Tags Posts tagged with "Αλγόριθμος μηχανών αναζήτησης"

Αλγόριθμος μηχανών αναζήτησης

Πώς επηρεάζει η φιλοξενία ιστοσελίδων το SEO

Η Φιλοξενία ιστοσελίδων ή αλλιώς το Web hosting είναι ένα θέμα που οι περισσότεροι κάτοχοι site δε γνωρίζουν ότι επηρεάζει άμεσα αλλά και έμμεσα το SEO.

Υπάρχουν μια σειρά από παράγοντες που καθορίζουν σε αισθητό βαθμό τη διαφοροποίησή σας από τον ανταγωνισμό και είναι ιδιαίτερα χρήσιμο να το έχετε υπόψη σας κατά την διαδικασία επιλογής του πακέτου φιλοξενίας των ιστοσελίδων σας.

Αρχικά θα πρέπει να δώσετε σημασία για τυχόν «κακούς γείτονες» που μοιράζονται την ίδια IP που θα στεγαστεί το site σας.

Όταν επιλέγετε hosting με μοναδικό κριτήριο την τιμή γλυτώνετε χρήματα αλλά πολλαπλασιάζετε τις πιθανότητες εμφάνισης προβλημάτων που ενδεχομένως να πλήξουν την αξιοπιστία του ιστοτόπου σας.

Εάν δεν επιλέξετε με προσοχή την εταιρεία στην οποία θα στεγαστεί η ηλεκτρονική σας παρουσία μπορεί να εμφανιστούν μερικά ανεπιθύμητα αποτελέσματα όπως downtime, αργή ταχύτητα φόρτωσης ή violations των κανόνων κατάταξης στο Google και στις υπόλοιπες μηχανές αναζήτησης.

Συγκεκριμένα, όταν επιλέγουμε ένα πακέτο shared hosting μοιραζόμαστε τον ίδιο χώρο με αρκετές δεκάδες ή πολλές φορές με αρκετές εκατοντάδες άλλα site που για ποίκιλλους λόγους προβολής τους παραβιάζουν τα guidelines του Google.

Σχετικές αναζητήσεις:

  • Βελτιστοποίηση Ιστοσελίδων για τις Μηχανές Αναζήτησης συνοπτικα
  • hosting
  • ποσο το hosting σε εναν server
  • καντε το blogs στο seo
  • αλγοριθμος μηχανης αναζητησης
  • αλγοριθμος αναζητησης link σε site
  • αλγόριθµος αναζήτησης google
  • αλγόριθμος αναζήτησεις
  • web spiders crawlers seach engine optimization
  • web hosting seo

Search engine optimization: Προσθήκη συνδέσμων στα αποτελέσματα;

Πριν από κάμποσο χρονικό διάστημα και κατά την πλοήγησή μου στα αποτελέσματα του Google, παρατήρησα οτι στο description του site που κατατασσόταν πρώτο υπήρχε ένα link που παρέπεμπε σε μια απο τις ιστοσελίδες του.

Αυτό μου φάνηκε πάρα πολύ παράξενο αφού ως τότε δεν είχα ξανασυναντήσει αλλά και ούτε είχα ξαναδιαβάσει για κάτι παρόμοιο.

Σε μια σύντομη έρευνα που έκανα στο διαδίκτυο δεν βρήκα κάτι που να είναι σχετικό με αυτό παρά μόνο ένα Αγγλικό blog μέσα από το οποίο υπήρχε ένα δημοσιευμένο άρθρο και περιγραφόταν ακριβώς αυτό που είχα παρατηρήσει: έναν σύνδεσμο δηλαδή ανάμεσα στις λέξεις της περιγραφής του πρώτου αποτελέσματος.

Από τα όσα είχαν διατυπωθεί στη συζήτηση είχαν καταλήξει ότι προφανώς θα είχε υπάρξει κάποιο bug από τη πλευρά του Google το οποίο και επηρέαζε τον Firefox – που ήταν ο browser στον οποίο είχε θεαθεί αυτό το παράξενο συμβάν.

Σχετικές αναζητήσεις:

  • google seo
  • link in description
  • seo links
  • αλγοριθμοι
  • links in google description
  • γοογλε αναζητηση
  • seo site gr
  • links abaixo do description no google
  • αλγόριθμοι μηχανών αναζήτησης
  • προσθηκη στα αποτελέσματα google

Πώς να βελτιώσετε το SEO και τα SE rankings

 

Μετά την έλευση του Google Panda και των ενημερώσεων του, οι κατατάξεις στη συγκεκριμένη μηχανή αναζήτησης αυξομειώνονται διαρκώς και επηρεάζουν έναν μεγάλο αριθμό ιστοσελίδων (ποιοτικών και μη).

