύετε, θα δίνετε συνεχώς φρέσκο περιεχόμενο που λατρεύουν οι μηχανές αναζήτησης. Εφόσον διατηρήσετε και προβάλλετε σωστά το blog σας, θα έχετε αποκτήσει έναν σημαντικό τρόπο να προσελκύσετε targeted traffic (στοχευμένη επισκεψιμότητα). Το ίδιο σημαντικά είναι και τα RSS feeds αφού είναι ικανά να ενημερώνουν τους επισκέπτες και τους πελάτες σας για όλα τα νέα σας που δημοσιεύετε χωρίς καν να χρειάζεται να επισκεφτούν το site σας!

Η απόκτηση συνδέσμων προς το website σας είναι ένας επιπρόσθετος παράγοντας αύξησης του traffic των σελίδων σας που όμως χρειάζεται να είναι από ιστοσελίδες με παρόμοιο περιεχόμενο. Βέβαια για να αποκτήσετε link, πιο εύκολο και πιο αποτελεσματικό, και ειδικά για το ξεκίνημα σας, είναι το να συγγράψετε μερικά άρθρα και να τα δημοσιεύσετε σε ιστοσελίδες που δέχονται και προωθούν τα κείμενά σας όπως είναι το Ezinearticles.com και το Ελληνικό Way.gr. Αυτός ο τρόπος είναι ο πιο εύκολος και ο πιο ανέξοδος για να αποκτήσετε επισκεψιμότητα, backlinks και αναγνωρισιμότητα.

Το σίγουρο είναι ότι στην πάροδο του χρόνου, προσφέροντας ποιοτικό περιεχόμενο και προωθώντας το κατάλληλα θα εδραιωθείτε και θα καταξιωθείτε στον χώρο που ανήκετε.

Σχετικές αναζητήσεις:

  • Αύξηση επισκεψιμότητας
  • αύξηση επισκεψιμότητας Blog
  • επισκεψιμότητας
  • επισκεψιμότητα blog
  • αύξηση επισκεψιμότητας ιστοσελίδας
  • αυξηση επισκεψιμοτητας site
  • επισκεψιμοτητα site
  • πως θα αποκτήσει επισκεψιμότητα το site μου?
  • related:marketingr info/plan/how-to-raise-website-traffic/ istoselida episkepsimotita
  • τροποι να αυξήσεις το twitter