Αυτό που δείχνει να φαντάζει πιο σημαντικό για τον ενημερωμένο αλγόριθμο του Google είναι μια σειρά πραγμάτων που σχετίζονται με το onsite seo optimization, την online κοινωνική υπόσταση ενός site αλλά και τον τρόπο συμπεριφοράς των επισκεπτών του.

Για να γίνω πιο σαφής, με το πρώτο κομμάτι της βελτιστοποίησης των ιστοσελίδων επάνω στο site (onsite optimization) καθίσταται πιο σημαντικό από ποτέ το τι περιεχόμενο χρησιμοποιείται μέσα σε αυτό.

Λύσεις που περιλαμβάνουν την αντιγραφή αυτούσιων κειμένων από άλλα sites ή τη συγγραφή κακογραμμένων άρθρων θεωρούνται αναποτελεσματικές, ανίκανες στο να βοηθήσουν στην επίτευξη υψηλών κατατάξεων και σε αρκετές περιπτώσεις επιβλαβείς για τον εκάστοτε ιστότοπο.

Το Google και οι λοιπές μηχανές αναζήτησης θέλουν να προσφέρουν τα καλύτερα δυνατά αποτελέσματα στους χρήστες – πελάτες τους και για αυτό συνεχώς τροποποιούν, προσθέτουν και εξελίσσουν τον τρόπο με τον οποίο συνυπολογίζουν και κατατάσσουν τις ιστοσελίδες.

Ιδιαίτερα χρήσιμο για το onpage optimization είναι μια σωστή δομή και μια συνέχεια τίτλων, urls και περιεχόμενου.

Συγκεκριμένα στους τίτλους (στις επικεφαλίδες) πρέπει να χρησιμοποιούνται οι λέξεις-κλειδιά των άρθρων, στα URLs να χρησιμοποιούνται αυτές οι επιλεγμένες λέξεις και τέλος στο περιεχόμενο να εμπεριέχονται προτάσεις και κείμενα που να είναι άμεσα συσχετιζόμενα με αυτά.

Σχετικές αναζητήσεις:

  • google panda
  • seo google
  • search engine optimization google
  • google seo panda
  • ποιο ειναι το καλύτερο το seo η social media
  • site search by panda
  • αλγόριθμοι αναζήτησης ιστοσελίδων
  • αντιγραφη περιεχομενου και seo
  • λεξεις κλειδια site
  • φαινεται το site στο google search

Σύμφωνα και με την επίσημη θέση του Google μέσω του εκπρόσωπου της Matt Cutts, το Twitter και το Facebook είναι και τυπικά ένας από τους παράγοντες κατάταξης στα αποτελέσματα των μηχανών αναζήτησης.

Ενώ ως και τον Μάιο του 2010 οι ανακοινώσεις έλεγαν ότι δεν επηρεάζουν τις κατατάξεις, τελικά στα μέσα του Δεκέμβρη μας γνωστοποιούν ότι καταλαβαίνουν τη σημαντικότητα του κάθε συνδέσμου από το πόσο δημοφιλής είναι ο εκάστοτε εκδότης περιεχομένου.

Αυτό σημαίνει ότι κάθε φορά που δημοσιεύεται ένα link, τα search engines αναλύουν το εάν και το πόσο θα ασχοληθούν με αυτό οι followers του εκδότη. Αυτό που λέει η λογική είναι ότι εάν δεν τους αρέσει ή εάν δεν το θεωρήσουν σημαντικό τότε απλά δεν θα το μοιραστούν και δεν θα το διαδώσουν!

Βέβαια σε πρώτη φάση χρησιμεύει περισσότερο για το live search που χρειάζονται άμεσα αποτελέσματα και τα αντλούν στιγμιαία από πηγές όπως το Twitter. Στην συνέχεια όμως και αφότου περάσει ένα εύλογο χρονικό διάστημα θα είναι σε θέση να αποφασίσουν εάν θα πρέπει να του δοθεί μεγαλύτερη βαρύτητα.

Για ακόμα μία φορά η λέξη κλειδί της όλης υπόθεσης είναι η ποιότητα του περιεχομένου και το κύρος και η αξιοπιστία των social users που συνδέονται και διαδίδουν την κάθε είδηση.

Μπορείτε να δείτε το σχετικό βίντεο από τον Matt Cutts, τον head of Google’s Webspam team.

Σχετικές αναζητήσεις:

  • twitter search
  • facebook greek αναζητηση
  • twitter facebook
  • κατάταξη google
  • twitter gr/news
  • facebook η twitter
  • twitter
  • facebook to twitter
  • facebook search engine
  • θεση καταταξης στο google

Το Google και οι μηχανές αναζήτησης γενικότερα, συνεχώς αλλάζουν, βελτιώνουν, αλλά και αναπροσαρμόζουν τις μαθηματικές φόρμουλες που χρησιμοποιούν για την αποτελεσματική κατάταξη των ιστοτόπων στις αναζητήσεις που πραγματοποιούνται καθημερινά.

Google Algorithm
Βέβαια οι ακριβείς αλγόριθμοι που χρησιμοποιούνται είναι επτασφράγιστο μυστικό για το κάθε search engine ξεχωριστά, αλλά οι εταιρίες και οι freelancers (SEO professionals) που ασχολούνται με τη βελτιστοποίηση και την προώθηση των ιστοσελίδων, γνωρίζουν καλά ποιες γενικές κατευθύνσεις χρειάζεται να ακολουθήσει ένα website για να καταταχθεί ψηλά.

Οι συνεχείς αλλαγές που πραγματοποιούνται στα κριτήρια κατάταξης, μπορούμε να πούμε ότι σχεδόν επιτάσσουν την επίβλεψη, την επιμέλεια και την βελτιστοποίηση μιας ιστοσελίδας από έμπειρους SEO επαγγελματίες, αφού δεν μπορεί πλέον να δημιουργηθεί απλά μια ιστοσελίδα και να ανταπεξέλθει ως έχει στον ανταγωνισμό και τις απαιτήσεις που ολοένα αυξάνονται και τροποποιούνται.

Αξίζει να αναφέρουμε ότι μόνο το 2009 το Google πραγματοποίησε περί τις 350 με 550 αλλαγές στον αλγόριθμο και τους παράγοντες που χρησιμοποιεί για την κατάταξη των ιστοσελίδων.

Σε αυτό που θέλουμε όμως να εστιάσουμε είναι στην σημαντικότητα της χρησιμοποίησης των long tail keywords. Ας πάρουμε για παράδειγμα την λέξη “διακοπές”. Από μόνη της η λέξη προσδίδει μια γενικευμένη έννοια του όρου που δεν σχετίζεται με συγκεκριμένες πληροφορίες αλλά με γενικευμένες ανάγκες, κατάσταση ή αβέβαιης συσχέτισης από τα search engines.

Το τοπίο και η έννοια των διακοπών αλλάζει άμεσα εάν για παράδειγμα αναφερθούμε στις “διακοπές με τα παιδιά”, ή δίνοντας μια ακόμα πιο σαφή εικόνα του τι αναζητάμε, εάν χρησιμοποιήσουμε την φράση “οικογενειακές διακοπές στην Λευκάδα”.

Κατά αυτόν τον τρόπο υπάρχει όφελος από όλες τις πλευρές:

Αρχικά για τους χρήστες που αναζητούν τις οικογενειακές διακοπές στην Λευκάδα, θα βρουν μια ιστοσελίδα που αναφέρεται ακριβώς σε αυτό που ψάχνουν και όχι για παράδειγμα διακοπές στην Μύκονο!

Από την άλλη για τους webmasters των ιστοσελίδων μπορεί ο συγκεκριμένος long tail όρος να μην φέρει το traffic που θα έφερνε η λέξη διακοπές, αλλά όσοι επισκέπτες υπάρξουν είναι παραπάνω από πιθανό να χρησιμοποιήσουν αλλά και να ξαναχρησιμοποιήσουν το περιεχόμενο ή την υπηρεσία που τους παρέχεται. Είναι προφανές ότι εάν πρόκειται και για αγορά προϊόντος ή υπηρεσίας το κέρδος και η αποτελεσματικότητα θα είναι πολλαπλάσια.

Τέλος το long tail keyword προσφέρει μια ξεκάθαρη λύση για τις μηχανές αναζήτησης, ως προς το ποια ιστοσελίδα είναι η καταλληλότερη για την απλή ή την εξεζητημένη αναζήτηση που πραγματοποιείται κάθε φορά.

Περισσότερα για το long tail μπορείτε να μάθετε επισκεπτόμενοι το http://google.about.com/od/googleforbusiness/f/longtailfaq.htm ενώ σύντομα θα είναι διαθέσιμη η προώθηση και προβολή της ιστοσελίδας, της εταιρίας ή του προϊόντος που διαθέτετε από την Web Internet Greece, την νέα εταιρία διαφήμισης και προώθησης που δημιουργήσαμε και στην οποία ανήκει το Search Engine Optimization Greece.

Σχετικές αναζητήσεις:

  • keywords seo
  • μαθηματικοί αλγόριθμοι
  • seo longtail
  • long tail keywords
  • long tail seo
  • κριτήρια κατάταξης στο google
  • κριτήρια αναζήτησης της google στο youtube
  • εξεζητημενη αναζητηση google
  • αποτελεσματικές μηχανές αναζήτησης αλγόριθμοι
  • αλλαγές στα κριτήρια κατάταξης των ιστοσελίδων από την google